Poikaystävä kiusoittelee ja kiihotun vaikka en aina haluaisikaan
Onko täällä muita, jotka laitetaan tilanteeseen, joka puoliväkisinkin kiihottaa?
Mun poikakaveri tekee niin jatkuvasti ja se ärsyttää mua, vaikka siitä loppujen lopuksi useimmiten tykkäänkin.
Se laittaa aamulla siniset puuvillaiset pikkarit sängylle ja olettaa, että puen ne.
Teen niin, ja tiedän jo etukäteen miten päivä jatkuu. Mä kiihotun jossain vaiheessa ja tiedän että se tulee näkymään.
Sopivan hetken tullen sitten pyytää mua riisumaan päällysvaatteet ja asettua milloin mitenkin.
Ne pikkarit on ihan järkyttävät. En vaan voi itselleni mitään kun kiihotun, kostun vaikka en ehkä haluaisikaan ja se kaikki näkyy ja vaan pahentaa tilannetta.
Nyt se on alkanut ottamaan valokuvia tai videoita ja samalla kyselee miksi mun pikkarit on ihan märät. Se on niin ärsyttävää kun en voi itselleni mitään ja se vaan pahenee siinä.
Lopuksi sitten sormettaa tai nuolee ja kuvaa. Seuraavalla kertaa saattaa laittaa jonkun pätkän pyörimään läppärille ja vaatii mua katsomaan sitä. Ja sitten taas aletaan alusta.
Tavallaan tykkään tosta mutta tavallaan en.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai fiiliksiä?
Kommentit (23)
Miksi te puhutta lastenkielellä "pepputapista"? Laittaako sun mies sitten pippelinsä sun pimppiin?
Peräsuolitappi tai suolitappi olisi aikuismaisempi nimitys, joka ei piilottele epämiellyttävää totuutta lastenkielen utuun. :)
Mitäs jos jättäisi vain ne siniset puuvillapikkarit pukemmatta? Asia ratkaistu.
Ai..niinkö: ' tavallaan tykkäät .. tavallaan et ' ?
..
On se kuitenkin, aika erikoista tuo ajattelutapa, tai minusta ainakin.
Oletko ihan varma.. ( ettet: ' vaan ole ihan vähän h#mo..' ) myös?!