Keksikää syitä, miksi mun ei pitäisi ostaa tätä laukkua
Kommentit (101)
Toi laukku on jotenkin mummomainen. Mun mummolla oli juuri tuollaisia laukkuja kun olin lapsi 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Toi laukku on jotenkin mummomainen. Mun mummolla oli juuri tuollaisia laukkuja kun olin lapsi 70-luvulla.
Retro on nyt muotia ja himoittua.
Laita ap tänne sitten kuva sun asukokonaisuudesta, kun olet ostanut tuon! Millaista tyyliä ajattelit tuon kanssa? Mitkä kengät?
Se on tehty jossain hikipajalla jonkun pikku kätösten toimesta lähes ilmaiseksi.
Ei ei ja ei.Minkä kanssa toi hirvitys edes sopii. Jos joku tollasta käyttäis, niin se olisi Lenitan tyylinen vanha rouva chanelin jakkupuku päällä
Miksi et suhtaudu itseesi samalla innolla kuin laukkuihin? Laita itsesi kuntoon ensin, laihduta ja muuta elintavat paremmiksi.
En itekään tykkää tuosta laukusta. Hinnoitteluun en ota kantaa, kun ainahan muoti on maksanut. Mutta mieti mitä muuta voisit tehdä tuolla 3000e:lla? Joku pähee kultakäöty voisi olla parempi kohde, jos ei jo kaulakorua löydy. Käytettynä saa hienoja edullisesti.
Tai sitten laitat esim matkusteluun, reissuun jolla hemmottelet itseäsi. Voi olla myös kotimaan matka. Esim kylpylä tai laskettelu reissu.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin tuon laukun kaupassa tai mukanasi keikkumassa, en kiinnittäisi siihen mitään huomiota.
Niitä on saman näkösiä henkkamaukassa rivissä, ei ihme jos ei jää mieleen
Mieti ap miten hieno sisustuselementti tuo on silloin, kun et sitä käytä. Katseenvangitsija ja keskustelun herättäjä! Monipuolinen ostos siis.
Tuo on tehty vasikan nahasta, ei kannata tukea semmoista kidutusta. Muutenkin tuolla rahalla saisi niin paljon muuta kivaa, esim. ravintolaillallisia.
Ajattele, saisit tuolla rahalla räätälöityjä ja hyvin istuvia vaatteita. Ne ovat oikeaa luksusta, laukut on taas massatuotteita, ne mahtuvat kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En itekään tykkää tuosta laukusta. Hinnoitteluun en ota kantaa, kun ainahan muoti on maksanut. Mutta mieti mitä muuta voisit tehdä tuolla 3000e:lla? Joku pähee kultakäöty voisi olla parempi kohde, jos ei jo kaulakorua löydy. Käytettynä saa hienoja edullisesti.
Tai sitten laitat esim matkusteluun, reissuun jolla hemmottelet itseäsi. Voi olla myös kotimaan matka. Esim kylpylä tai laskettelu reissu.
Laukusta riittää pidemmäksi aikaa iloa ja hyötyä kuin yhdestä reissusta.
Voi tulla metalliallergiaa. Talvella ketjut jäisen kylmiä, kesällä kuumenee. Metallinen avauskohta liian isokokoinen. Vaalea väri ei pysy yhtä hyvin puhtaana, ellei ole joku laukunpuhdistaja, se voi maksaa. Edullisempi laukku on helpompi vaihtaa, jos käy vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap tänne sitten kuva sun asukokonaisuudesta, kun olet ostanut tuon! Millaista tyyliä ajattelit tuon kanssa? Mitkä kengät?
Mun tyyli on tosi naisellinen. Rakastan mekkoja, pitkiä hameita ja korkeakorkoisia kenkiä... Siinä tuli taas yksi uusi pahe... 😥 Sanokaa, että niitä on mulla jo ihan liikaa ja ne pilaavat mun jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyli on tosi naisellinen. Rakastan mekkoja, pitkiä hameita ja korkeakorkoisia kenkiä... Siinä tuli taas yksi uusi pahe... 😥 Sanokaa, että niitä on mulla jo ihan liikaa ja ne pilaavat mun jalat.
Ap
Mä pelkäisin että tulee joku roadman joka repii sen sulta ja sen jälkeen hakkaa sut ihan sen takia kun voi.
Vierailija kirjoitti:
Myös mulla tulee siitä mieleen Mummo Ankka 😅
Ap
- laukku ei ole kotimainen, vaan lapsityövoimalla tuotettu turhake
- käy vaikka kosmetologilla samalla rahalla, hemmottelupäivä yms.
- heti laukun ostettuasi kyllästyt siihen
- laukkusi on epäkäytännöllinen turhake
- kukaan ei kuitenkaan huomaa eikä kehu uutta laukkuasi, koska sinulla on niitä niin paljon
-osta jotain, mitä oikeasti tarvitse tai lahjoita jo olemassa olevat laukut toisille
- älä ole niin impulsiivinen tavaran perässä juoksija, tavara ei tuo onnea
- heti laukun ostettuasi kadotat sen jonnekin, etkä löydä sitä ikinä
- kasilaukut meni jo pois muodista
-
Jos näkisin tuon laukun kaupassa tai mukanasi keikkumassa, en kiinnittäisi siihen mitään huomiota.