Miksi lentoemännillä ei saa olla tatuointeja?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla trash stamp? Minusta on ainakin mukavaa nähdä siistejä ja asiallisen näköisiä lentoemäntiä. En kaipaa mitään räväkkää kouvolatukkaa pilaamaan lomatunnelmaa.
Suomessa pitäisi olla laki että asiakaspalvelussa pitää olla yhtä siisti.
Pitäisi, pitäisi ja pitäisi.. Jokainen vaan itse päättää asioistaan... 😂😂😂😂
Noinko sanot poliisille kun hän pysäyttää?
Pari viikkoa sitten näin ruumisauton, jossa oli Suomen lippu (vei siis vainajaa obduktioon = ruumiinavaukseen). Ruumisauto kääntyi yliopistosairaalan ruumishuoneelle. Kuljettajalla oli lyhythihainen musta T-paita ja kumpikin käsivarsi oli tatuoitu ranteesta hihansuuhun ja kenties ylemmäksikin. Äärimmäisen epäkunnioittavaa vainajaa kohtaan.
Tatuoinnit herättävät halveksuntaa matkustajissa. Ei ole kiva matkustaa koneessa, jos henkilökunnan edustaja edustaa rappiokulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla trash stamp? Minusta on ainakin mukavaa nähdä siistejä ja asiallisen näköisiä lentoemäntiä. En kaipaa mitään räväkkää kouvolatukkaa pilaamaan lomatunnelmaa.
Ei poliisi pysäytä minua tatuointien vuoksi.. 😄
Finnairilla tarkat säännöt, missä kohdin ei saa olla. Sama pankeilla. Näkyvissä ei saa olla. Yrityksen imago. Jos haluat töihin, noudatat yrityksen sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin päättää, mutta kaikkiin töihin ei silloin pääse. 🤣🤣🤣
Jos saisi olla tatuointeja, pitäisi varmaan nenärenkaatkin sallia. Te nuoremmat, joiden mielestä tatuoinnit ovat normaaleja, ette ymmärrä niiden tuomia negatiivisia viboja ja viestejä, jotka eivät ole monien mielestä ollenkaan neutraaleja eivätkä sopivia ainakaan kansainvälisesti. Tämä tatuointimuoti on Suomessa mennyt ihan överiksi, eivät useimmat sivistyneet ihmiset muualla maailmalla leimaa itseään täyteen sillisalaattia ja amatöörien piirtämiä wt-kuvia ja mietelauseita kuten meillä. Lentoemännät eivät saa edes pitää killuvia korviksia eikä muita helyjä, olemuksen pitää olla siisti ja neutraali ja tatuoinnit eivät sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit herättävät halveksuntaa matkustajissa. Ei ole kiva matkustaa koneessa, jos henkilökunnan edustaja edustaa rappiokulttuuria.
Edustaako rappiokulttuuria lääkärit, proffat, tiedemiehet yms. joilla on tatuointeja..... Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi pysäytä minua tatuointien vuoksi.. 😄
Sanoit "Jokainen vaan itse päättää asioistaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustaako rappiokulttuuria lääkärit, proffat, tiedemiehet yms. joilla on tatuointeja..... Mieti sitä.
Ne tatuoinnit edustaa, ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa rikollisen merkki. Ja muualla typerän näköistä.
Ei pidä paikkaansa.. Vain sinun suppean näkemyksesi. Sinulta ei kysellä missään piireissä.
Pitää paikkaansa, Japanissa et pääse tatuoinnin kanssa esim. yleisiin kylpylöihin vaikka olisit ulkomaalainen. Muutama poikkeus on sielläkin mutta niihin pääsee usein myös yakuza, joihin tatuoinnit yhdistetään vielä tänäkin päivänä.
Kyllä tulee suru puseroon kun nää tatuoidut raukat huomaa miltä ne tatuoinnit näyttävät kun ihminen vanhenee. Hyi, yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin päättää, mutta kaikkiin töihin ei silloin pääse. 🤣🤣🤣
Luettele töitä joihin ei pääse, ja todista se.. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan proffalla tai tiedemiehellä muka olet nähnyt tatuoinnin? Tai kuka lääkäri muka suostuisi tatuoinnin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee suru puseroon kun nää tatuoidut raukat huomaa miltä ne tatuoinnit näyttävät kun ihminen vanhenee. Hyi, yäk!
Ei ole sinun migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan proffalla tai tiedemiehellä muka olet nähnyt tatuoinnin? Tai kuka lääkäri muka suostuisi tatuoinnin?
Muka, muka, muka... Missä säkissä elät..