Mitä ajattelet ihmisestä, joka kertoo sinulle jälkeenpäin, että ostin sinulle suklaalevyn, mutta söinkin sen itse?
Minun mielestäni tuollainen tieto kannattaisi pitää itsellään.
Kommentit (26)
Minusta se on vain hauska juttu. Lisää tuollaisia raatorehellisiä tyyppejä!
Pitäisin outona mutta en minä sitä suklaalevyä olisi kaivannut kun en pidä suklaasta.
Minä ostin toiselle asunnon ,mutta asunkin siinä itse,ehe ehe vituttaako??
Mun kaveri sanoi kerran, mä meinasin ostaa sulle tuliaiseks suuvettä kun se oli super alessa kun sun henki aina haisee mut en mä sit kehdannu jo sä loukkaantunut 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ajattelen, että häneltä puuttuu itsekuria.
vähän lapsellista kertoa tollasta ,ostin lahjan juttua jos ei anna mitään.pitää vastata takaisin, et meinasin antaa sulle satasen mut ostinkin itselleni juttuja en sit antanutkaan, jos vaikka miettis toisen kerran miten kummalliselta jutulta toi kuulostaa.
Riippuu niin paljon kontekstista. Jos jutellaan vaikka saunaillassa vanhoista mokista, niin tuohan on aivan timantti tarina. Etenkin jos se kytkeytyy johonkin silloiseen murheeseen, josta on jo kauan sitten päästy yli.
Sen sijaan se, että tulee kylään ja sanoo, että oli mulla tuliaisina sulle suklaalevy, mutta söin sen vahingossa itse, on se ehkä vähän masentavaa. Ellei sitten vedä selän takaa samppanjapulloa ja sano, että yllätys yllätys, oli sitten pakko hakea tämä!
Kaveri on perso suklaalle, ja melko avoin hölöttäjä.
Olisi kiva tietää mikä levy se oli. Oliko sisällä karkkia vai pähkinää.
Täys tonppeli. Ei kaveriksi voi kutsua enää
Olisin aina halunnut olla Raisa Gorbatsova.
Myhäilen huvittuneena, että voi höpsöä. Olisin ihan tyytyväinen, ettei tulisi turhaan musuttettua levyllistä suklaata.
Rehellinen tyyppi. Kertoo hauskasti että söi itse suklaan vaikka piti antaa lahjaksi. Ei pidä suuttua asiasta. Elämässä tapahtuu isompiakin virheitä kuin tämä suklaan syöminen.
Riippuu siitä kuka noin tekee ja muista tilanteeseen liittymättömistä asioista.
Tyyppi voi olla hyvä tyyppi, vaikka minä en hänestä pitäisi. Sitten tämä ettei kukaan ole 100 täydellinen.
Joku voi sanoa tuon osoittaakseen kuinka syö suklaan mielummin itse kuin antaisi sinulle.
Tai osoittaakseen että hän tahtoi ilahduttaa sinua suklaalla, mutta ei voinut vastustaa kiusausta ja söi sen itse.
Tuo voi olla myös vitsi, tunnustus tai hätävalhe.
Valheellekin voi olla eri motiiveja.
Pitäisin ihanana huomioimisena, ettei minun tarvitse työntää suklaan kaltaista moskaa kehooni.
Ihanaa, se lihoo minä en.