Keksikää syitä, miksi mun ei pitäisi ostaa tätä laukkua
Kommentit (101)
Tuon yhden laukun hinnalla pääset monelle ulkomaanmatkalle, joista voit somettaa ihania kuvia Instagramiin ja tehdä tutut paljon kateellisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
En itekään tykkää tuosta laukusta. Hinnoitteluun en ota kantaa, kun ainahan muoti on maksanut. Mutta mieti mitä muuta voisit tehdä tuolla 3000e:lla? Joku pähee kultakäöty voisi olla parempi kohde, jos ei jo kaulakorua löydy. Käytettynä saa hienoja edullisesti.
Tai sitten laitat esim matkusteluun, reissuun jolla hemmottelet itseäsi. Voi olla myös kotimaan matka. Esim kylpylä tai laskettelu reissu.
Kannustakaa mua ennemminkin askeesiin, koska matkustan tosi paljon mun töiden takia ja tutustun ihmisiin, joiden kohdalla jatkuva itsensä hemmottelu on ihan normiarkea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
- laukku ei ole kotimainen, vaan lapsityövoimalla tuotettu turhake
- käy vaikka kosmetologilla samalla rahalla, hemmottelupäivä yms.
- heti laukun ostettuasi kyllästyt siihen
- laukkusi on epäkäytännöllinen turhake
- kukaan ei kuitenkaan huomaa eikä kehu uutta laukkuasi, koska sinulla on niitä niin paljon
-osta jotain, mitä oikeasti tarvitse tai lahjoita jo olemassa olevat laukut toisille
- älä ole niin impulsiivinen tavaran perässä juoksija, tavara ei tuo onnea
- heti laukun ostettuasi kadotat sen jonnekin, etkä löydä sitä ikinä
- kasilaukut meni jo pois muodista
-
Jos käsilaukut meno jo pois muodista, niin mitä niiden tilalle tuli.
Ellei ap:n tyyli ja elämä ole kuin esim. Monacon prinsessa Carolinella tuo laukku on aika turha ostos. Itse keksin jo monta hyvää kohdetta kolmelle tonnille eli jos käyttäisin noin paljon rahaa ostaisin sillä useamman hemmottelutuotteen itselleni. Tyyliin kauneushoitoja, kylpyläkäyntejä tai vaikka todella makeat kaiuttimet. Mutta kukin tyylillään vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ap tänne sitten kuva sun asukokonaisuudesta, kun olet ostanut tuon! Millaista tyyliä ajattelit tuon kanssa? Mitkä kengät?
Mun tyyli on tosi naisellinen. Rakastan mekkoja, pitkiä hameita ja korkeakorkoisia kenkiä... Siinä tuli taas yksi uusi pahe... 😥 Sanokaa, että niitä on mulla jo ihan liikaa ja ne pilaavat mun jalat.
Korkkarit pitää ryhdin hyvänä ja pohkeet siroina/lihaksikkaita, eli eivät siis löllyä läskiä.
Jos ostat tuon laukun NIIN KAIKKI SEN NÄKEVÄT TIETÄVÄT SINUN OLEVAN AV-MAMMA!
Laita mainosestot selaimeesi ja jatka av-mammailua, paljon halvempaa ja saastuttaa sekä roskaa vähemmän maapalloa.
Laukkuja, kenkiä tai koruja ei voi olla koskaan liikaa. Tai silmälaseja, jos sellaisia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
- laukku ei ole kotimainen, vaan lapsityövoimalla tuotettu turhake
- käy vaikka kosmetologilla samalla rahalla, hemmottelupäivä yms.
- heti laukun ostettuasi kyllästyt siihen
- laukkusi on epäkäytännöllinen turhake
- kukaan ei kuitenkaan huomaa eikä kehu uutta laukkuasi, koska sinulla on niitä niin paljon
-osta jotain, mitä oikeasti tarvitse tai lahjoita jo olemassa olevat laukut toisille
- älä ole niin impulsiivinen tavaran perässä juoksija, tavara ei tuo onnea
- heti laukun ostettuasi kadotat sen jonnekin, etkä löydä sitä ikinä
- kasilaukut meni jo pois muodista
-
Itse asiassa se voisi hyvinkin jäädä pelkäksi hyllyn koristeeksi tuon lian aran värin takia:(
Ap
Osta, mutta älä uutena. Tuolle hinnalle ei ole mitään perusteita ja arvo tippuu heti ostettuasi. Esim vestiaire collectivesta saat puoleen hintaan.
Toisaalta kannattaa harkita jotain klassisempaa mallia eikä trendejä, joihin pian kyllästyy. Vain Chanel ja Hermes pitävät arvonsa ja arvo jopa nousee vuosien myötä.
Odota hetki ja se on kolmasosahintaan jossain merkkijälleenmyynnissä. Paitsi sitten et enää haluakaan sitä vaan jonkun toisen.
1960-luvulta mummulaukku.
Lisää keinotekoinen kettupuuhka Chanelisi harteille.
Vierailija kirjoitti:
Osta, mutta älä uutena. Tuolle hinnalle ei ole mitään perusteita perusteitat ja arvo tippuu heti ostettuasi. Esim vestiaire collectivesta saat puoleen hintaan.
Toisaalta kannattaa harkita jotain klassisempaa mallia eikä trendejä, joihin pian kyllästyy. Vain Chanel ja Hermes pitävät arvonsa ja arvo jopa nousee vuosien myötä.
Mulla on myös Chanelin laukkuja ja olen huomannut tuon saman asian varsinkin classic flapin osalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ap tänne sitten kuva sun asukokonaisuudesta, kun olet ostanut tuon! Millaista tyyliä ajattelit tuon kanssa? Mitkä kengät?
Mun tyyli on tosi naisellinen. Rakastan mekkoja, pitkiä hameita ja korkeakorkoisia kenkiä... Siinä tuli taas yksi uusi pahe... 😥 Sanokaa, että niitä on mulla jo ihan liikaa ja ne pilaavat mun jalat.
Korkokengät ovat aivan saa ta nasta. Mun äiti käytti niitä nuorena ja sitten keski-iässä varpaat olivat ihan päällekkäin, tuli vaivasenluuta ja kipua ja hammastenkiristystä. En suosittele.
Mutta nykyään on kivoja invamopoja, jos omat jalat ei sitten vanhempana kestä kävelyä...
(Meniks liian makaaberiksi? 😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät ovat aivan saa ta nasta. Mun äiti käytti niitä nuorena ja sitten keski-iässä varpaat olivat ihan päällekkäin, tuli vaivasenluuta ja kipua ja hammastenkiristystä. En suosittele.
Mutta nykyään on kivoja invamopoja, jos omat jalat ei sitten vanhempana kestä kävelyä...
Varpaat päällekkäin? Kannattaisi käyttää oikean kokoisia kenkiä...
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat tuon laukun NIIN KAIKKI SEN NÄKEVÄT TIETÄVÄT SINUN OLEVAN AV-MAMMA!
.
Aivan. Fate worse than death.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaat päällekkäin? Kannattaisi käyttää oikean kokoisia kenkiä...
Korkokengissä on usein se kapeneva kärki, se pakottaa varpaat kääntymään ja päällekkäin. Samalla vaivasenluu tulee enemmän esiin ja alkaa hiertää enemmän kengässä. Lisäksi kengän malli korkoineen aiheuttaa painetta jalkaterän niveliin. Ei siinä oikea koko auta.
Lisäksi kun jalkaterät ovat osa koko rankaa, pahimillaan vuosien kuluessa vaikutuksia tulee myös polviin, lonkkiin, alaselkään ja jopa niskaan saakka.
Osta. Jos olet silla tasolla, etta himoitset jotakin materiaa niin osta.
Anna 3kk menna, jos viela himoitset ja haluat anna palaa.
Ruma, törkeän kallis ja lisäksi jotain intiassa käsiteltyä vasikannahkaa eläimestä, joka kuoli turhaan ja liian aikaisin tuon pintaliitolaukun tekemiseksi.
Tuo laukku olisi varmasti aivan täydellinen sulle! Kuin tehty mekon ja korkkareiden kanssa