Haluaako joku jutella? Olen vähän yksinäinen.
Ei mitään ihmeeltä asiaa. Populaarimusa, leffat, kirjallisuus-nämä perusjutut. Yhteiskunta, elämä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä palstaa haukutaan mutta juuri tämän takia tämä on hyvä.
Alku oli lupaava mutta nassejen jahtaamiseksi meni tämäkin ketju.
Koitko Antifassa mitään kulttimaisia piirteitä?
Vierailija kirjoitti:
Luin, että koitko Anttilassa mitään kulttimaisia piirteitä.
No ysärillä aktiivinen vastarinta lopetti avoimen yhteiskunnallisen rasseilun. Enkä ole mikään kiljupunkkari. Jouduin ihan vahingossa yhteenottoon. Olen semipasifisti.
Lempielokuva on ehkä Yksi lensi yli käenpesän, nyt soi Hardle to handle. Pidän fudikssesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin, että koitko Anttilassa mitään kulttimaisia piirteitä.
No, koitko?
Vierailija kirjoitti:
En huomannut. Vähän miekkareita, teen juontia ja keksejä. Ihan oikeasti.
Rupesin katsomaan Bondia kun luulin nimen perusteella että on niitä uudempia missä on Mallory. Jouduin pettymään. Nyt katselen Modernia perhettä ja nautiskelen pimeydestä.
Oletko nähnyt leffan Antifantin iltahuuto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaanko hallitusta vai persuja?
Miksi ei molempia? Persut eivät ole vieläkään saaneet pensan hintaa sinne euron tasolle ja hallitus on saanut vielä vähemmän näkyvää aikaiseksi.
Näkyvää on kyllä saatu - liikaakin.
Joku kysyi painosta? Olen sellainen Mikin kokoinen. 183/63
En ole hyvä syömään, Juon paljon teetä ha kahvia, tupaloin. Unohdan syödä, enkä liiku rtarpeeksi. Sixpack jostain syystä. Varmaan geneettistä ja vanhoja ja vanhoja karateperuja.
Hyvää yötä.. Kiitos vastanneille.
Unettomuus.
Tästähän on hyvä jatkaa?
Hei, jutelkaa rennosti rakkaat palstalaiset. Mulla ei tosiaan mitään ihmeellistä asiaa, en nukkunut ja söin ruisleivän. Kuuntelen Kinksien Im not like everybody else - hyvä biisi.
Kiitos hyvin, koska en nukkunutkaan. Entäs itselläsi? Kiitos kysymästä.
No miten asut, kerrostalo, okt vai joku muu? Ammattisi?
Sivuhuomio: kun lauleskelee youtuben runsasta karaokevideotarjontaa (sori naapurit) niin jos laittaa lehden rullalle torveksi suun eteen, niin laulaminen onkin ihan erilaista! Jotenkin helpommin korkealtakin menee?
Mitä mieltä Stubbin kiusaajataustasta? Joku mainitsi että aika julmaakin oli.
Onko ihmisiä nautinnokseen rääkännyt hyvä ehdokas pressaksi?
Ennen Colsonia luin Melleriä ja Hesseä. Miksiköhän Hesse pidetään teinikirjana? Lasihelmipeli on kovaa kamaa, eikä teinit edes lue nykyään.