Ostaako joku oikeasti Marimekon vaatteita?
Kävin viimein Marimekon verkkokaupassa. Yhtäkään vaatetta en löytänyt, jonka voisin kuvitella ostavani. Paitsi että ne ovat rumia, ovat ne myös kalliita. Yhden kivan laukun löysin koko kaupasta. Se maksoi reilun 500 euroa eikä nyt ihan niin kiva kuitenkaan ollut.
Kommentit (30)
Olen kolmekymppinen ja periaatteessa tykkään Marimekon vaatteista, mutta kyllä ne edelleen huutavat tätiä. Mielleyhtymä lyhyeen räväkkään tukkaan, värikkäisiin silmälaseihin ja mammatunikaan on liian voimakas. Täytyy odottaa vielä pari vuotta.
Mä ostin Marimekon osakkeita.
Ei häiki unikkokuosit silmiä :)
Marimekon vaatteet tehdään Kiinassa. Länsimaiden tulisi päästä Kiina-riippuvuudesta ja huonolaatuisen pikamuodin (esim. Marimekko) kuluttamisesta eroon.
Osa vaatteista tehdään Virossa ja Latviassa. Jos ostan, niin ostan niitä.
Ostin ennen ja käytin töissä. Kun huulipunahallitus rupesi Marimekon mainoskasvoksi, ostaminen ja käyttäminen julkisilla paikoilla loppui kuin seinään.
Lestojen vakiomerkki, en tiedä miksi, mutta Marimekon muotinäyttely näkyy suviseuroilla.
Nykyiset Marimekon vaatteet ovat rumia, epämukavasta kankaasta tehtyjä telttoja!
Ne on ihan liian isoja ja muodottomia. Myös pienet koot. Ja olen itse ihan tavallinen keskikokoinen.
Tykkään Marimekon kodintuotteista, mutta vaatteista suurinta osaa, en käyttäisi marjametsässäkään.
Näyteikkunassa kaikki näyttävät edesmenneen mummoni navettatakeilta. Tönkkö materiaali, kietaisumalli ja lehmänlantakuviointi, hajusta en tiedä. Mummon takin hajun muistan.
Kukahan noita suunnittelee ja hihoja paikoilleen kursii. Meidän pikkueliitti mainostaa tennareiden kanssa ja on ah niin suvaitsevainen kaikessa. Ei mun takapihalla😁