Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku jutella? Olen vähän yksinäinen.

Vierailija
18.08.2023 |

Ei mitään ihmeeltä asiaa. Populaarimusa, leffat, kirjallisuus-nämä perusjutut. Yhteiskunta, elämä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kerrostalokaksiossa -70 neliötä. Näin eilen fasaanin  -se pyörii yksinään tässä nurkilla. Olisi tehnyt mennä mieli syöttämään.

Olen tavannut Stubbin kerran. Karismaattinen jäbä ja varmaan hauskaa börstä-seuraa ja urheilukumppani, mutta en todellakaan äänestä.

Tutkija ja ope. 

Mä kuuntelen Davea, joten toi lehti homma ei paljon eroa hänen pillistään.

Vierailija
42/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on aamu sujunut? Mitä teette tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Heräsin joskus viiden jälkeen. Ehkä meen sieneen kun sade loppuu ja illalla mökille saunaan.

Vierailija
44/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas viikko takana ja simahdin ennen kuin tämä palsta kiinni.

Toivottavasti kissa löytää tänne vielä. Rapsutukset täältä. Hrrr.

Yläkerta aloitti klo 4, kuten joka aamu tällä viikolla, jumppansa. Siististi pukeutuva vanha mies, näin se voi ulkonäkö pettää. Onneksi nukahdin vielä kuuden jälkeen, vähän ohueksi meinasi unet jäädä.

Täällä soi radio Voima vaikken asu lähimainkaan Lahtea, jostain syystä tuo on ainut kanava joka kuuluu hyvin.

Mieskaveri olis kiva. Työpäivät pitkiä ja haastavia, sitä olis treffikunnossa vasta ilta seiskan aikoihin ja moni kahvipaikka jo silloin kiinni täällä maakunnassa. Ehkä abc voisi olla auki.

Ja tosiaan illat pimenee, ei sitä uskalla kenen kanssa vaan tuonne lenkkipolulle.

Ei taida toteutua tänä(kään) vuonna.

Tänään kodin huoltoa ja ulkoilua. Tosin sää näyttää masentavalle. Joku rako valita missä ei niin sataisi, tuskin tunnissa niin märäksi ennättää vaikkei ole sadeasua.

Vierailija
45/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ei taida vielä löytyä suppilovahveroja? Yksi lempiruokiana. Taidan tyytyä otamaan kantarelleja kaupasta.

Onpas virkeä vanha mies, terveisiä kissalle. 

Joo - tyttö/naiskaveri olisi kiva - mistäs jutellaan?

Vierailija
46/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Ei taida vielä löytyä suppilovahveroja? Yksi lempiruokiana. Taidan tyytyä otamaan kantarelleja kaupasta.

Onpas virkeä vanha mies, terveisiä kissalle. 

Joo - tyttö/naiskaveri olisi kiva - mistäs jutellaan?

Ihan muutama suppis on löytynyt, tulevat vähän myöhemmin yleensä. Kantarelleja on tänä vuonna paljon. Pakkaseenkin riittää. Ei uskois että niidenkin syömiseen kyllästyy mutta mahdollista se näköjään on.

Vierailija
47/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen muistaaksi joulukuun alussa löytänyt, kun etelässä ei tule/tullut lunta.

Vierailija
48/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerta aloitti klo 4, kuten joka aamu tällä viikolla, jumppansa. Siististi pukeutuva vanha mies, näin se voi ulkonäkö pettää. Onneksi nukahdin vielä kuuden jälkeen, vähän ohueksi meinasi unet jäädä.

Täällä soi radio Voima vaikken asu lähimainkaan Lahtea, jostain syystä tuo on ainut kanava joka kuuluu hyvin.

Mieskaveri olis kiva. Työpäivät pitkiä ja haastavia, sitä olis treffikunnossa vasta ilta seiskan aikoihin ja moni kahvipaikka jo silloin kiinni täällä maakunnassa. Ehkä abc voisi olla auki.

Ja tosiaan illat pimenee, ei sitä uskalla kenen kanssa vaan tuonne lenkkipolulle.

Tänään kodin huoltoa ja ulkoilua. Tosin sää näyttää masentavalle. Joku rako valita missä ei niin sataisi, tuskin tunnissa niin märäksi ennättää vaikkei ole sadeasua.

Missä ihmeen jonkassa sä asut ( ei tietenkään tarvitse kertoa oikesti ). Jotenkin olisi romanttista käydä abc:lla treffeillä - jotain hyvin kotimaista. Oikeasti.

Vierailija
49/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön just aamupuuroa tässä palstaillessa ja muuten netissä pyöriessä, mutta kohta pistän koneen kiinni ja alan katsoa yleisurheilua ja siirryn aamukahvin juontiin. Olen herännyt puoli seiskalta ja vaihdoin ekaksi lakanat *kävin napsauttamassa just pesukoneen päälle*, sitten kävin vajaan kympin lenkillä tuolla ihanan raikkaassa ja happirikkaassa ilmassa (tätä olen odottanut!) ja kävin suihkussa. 

Nyt vielä haen tuon kutimen tähän lähelle ja sitten alkaakin mun penkkiurheilumaraton. Näinä hetkinä sitä nauttii kun ei ole kukaan marmattamassa, että onko sitä urheilua pakko kytätä tuolla tavalla, mutta muuten/yleensä tämä yksinäisyys ja ikisinkkuus on aika pyllystä. 

Saas nähdä onko ketju vielä olemassa illemmalla (tulen katsomaan) ja kivaa päivää kaikille!

Vierailija
50/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksesta. En pidä erityisemmin urheilusta. Fudishan ei toki ole urheilua, vaan se on elämäntapa ja osa kulttuuria. naisten finaalin katson. Olin tietty Brasilian puolella, sitten Ranska ja Japanin. Nyt toki toivon Ruotsille kaikkea hyvää.

Naiset pelaavat nykyään erinomaisesti.

Vierailija
51/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen jonkassa sä asut ( ei tietenkään tarvitse kertoa oikesti ). Jotenkin olisi romanttista käydä abc:lla treffeillä - jotain hyvin kotimaista. Oikeasti.

Sama. Mä aina ihmettelen tätä kuinka huoltsikka-kahvit tuntuu olevan palstanaisille (kaupunkilaisista?) hirveintä mitä kuvitella saattaa, mutta minulle (kaupunkilaiselle) kyllä passaisi vallan mainiosti kunhan vaan mies olisi mieluisa.

Oikeastaan mukavan mutkattomat verrattuna moneen muuhun paikkaan ja sehän on vaan plussaa ainakin ekoilla treffeillä jotka ainakin minua aina jännittää. Tosin mä kyllä muutenkin vierastan kaikenlaista "pintaliitoelämää" eli ei ole kiinnostusta uusien (eikä vanhojenkaan) ravintoloiden testailuun enkä edes kaipaa miehen maksavan laskua vaan olen ihan omillaan toimeentuleva ja ns vakavarainen nainen. Samaa toki odotan myös (treffi)kumppaniltani eli ketään en elättämään ala. Tosin ei tällainen ajatusmaailma ole ihan kuuminta hottia tuntunut olevan miesten(kään) mielestä vaan ikisinkuksi jäin eli kenties ne minua "vaativammat" naiset on kuin onkin tuntemuksineen oikeassa ja minä väärässä.

/sivusta

Vierailija
52/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?

Nyt kesällä luin Juha Rautaheimon "Hermo"-kirjan, mutta muuten ei tule luetuksi juurikaan muuta kuin neuleohjeita ;-)

Tuota edellinen lukemani oli Mikael Persbrandtin elämäkerta.

Vierailija
53/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen vasta 48, mutta olen käynyt metron avajaisissa, Forumin avajaisissa ja Itäkeskusta ei ollut. Kavereiden kanssa hengailtiin huotoasemillla kahvilla, ei autoja. Hotain hyvin Kaurismökeläistä..

Mistä Hermo kertoo?.

Itselläni seuraavaksi Waltarin ihmiskunnan viholliset ja valtakunnan salaisuus. Roomalaiset, SE tarina, Juutalaiset , alkukristityt ja  Jesse yhdessä paketissa.

Vierailija
54/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö jo hyytyi? 

Edelliseen viitateen, olen siis ateisti. Opiskelin toki uskontotietä Turussa vuoden - hyvin mielenkiintoista.

Vierailija
55/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku vielä jutella? En luvannutkaan, että olisin hyvää seuraa, tai kiinnostava.

Vierailija
56/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ikä liikaa?

Vierailija
57/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Olen vasta 48, mutta olen käynyt metron avajaisissa, Forumin avajaisissa ja Itäkeskusta ei ollut. Kavereiden kanssa hengailtiin huotoasemillla kahvilla, ei autoja. Hotain hyvin Kaurismökeläistä..

Mistä Hermo kertoo?.

Itselläni seuraavaksi Waltarin ihmiskunnan viholliset ja valtakunnan salaisuus. Roomalaiset, SE tarina, Juutalaiset , alkukristityt ja  Jesse yhdessä paketissa.

Tuo Hermo oli vähän kuin elämäkerta sekin eli siis kertoi niistä henkirikoksista tutkintoineen joita tuo Rautaheimo urallaan oli selvittämässä.

Vierailija
58/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, täällä abc kahvejä miettivä nainen samoja ikiä.

Forum oli kova paikka teininä. Bussilla päästiin pari kertaa kesässä kaverin kanssa. Missään avajaisissa en ole ollut.

Viimeisin kirja Liane Moriarty, Sulje silmäsi ja laske kymmeneen. Sopivassa suhteessa mietiskelyä elämän kummallisuuksista kun elämä yllättää tavalla ja toisella. Tämä on kevyempää luettavaa.

Mikäs pappisuran esteeksi tuli?

Loppuiko mielenkiinto vai oliko siirtymä johonkin muuhun?

En nuorenakaan tiennyt mikä tulee isona niin menin kauppikseen. Sitten tullut tehtyä kaikenlaista ja opiskeltua lisää.

Ei ole edistynyt kotihommat. Pelkkää surffailua siellä täällä.

Nyt päiväkahvit tällä palstalla.

Vierailija
59/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Vaikuttaa mielenkiintoiselta kirjalta.

Olen ateisti. Uskontotiede auttaa ymmärtämään paremmin kirjallisuutta, kulttuuria , arkkitehtuuria, historiaa ja politiikkaa. Se  oli vain vuoden pyrähdys.  

Mitäs Te väsäätte, jos saa olla utelias? 

Vierailija
60/62 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin jokin kiva prokkis mutta pelkkää tylsää kodin siivoamista tiedossa ja sitä varmaan tässä karttelen. Jos rehellinen olen, niin kartellut jo pitemmän aikaa.

Joskus omaelämäkertoja tullut luettua mutta jotenkin se kun tietää, että kaikki lopun viimeksi on päättynyt menestystarinaan, niin mitä sitä niistä vaikeuksista lukemaan. Ajat ovat muuttuneet rankasti ja se mikä päti joskus, ei päde enää.

Enempi fiktion ystävä kuitenkin. Toki rajansa silläkin. Kaari Utrion kirjoja tuli luettua nuorena, näitä Sofia-nytenmuistasukunimeä- kirjoja en ole lukenut. Jotenkin pelkkä takakansi saa hylkimisreaktion aikaan.

Mites päivä sujuu? Oletko katsonut MM-kisoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi