Keksikää syitä, miksi mun ei pitäisi ostaa tätä laukkua
Kommentit (101)
Miksi sinä haluaisit tuon laukun? Enkä kysy pahalla - vaan tarpeestahan se sitten kumpuaa. Onko oikea tarve?
Ruma solki tai mikä se kiinnitys siinä on.Turha ostos, ylihintainen.
Mulle sais kyllä ennemmin perustella miksi ihmeessä OSTAISIN tuollaisen laukun. Varsinkaan tuollaiseen hintaan. Tsiisus, voiko turhempaa ja nolompaa olla? Kyllä täytyy elämä olla aika tyhjää, jos himoitsee jotain tuollaista :(.
Minusta laukku ei ole ruma mutta ehkä liian juhlava arkikäyttöön. Ja kun hienoja juhlia ei ihan joka päivä tule, niin laukku on liian kallis käyttömäärään nähden.
Katsele joa vastaan tulisi edullisempi samantyylinen laukku, ja käytä 3000e rahasto- tai osakeostoihin, nyt on oikea aika ostaa :)
Mummelina sulla on semmoset säästöt kasassa, että voit ostaa vaikka läjän kalliita laukkuja!
Osta jos on ylimääräistä ja se tekee sun onnelliseks. Kerran tääöllä vaan eletään! Mutta muista käyttää sitä. Mitään kallistakaan ei kannata ostaa koristeeksi
Vierailija kirjoitti:
Ruma solki tai mikä se kiinnitys siinä on.Turha ostos, ylihintainen.
t: avmamma joka käyttää jotain homeelle haisevaa kirpputoririepu-laukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kivemman näköinen vintagelaukku. Tässä hyvin samantyylinen Ferragamon laukku. Säästät 2,660 euroa.
https://www.etsy.com/fi-en/listing/1507216688/salvatore-ferragamo-vara-…
Bulgari on sijoitus.
Ferragamo on parempaa laatua. Mutta tavikset eivät Suomessa tunne merkkiä.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kivemman näköinen vintagelaukku. Tässä hyvin samantyylinen Ferragamon laukku. Säästät 2,660 euroa.
https://www.etsy.com/fi-en/listing/1507216688/salvatore-ferragamo-vara-…
Noita myydään Viikkarin laivoilla. 29.95€. tax free.
Tuskinpa 😭
Oletko koskaan kuullut prinsessa Dianan suosikkilaukusta, Ferragamo clutch. Sen laukun nimi on Diana, arvaa miksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri sanomassa samaa, että sesonki meni jo. Valkoinen laukku näyttäisi ihan hölmöltä syysvaatteiden kanssa.
Mikä typerä tekosyy, kesähän ei ole kuin vaan kerran vuodessa. Eikä vaalea ole vain kesäksi, päinvastoin. Sitäpaitsi tämän hintaluokan ja laadun tuotteita ostetaan eliniäksi, ei haittaa vaikka tämän vuoden kesä meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta laukku ei ole ruma mutta ehkä liian juhlava arkikäyttöön. Ja kun hienoja juhlia ei ihan joka päivä tule, niin laukku on liian kallis käyttömäärään nähden.
Katsele joa vastaan tulisi edullisempi samantyylinen laukku, ja käytä 3000e rahasto- tai osakeostoihin, nyt on oikea aika ostaa :)
Mummelina sulla on semmoset säästöt kasassa, että voit ostaa vaikka läjän kalliita laukkuja!
Nyt ei todellakaan ole oikea hetki ostaa 😂 cash is king. Ja myös luksustuotteet käy kuumana.
Zarassa on samannäköinen, -kokoinen ja -värinen laukku 24,90 e. Vain käärmeenpää puuttuu. Tunnistan hyvin tunteen kun joku vaate jää kaihertamaan ja se on pakko saada. Katso niitä kauniita esineitä, joita sinulla jo on ja tee niistä kiva asu ja unohda tuo laukku. Kalliskin on, joten naarmut sun muut harmittaa ja voi jäädä vähälle käytölle.
Jos laukku maksaa 10% tai vähemmän kuukauden netto tuloistasi niin go for it.
Muussa tapauksessa unohda, koska sinulla ei ole varaa siihen.
Käärmeenpää detail ja helmiväri on tosi kivan näköisiä, mutta jos sulle piti keksiä joku syy niin ne on ne kaikki muut laukut siellä hyllyssä! "Miksi et käytä meitä? Mekin olemme täällä, hei huhuu, haluaisimme tyylikkäänä ulkoilulle! Pliis 😳😢"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri sanomassa samaa, että sesonki meni jo. Valkoinen laukku näyttäisi ihan hölmöltä syysvaatteiden kanssa.
Mikä typerä tekosyy, kesähän ei ole kuin vaan kerran vuodessa. Eikä vaalea ole vain kesäksi, päinvastoin. Sitäpaitsi tämän hintaluokan ja laadun tuotteita ostetaan eliniäksi, ei haittaa vaikka tämän vuoden kesä meni jo.
Niinpä, kyllä vaaleita värejä voi käyttää läpi vuoden. Tuohan sopii talveenkin somasti kun on lunta.
Tuo laukku ei sopisi ainakaan omaan sporttiseen tyyliini. Mieluummin ostaisin satasen laukun ja reissaisin loput rahat. Saisi ainakin vastinetta rahalle ja uusia ihania muistoja ja kokemuksia. Toinen pointti, että tuon laukun kanssa ei edes rohkenisi kulkea kaupungilla, jottei se lähtisi vorojen mukana.
https://www.zalando.fi/anna-field-pikkulaukku-white-an651h152-a11.html
Osta tämä ja laita 3000e kodittomille koirille : )
Ihan uteliaisuudesta: Paljonko ap tienaat, millainen on elintyylisi muuten?
Mulla ei keskituloisena tulisi mieleenkään ostaa kolmen tonnin laukkua. Ei mitenkään päin. Eikä mua kiinnosta ne.
Mua aidosti kiinnostaa miten ajattelevat ihmiset, jotka ovat laukuista kiinnostuneita. (Silti minusta laukku oli nätti, olen varmaan ainoa täällä, mutta silti en osaisi kuvitella haluavani itselleni sellaista.)
Jos haluat päästä eroon liiallisesta laukkujen ostelusta, hanki joku muu kiinnostuksenkohde. Vaikka luonnonsuojelu. Mieti jos voisit laukun sijaan katsella vaikka kaunista puroa, jonka ennallistamisen olet mahdollistanut. Tai jotain muuta, mutta ideana kiinnostua jostain aivan muusta ja mielellään sellaisesta, joka itsestäsikin tuntuu elämässä tärkeältä pidemmän päälle.
Noita myydään Viikkarin laivoilla. 29.95€. tax free.