Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hevos hullujen uhrit tänne näin. Vertaistuen tarve on kriittinen

18.08.2023 |

Mies on Hevoshullu. Se näkee kaikissa hevosista pelkkää hyvää. Nyt se on ostanut meet, teura, siis viisivuotiaan suomenhevosen jolla on ollut kremppaa siellä sun täällä.
No eipä meidän varallisuus tasolla osteta muuta kuin noita pikkuvikaisia karvaperseitä mutta en kestä sitä tosiasiaa että se on suomenhevonen.
Suomenhevoset on tyhmiä kuin kumisaappaat, ne on hitaita kuin pyörätuolissa olevat etanat. Ne mulkoilee ilkeästi ja ne on sydämmettömiä narsisteja jotka odottaa ainoastaan tilaisuutta antaa tennarista tai puraista leveästä perseestäni.
Onko kohtalotovereita. Miten olette selvinneet siitä karusta tosiasiasta että perheessä on nyt suomenhevonen.
Ensiyön nukun autotallissa murjottamassa ja ennen nukkumaan menoa aikaa sukkia ei ole myyty pois, palautettu myyjälle tai kaikkein mieluiten kuskattu teurastamolle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (28v) on hevostallilla töissä. Ei ole mukavaa kun tietää miten nuo tallit vilisee naisia, usein varsin hyvällä kropalla varustettuja, kun harrastavat ratsastusta. :( Olen mustasukkainen, koska en vaan koe olevani parempi kuin hevostytöt. Hänen exänsäkin oli hevoshullu. Taidan erota ihan oman mielenterveyteni vuoksi, koska en pysty ikinä luottaa 100% :(  Ei hevos hulluille!!!

2/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies (28v) on hevostallilla töissä. Ei ole mukavaa kun tietää miten nuo tallit vilisee naisia, usein varsin hyvällä kropalla varustettuja, kun harrastavat ratsastusta. :( Olen mustasukkainen, koska en vaan koe olevani parempi kuin hevostytöt. Hänen exänsäkin oli hevoshullu. Taidan erota ihan oman mielenterveyteni vuoksi, koska en pysty ikinä luottaa 100% :(  Ei hevos hulluille!!!

Mä välillä toivon että to. Mun 28v Hevoshullu miehen joku korjaisi talteen. Voisi arki iskeä kasvoille. Tuo ei saa sukkiaan pyykkiin puhumattakaan kalsareistaan. Ei ole ruokaa jota se ei olisi tärvellyt maistamalla tai polttamalla pohjaan. Lapset se kyllä hoitaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sysipimeä aloitus. Tietenkään tuolla äö- lla ei yllä suomenhevosen tasolle, ei se ihmekään ole että alkaa jurppia.

4/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan jokainen hevoshullun uhri.