Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla sellainen ruoka, minkä teet aina itse, koska mitään vastaavaa ei saa ostettua kaupasta?

Vierailija
18.08.2023 |

Tai ei ole lähelläkään yhtä hyvää kaupasta ostettuna. Kiinnostaa, mitä tällaisia ruokia on.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko. Kaikki muualla kuin kotona tehdyt lamttulaatikot ovat kauheita.

Vierailija
42/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteeniton piparkakku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys. Eipä taida olla sellaisia ruokia, jotka olisi valmisruokina parempia kuin kotikeittiössä tehtynä. Eikä kiinnosta maksaa moninkertaista hintaa jostain pikkupaketista einestä. Ei siis ole yhtäkään ruokaa, jota ostaisin mieluummin valmiina kuin tekisin itse. No ranskalaiset on tähän poikkeus.

Minä tiedän, maksalaatikko kannattaa ostaa. En ole itse tehnyt, mutta äiti teki sitä lapsuudessani. Et varmaan syö sitä?

Maksalaatikko on heittämällä parempaa itsetehtynä kuin valmiiksi ostettuna, vaikka Saarioisten maksalaatikko onkin yksi harvoista einesruuista, joita pystyy syömään.

t. eri

Vierailija
44/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku-juustomunakas.

Vierailija
45/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotiruuat.

Vierailija
46/47 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ruuat mitä teen. Mikä tahansa on parempaa itsetehtynä!

Meillä ostetaan valmiina vain tuoretortellinit/-raviolit ja kalaleikkeet (joku findus, pari kertaa vuodessa). Ravioleja teen kyllä itsekin mutta vain kerran vuodessa, helpompi ostaa.

Vierailija
47/47 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ruuat paitsi ranskalaiset perunat. Nekin olisivat itsetehtyinä paljon parempia, mutta niin suuritöisiä, että en oikeasti viitsi tehdä.

En syö lainkaan eineksiä - joo kuullostaa tosi ylimieliseltä tai jotain, mutta mulla on sen verran hankalia allergioita, etten viitsi leikkiä. Mä mielummin teen itse jauhelihakeittoni kuin istun viikon vessassa :-(

40 vuodessa olen oppinut niin hyväksi kokiksi, että enimmäkseen olen pettynyt, jos joskus uskaltaudun ravintolassa jotain syömään. Eineksistä en edes tiedä, mille maistuvat, suurin osa niistä ainakin haisee pierulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän