Haluaako joku jutella? Olen vähän yksinäinen.
Ei mitään ihmeeltä asiaa. Populaarimusa, leffat, kirjallisuus-nämä perusjutut. Yhteiskunta, elämä.
Kommentit (62)
Mitäs olet näin perjantaina touhunnut ja mitäs meinasit vielä viikonloppuna?
En jaksa jutella, mutta moi sinne :) Meen nyt nukkumaan eli hyvää yötä
Mitä kuuluu? Oliko kiva kesä? Voi kait jo sanoa "oli" kun elokuun loppua eletään.
Moi ap. Mäkin oon yksinäinen. Väsyttääkin. Aattelitko valvoa vai mennä kohta nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Haukutaanko hallitusta vai persuja?
Miksi ei molempia? Persut eivät ole vieläkään saaneet pensan hintaa sinne euron tasolle ja hallitus on saanut vielä vähemmän näkyvää aikaiseksi.
Jos olisit 120kg entinen mopojengiläinen niin antaisitko itsellesi luvan vetää roisit kalsarirännit tänään?
Miau vaan.
Älkää pelästykö. Olen siis mies.
Ajattelin ihan vain liikkua ja rentoutua vkloppuna. Tullut liikaa dokattua. Aaltola on ihan oikeasti rebupelle. Ei haukuta ketään, mutta olen kuulunut antifaan ja tapellut ysärin alussa uusnassejen kanssa, joten ymmärrätte varmaan. Leipä on hyvää - teen kaikki leipäni itse. Tänään söin punajuuri sämpylää.
Forres Gump oli yllättävän viihduttävä. Mutsini raahasi minut aikoinaan teatteriin, koska minähän en katso Usalaisia viihde-elokuvia ja katson kumminkin mielelläni.
Nyt soi: Otis Redding: sitting in the dock ot the bay, viimeksi luin Colson Whiteheadin: maanalaisen rautatien ja katsoin Carolin - Blanhett on nero.
Naisystävä olisi ihan kiva. En jaksaisi Tinderöidä, tai päivystää baarissa.
Miau.
(Kissani haluaa jutella)