Epäilen, että eräällä henkilöllä on ns. paha silmä, joka kerta kun
Tapaan hänet, tai kohdataan, alkaa asiat omassa elämässäni välittömästi mennä pieleen mitä kummallisimmilla ja moninaisimmilla tavoilla.
Näin on käynyt jo niin monta kertaa, että epäilen voiko olla sattumaakaan enää? Tavarat hajoaa, tulee outoja kipuja ja loukkaantumisia, jollaisia ei koskaan aiemmin ole ollut jne. Esim. viime viikolla nähtiin ja minulla oli jalassa jo usean vuoden pidetyt, todella mukavat kävelykengät, jotka ei ikinä aiemmin ole tämmöistä aiheuttaneet, niin kotiin päästyäni oli kengät hiertäneet jalkani aivan verille, todella järkyttävät kipeät märkivät rakkulat, jollaisia ei ole koskaan aiemmin ollut, varsinkaan niistä kengistä joita vuosikaudet pitänyt ongelmitta! Kerran nähtiin ja välittömästi sillä sekunnilla, kun kohdattiin ja tervehdittiin, iski selkään noidannuoli. Sitten on kaikki laitteet, jotka on hajonneet ja muut omituiset selittämättömät vastoinkäymiset.
Kommentit (124)
Mulla on sun nimellä woodoo-nukke ja musta raamattu, joilla teen sun elämääs magiaa.
Poltettava roviolla! Ensin noitatesti. Heitetään jokeen. Jos uppoaa ja hukkuu, ei ollut noita. Jos jää kellumaan, on noita, ja roviolle!
Vierailija kirjoitti:
Et vaan enää tapaa häntä.
Yritän parhaani mukaan vältellä, mutta ei aina käytännön syistä ole mahdollista. Tämä on niin outoa! Vähempi menisi ihan sattuman piikkiin, mutta nyt on niin monta kertaa käynyt kaikenlaista, että pakko ihmetellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Poltettava roviolla! Ensin noitatesti. Heitetään jokeen. Jos uppoaa ja hukkuu, ei ollut noita. Jos jää kellumaan, on noita, ja roviolle!
Just joo ja höpöhöpö.
Oletko keski-ikäinen? Silloin jo iän puolesta sattuu kroppaan kaikenlaista. En usko itse mihinkään pahaan silmään mitä itse uskot.
Olen myös huomannut, että joidenkin läsnäollessa asiat menevät pieleen tai itse mokaan. Siitä on kyllä kyse jännitteestä. Energiat ei kohtaa ja se sabotoi kaikkea tekemistä ja sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko keski-ikäinen? Silloin jo iän puolesta sattuu kroppaan kaikenlaista. En usko itse mihinkään pahaan silmään mitä itse uskot.
Ai saman henkilön seurassa aika kroppa pettää mitä omituisimmin tavoin? Siis sillä hetkellä, kun meidän silmät kohtasi tunsin viiltävän piston selässä. Ja entä kaikki muut laitteiden ja tavaroiden mystiset hajoamiset? Voihan kyseinen henkilö tahallaankin sabotoida, tai sitten tosiaan kyse siitä ettei energiat todellakaan kohtaa millään positiivisella tavalla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saman henkilön seurassa aika kroppa pettää mitä omituisimmin tavoin? Siis sillä hetkellä, kun meidän silmät kohtasi tunsin viiltävän piston selässä. Ja entä kaikki muut laitteiden ja tavaroiden mystiset hajoamiset? Voihan kyseinen henkilö tahallaankin sabotoida, tai sitten tosiaan kyse siitä ettei energiat todellakaan kohtaa millään positiivisella tavalla? Ap
Ehkäpä se johtuu itsestäsi, koska sinulla on jo valmiiksi negatiivinen olo hänestä, olet henkisesti jännittyneessä tilassa itsesi kanssa? Saat noidannuolen selkääsi jne.
Kyllä se on sattumaa. Kuuntele nyt itseäsi. Mistä tämä hlö olisi saanut moisia voimia ja miksi hän sinulle aiheuttaisi?
Miksi teidän pitää sitten tavata? Minkälainen tämä henkilö muuten on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sattumaa. Kuuntele nyt itseäsi. Mistä tämä hlö olisi saanut moisia voimia ja miksi hän sinulle aiheuttaisi?
Ihan mahdollista ja hyvin pitkään olen kaiken sattuman piikkiin laittanut, mutta on tämä vaan hyvin erikoista.
Voihan sekin olla, kuten yllä on veikattu, ettei meidän energiat vaan kohtaa syystä tai toistesta ja yhteisvaikutus on katastrofi? Ap
Näitä karman reitittimiä on olemassa. Heidän kautta pahasilmä löytää kaltaisensa ja paha alkaa purkautua pahalle.
Paha silmä on vain asentunut henkilöön ja hän ei edes tiedä siitä.
Se etsii pahoja ja kostaa heidän pahuudet.
Ap;n kannattaisi parantaa tapansa ja korjata syntejään. Koska se paha on se kenelle niitä pahoja asioita tapahtuu ja silmä vain toimii reitittimenä.
Eihän henkilö vain ole karjalainen tai lappilainen?
Oletko kenties romani? Näitä juttuja olen kuullut lähinnä heidän kulttuuristaan. Joku toisen suvun edustaja katsoo toista "pahalla silmällä" jne. Ei se ole onneksi todellista, vaikka saattaakin vaikuttaa, jos uskot siihen. Silloin alitajuisesti ohjaat käytöstäsi sellaiseen suuntaan, että tunaroit hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä karman reitittimiä on olemassa. Heidän kautta pahasilmä löytää kaltaisensa ja paha alkaa purkautua pahalle.
Paha silmä on vain asentunut henkilöön ja hän ei edes tiedä siitä.
Se etsii pahoja ja kostaa heidän pahuudet.
Ap;n kannattaisi parantaa tapansa ja korjata syntejään. Koska se paha on se kenelle niitä pahoja asioita tapahtuu ja silmä vain toimii reitittimenä.
Paha ihminen en ole ja pyrin aina hyvään muille. Paha ei myöskään korjaannu pahan kautta, joten mitä kirjoitat on pahantahtoista potaskaa. Ap
Kyllä noita pahoja silmiä on oikeasti olemassa, mutta hyvä juttu on se, että niistä voi päästä eroon sanomalla Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu. Niitten on pakko totella nimeä Jeesus.
Romanit on taikauskoista porukkaa ollut aina mutta ei tuollaista pahaa silmää olekkaan,se on uskomusta vain .
Joka kerta ajattelen, että on vaan sattumaa, tai kuvittelen kaiken. Sitten nähdään ja taas sattuu ja tapahtuu jotain ikävää. Mitä ihmettä, voiko jollain ihmisellä oikeasti olla tuommoinen vaikutus toisiin? Ap