Miehet millainen teidän sukuelin on?. (kuvailkaa toimivuutta/ulkonäköä/ongelmia)
Tämä ei nyt ole sitten mikään MITTAILU kilpailu miehet tiedoksi jo varhaisessa vaiheessa. Olen itse nainen ja meillä oli juurikin koulussa kun olen erikoistumassa niin asiaa naisen/miehen sukuelimistä tarkemmin. Naisena tiedän kyllä yllättävän paljon omastani. Mutta haluaisin nähdä miten miehet vastaavat tähän.
Eli millainen se teidän elimenne on ja nyt ei mittoja tyrkytetä.
N30+3
Kommentit (29)
Hirveän hankalaa on joillekin tajuta, että tämä ei ole (virtuaali)pippelinmittailuketju.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän hankalaa on joillekin tajuta, että tämä ei ole (virtuaali)pippelinmittailuketju.
Hirveän vaikea joillekin tajuta, että toisten kalut on sen kokoisia kuin ne on. Vaikea niitä on kuvata pieniksikään.
Välimallin vehje. Esinahka lähes takana löysänä ja kovana terska kokonaan esillä. Suora, suonikas ja helposti työkäyttöön, kun pimpin aistii.
Jos herää ilman herätystä, niin aina kovana. Pidän pallit karvattomana koko ajan ja kesällä karvattomana on koko alapää.
Ikää on 55v ja nuorempana luulin, että se enään seiso ja tän ikäinen ei saisi piparia. Olin väärässä.
Vaikka kokoa ei kysyttykään, niin mitoiltaan pitkälti keskiverto vekotin on. Terska on kenties isohko. Kaartuu erektiossa maltillisesti ylävasemmalle, ei kuitenkaan toimintoja häiritsevästi. Levossa pienehkö, mikä on sinänsä hyvä niin ei ole tiellä. Alapää/intiimialue on kauttaaltaan karvaton navasta alaspäin, näyttää ja tuntuu miellyttävimmältä sellaisena.
Yleisesti elin toimii hyvin tarvittaessa, ei reagoi kaikkeen yhtä herkästi enää kuin teininä mikä on ihan okei, eipähän tarvitse pelätä kovin paljoa ei-haluttuja erektioita. Seisoo pääosin napakasti. Esinahka ei yleensä lähde itsekseen päältä pois, mutta vetämällä helposti kyllä.
Uskollinen, luotettava, ajaa asiansa. Kullien toyota corolla, jolla on ajettu keskivertoa enemmän. Kylmäkäynnistyksessä ei ole koskaan ollut ongelmia ja aina on päästy perille. Osa matkustajista ei ole osannut arvostaa ja osa on kehunut ja halunnut sen itselleen. Joskus heitän sillä huvikseni montakon lenkkiä päivässä. Nykyisellään kun on puoliso niin käytellään sitä molemmat tahoillamme, vaikkakin minä sillä enemmän ajankin. On ilmeisesti kolaroitu joskus kun pellit on aika rutussa, mutta runko on suora eikä puolla. Kone on kestänyt vailla huolia. Ihan soiva peli se on ja vaikka on jo iällä, isompia huolia ei ole ollut muutamaa rengasrikkoa lukuunottamatta.
Ihan jees elinhä tuo tuolla haarojen välissä on. Täytyy sanoa että paljon siitä on ollut iloa. Eikä pelkästään itselleen, uskoisin myös vastapuolen pitäneen sen tarjoamista palveluista.
Huonona puolena mainitsisin että se pyrkii - aika-ajoin myös menestyksekkäästi - hoitamaan ajattelun puolestani.
Keskimittainen, erittäin paksu ja kuulemma hyvännäköinen :D
Pitkä ja kapea kuin 80-lukulaisen auton radioantenni. Toimii myös samanlaisella teleskooppimekanismilla, työntyessään täyteen mittaansa.
Emätinyhdyntään huono kun tökkii liian syvälle ja ei tunnu muuten miltään. Peppuun sopiva kun ei vaadi järjetöntä lämmittelyä päästäkseen sisään.
No 20cm pitkä
ja ympärys on 16cm
Joskus toivonut että olisi hiukka ohuempi (ei tahdo mennä kaikkien pilluihin)
Tosin nykyisen kanssa meillä vehkeet sopii hyvin yksiin :-)
mutta toimiva se on ainakin tähän päivään saakka
parhaana päivänä 4 x rakasteltu