Mitä kummaa tämä on??
Nyt on alkanut yököttämään kaikki ruoat iltaisis, vaikka onkin kamala nälkä..
Päivisin en paljoa ehdi syömään, yleensä lennosta jotain ja ei mitään ongelmia.
Nyt joka ilta kun on nälkä ja alan syömään, saan pari haukkua otettua esim leivästä ja alkaa oksettamaan pelkkä ajatus siitä, että jotain pitäisi syödä. (vaikka edelleen on kamala nälkä)
Siihen se syöminen sitten jää ja pitkään on oksettava olo. Enkä ole raskaana, lapsen saanyt 5kk sitten. Ja paino on ollut pitkään sama kuin ennen raskautta..
Mitä tämä voi olla ja mitä olisi tehtävissä, on nimittäin kova nälkä..
Kommentit (7)
Kätilöopistolla tehtiin testi muiden tutkimusten yhteydessä, varmuuden vuoksi ja nega oli.
Ja aika kummaa kun pöpö iskee vain illalla..
Ap
Luulen että se johtuu liian pitkistä ateria väleistä, pitäisi syödä jotain aina n. 3-4 tunnin välein, että elimistö pysyisi kunnossa.
Oletko vähentänyt lähiaikoina esim. imetystä? Se saa hormonitoiminnan sekaisin ja teki minulle mainitsemiesikaltaisia oireita.
mutta usein syön pitkin päivää hedelmiä, yms nopeasti syötävää.
Ja aamuisin kunnon aamupalan..
Ei ole kiva kun iltaisin vaivaa kamala nälkä, eikä voi syödä.
Eikö kenelläkään ole tietoa mitä tämä on tai voiko jotain tehdä?
ja en ole imettänyt 3kk, maitoa ei vain riittänyt, joten hormonitoiminnasta tuskin on kyse.. Ap
Mulla se luultavasti johtuu just tuosta vähäisestä syömisestä päivällä. En vaan pysty illallakaan syömään ja sit herään yöllä ihan kamalaan nälkään. Itse pyrin tekemään niin että syön ensin jotain pientä ja raikasta esim. appelsiinin ja vähän ajan päästä jotain tuhdinpaa.
nimittäin su-ma välisen yön...