Osa-aikatyön rinnalle pakko saada toinen työ. Ideoita mistä saisi 10 tuntia työtä/viikko?
Vakituinen osa-aikatyö kaupan alalla arkipäivisin ja pitäisi saada nyt vähintään 10 viikkotuntia illoille ja viikonlopuille. Mitä ihmettä keksisin?
Sellaista, mitä voisi tehdä etänä. Ict-alan hommatkin onnistuu, mutta mitään kovin monimutkaisia ohjelmistojenasennuksia yms. en varmaan enää osaisi.
Pakko löytää jotain ennen noita lakimuutoksia, ihan vaan että saisi rahaa ruokaan.
Heittäkää säädyllisiä ideoita, joku puhelintyökin periaatteessa onnistuisi, kunhan ei myyntityö.
Mistä voisi kysellä, voitteko suositella yrityksiä? Tietty voisi ilmoittautua johonkin henkilöstövuokrausfirmaankin, mutta yleensä niissä kai tarjotaan töitä, joissa tunnit miten sattuu.
Pitäisi olla vain klo 17 jälkeen tai viikonloppuisin
Kommentit (55)
Tuo sulkee pois kaikki puhelinaspat ja -myynnit. Vaikka niissä olisikin iltavuoro, se alkaa jo aikaisemmin kuin klo 17. Etenkin puhelinmyynnissä, koska klo 20 jälkeen ei ihmisille saa soitella. Eikä sunnuntaivuoroja ole, koska sunnuntaisinkaan ei saa soitella.
Kansalaisopistolle kurssia älypuhelimen ja tabletin käytöstä ikäihmisille.
Vierailija kirjoitti:
No johonkin kauppaan, konttoriin tai pankkiin asiakaspalvelutehtäviin, mitkä hoidetaan puhelimella tai koneella.
Ei ne ole auki iltaisin ja viikonloppuisin :D
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain hae kokoaikaista työtä? Ei tarvitse kikkailla.
Haen, mutta minun ei kannata vaihtaa sellaiseen, jossa kokoaikatyöstä huonompi palkka kuin nykyisessä työssäni. Olen jo siinä iässä, että hyvin harvoin pääsee haastatteluihin.
Lehdenjakaja yötyö tai mainostenjako päivätyö, muttei etänä.
Vierailija kirjoitti:
Ne toteutetaan päiväsaikaan. Ei mummot ja papat iltasella enää kursseille lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen, mutta minun ei kannata vaihtaa sellaiseen, jossa kokoaikatyöstä huonompi palkka kuin nykyisessä työssäni. Olen jo siinä iässä, että hyvin harvoin pääsee haastatteluihin.
Miksi tarvitset lisätyön, jos saat osa-aikaisena parempaa palkkaa kuin kokoaikaisena?
Vierailija kirjoitti:
Miksi etänä?
Henkilökohtaisia avustajia palkataan paljon pienillä tunneilla. Esim. vapaa-ajan avustaminen (harrastukset yms.) on usein 30 h/kk.
Olen pari kertaa hakenutkin henkilökohtaisen avustajan töitä, silloin kun olin kokonaan työttömänä. En saanut edes vastausta hakemukseeni
Vierailija kirjoitti:
Baronan kautta ravintolahommiin.
Mitä ihmettä siellä osaisin tehdä? Tai kai sen oppisi. Tuota voisi ehkä harkita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etänä?
Henkilökohtaisia avustajia palkataan paljon pienillä tunneilla. Esim. vapaa-ajan avustaminen (harrastukset yms.) on usein 30 h/kk.Olen pari kertaa hakenutkin henkilökohtaisen avustajan töitä, silloin kun olin kokonaan työttömänä. En saanut edes vastausta hakemukseeni
Aivan varmasti saat. Niihin on huutava pula tekijöistä.
t. alalta tänä vuonna poistunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baronan kautta ravintolahommiin.
Mitä ihmettä siellä osaisin tehdä? Tai kai sen oppisi. Tuota voisi ehkä harkita
Ihminen osaa tehdä hyvin monenlaisia asioita kun opettelee. Et sinä nykyistä hommaasikaan äidinmaidosta oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sulkee pois kaikki puhelinaspat ja -myynnit. Vaikka niissä olisikin iltavuoro, se alkaa jo aikaisemmin kuin klo 17. Etenkin puhelinmyynnissä, koska klo 20 jälkeen ei ihmisille saa soitella. Eikä sunnuntaivuoroja ole, koska sunnuntaisinkaan ei saa soitella.
Siivous. Itse olen tehnyt aikoinaan siivoustyötä ekstrana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset lisätyön, jos saat osa-aikaisena parempaa palkkaa kuin kokoaikaisena?
No siis oletetaan, että saisin nyt 1700 euroa osa-aikaisena kuussa. Ei minun ole järkeä hakea kokoaikatyötä, josta saa 1700 kuussa ja lisäksi ei voisi olla etänä niin työmatkoihin menisi parisataa kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etänä?
Henkilökohtaisia avustajia palkataan paljon pienillä tunneilla. Esim. vapaa-ajan avustaminen (harrastukset yms.) on usein 30 h/kk.Olen pari kertaa hakenutkin henkilökohtaisen avustajan töitä, silloin kun olin kokonaan työttömänä. En saanut edes vastausta hakemukseeni
Laita yksityiselle palveluntarjoajalle tietosi. Niillä on aina tarvetta keikkailijoille/saikkutuuraajille/lomittajille jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etänä?
Aivan varmasti saat. Niihin on huutava pula tekijöistä.
t. alalta tänä vuonna poistunut
Siitä kun viimeksi noita hommia hain, on useampi vuosi. Ehkä tilanne on muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis oletetaan, että saisin nyt 1700 euroa osa-aikaisena kuussa. Ei minun ole järkeä hakea kokoaikatyötä, josta saa 1700 kuussa ja lisäksi ei voisi olla etänä niin työmatkoihin menisi parisataa kuussa
Kysyttiin, mihin tarvitset lisätyön. Et vastannut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne toteutetaan päiväsaikaan. Ei mummot ja papat iltasella enää kursseille lähde.
Ai, kyllä meidän opistolla lähtee. Monenlaisille kursseille.
Minä ainakin saan sellaisen kivan touhutonnin kuukausittain verojenjälkeen ihan sijoituksista. Ei mene turhaa aikaa töiden tekoon.