Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imuroidaanko hotellien ja hyttien vuoteet lakananvaihdon yhteydessä?

Vierailija
06.03.2024 |

Näin käsketään toimia kotioloissa jos on syyhy. Tarkkoittanee sitä että pelkkä lakananvaihto ei riitä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaha! Muutenkin siivous on lavastusta.

T joskus hotellisiivonnut

Vierailija
2/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan hyteissä . Kiirellä vain lakanan vaihto . Sama varmasti air bnb asunnoissa .

Hotellisiivous on yleensä tarkempaa ja lakanat pestään kuumassa .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään :D. Imuri on ihan helkkarin raskas siivousväline eikä sitä oteta esiin kuin äärimmäisessä vitutuksessa ja pakossa. 

Vierailija
4/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain puoli minuuttia/huone on yleensä aikaa siivoukseen, kun tehdään pareittain. Sisko teki sitä hommaa ja sanoi että ei ole sen jälkeen hotelleissa yöpynyt.

Vierailija
5/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivosin sairaalassa , siellä piti tarkkaan pyyhkiä koko peti ja sitten vasta petata puhtain käsin uudet lakanat . 

Muusta ei ole kokemusta . Ikinä en törmännyt siellä syyhyyn . 

Vierailija
6/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivosin sairaalassa , siellä piti tarkkaan pyyhkiä koko peti ja sitten vasta petata puhtain käsin uudet lakanat . 

Sairaalassa on eri juttu. Viimeksi käytin 2 tuntia vuodehuoltoon erittäin sottaisen eristyspotilaan jälkeen joka oli tunkenut paskaa joka väliin. Mutta hotellissa vedetään vain näköiseksi.

Vierailija
7/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyään sairaalassa ei ole aikaa pyyhkiä tarkkaan koko petiä. Patja suihsuihsuih ja vähän laitoja klonkklonk-klonkklonk ja menoksi. Muistan kyllä tuonkin ajan.

Vierailija
8/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on eri juttu. Viimeksi käytin 2 tuntia vuodehuoltoon erittäin sottaisen eristyspotilaan jälkeen joka oli tunkenut paskaa joka väliin. Mutta hotellissa vedetään vain näköiseksi.

Mikä sairaala, siirryn mielelläni, terv juostenkusten-TAYS?

Vierailija
9/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin kerran hotellissa sijauspatjan ja patjan väliin.....ei meinannut uni tulla se ällötyksen jälkeen.

Vierailija
10/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sielläkin järjetön kiire, mutta nyt oli tahtotilaa koska en halua tulla loman jälkeen katsomaan niitä eristyksiä. Työkaverin niskaan se tietysti kaatui, mutta minkäs tekee kun ei sitäkään jaksa että ne eristykset vain jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
11/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse joskus kesätöissä hostellissa, en imuroinut edes lattioita (saati sitten sänkyjä) ja aikaa meni silti tuplasti "sallittuun" nähden eli työskentelin käytännössä puolikkaalla palkalla. Kuukauden jaksoin, sitten lähdin pois. Työ oli tavallaan jopa aikamoisen mukavaa, mutta kiireen tuntu ei.

Vierailija
12/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tee mieli matkailla missään muodossa. Tiedä mikä hyppää kyytiin missäkin.

Vierailija
13/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hotellit tai laivayhtiöt välitä jos niiden vuoteista saa syyhyn.

Vierailija
14/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, kun sängynalusiakaan ei ole juuri imuroitu.

Vierailija
15/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivojen hyteissä on vaara vain noissa perhehyteissä. Missään ikkunattomassa kahden hengen hyteissä eivät syyhyperheet matkusta. 

Vierailija
16/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hotellit tai laivayhtiöt välitä jos niiden vuoteista saa syyhyn.

Vuodevaatteet on tietysti hygieeniset, mutta onko ne kädet mitkä laittaa ne paikoilleen ja jos patjasta tulee lakanan läpi punkki niin eihän sille mitään voi. Omat muovitetut lakanat vain mukaan ja aloittaa lomansa eristyssiivouksella :D

Vierailija
17/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain puoli minuuttia/huone on yleensä aikaa siivoukseen, kun tehdään pareittain. Sisko teki sitä hommaa ja sanoi että ei ole sen jälkeen hotelleissa yöpynyt.

Siskosi on Aasiasta?

Vierailija
18/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imuroida hotelleissa, ei imuroitu edes viiden tähden hotellissa kasarilla, vaikka tsekkauksia tehtiinkin valkoiset hanskat kädessä pölystä ja tavaroiden oikeasta järjestyksestä. 

Mutta kyllä petivaatteita vaihtaessa kurkattiin sijauspatjat ovatko ok. Imurointi lattian puhdistukseen tarkoitetulla laitteella olisi tuonut sänkyyn vain likaa eli likainen petari vaihdettiin toiseen.

Ei syyhyn pitäisi tarttua, jos lakanat vaihtaa.

Vierailija
19/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sielläkin järjetön kiire, mutta nyt oli tahtotilaa koska en halua tulla loman jälkeen katsomaan niitä eristyksiä. Työkaverin niskaan se tietysti kaatui, mutta minkäs tekee kun ei sitäkään jaksa että ne eristykset vain jatkuu ja jatkuu.

Sulla sentään on työkaveri. Täällä säästetään ottamalla viikonlopuista päällekkäisyys pois (ei siivota vklp kuin eristyshuoneet) ja aamu- ja iltavuorolla on jatkossa läpsystä vaihto. Onnea vaan sille, joka tulee maanantaiaamuisin töihin, minä en keikkalaisena aio. Kroppa ei (40+!) enää kestä kokopäivätöissä, tahti on jotain ihan utopistista verrattuna siihen kun aloitin 20 v sitten. Toinen ala ei työllistä, joten ekassa jumitaan.

Vierailija
20/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse joskus kesätöissä hostellissa, en imuroinut edes lattioita (saati sitten sänkyjä) ja aikaa meni silti tuplasti "sallittuun" nähden eli työskentelin käytännössä puolikkaalla palkalla. Kuukauden jaksoin, sitten lähdin pois. Työ oli tavallaan jopa aikamoisen mukavaa, mutta kiireen tuntu ei.

Kuka nykyaikana menee hostelliin????