Saksan nakukylpylät. Miksi näitä ei ole Suomessa?
Suomalaiset ylpeilevät vapaamielisyydellään. Miksi täällä ei sitten ole Saksan kaltaisia nakukylpylöitä?5 https://www.is.fi/matkat/art-2000009784626.html
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä olisi Suomessa, niin ehdottomasti kävisin. Saksassa olen muutamassa tällaisessa käynyt. Mukavia paikkoja, joissa näkee monenlaisia ihmisiä.
Seisotitko kalustoa?
Jos pääsen Ralph Fiennesin syliin hajareisin niin olen valmis maksamaan kylpylän hinnan. Muuten riittää ihan kotisauna.
Koska Suomessa ei osata olla asiallisesti alasti vieraiden ihmisten seurassa. Kaikki nakurannatkin ovat pilalla, koska jotkut luulevat kyseessä olevan itsensä esittelyyn tai seuranhakuun tarkoitettu paikka. Näin oikeat nudistit eivät enää edes uskalla mennä paikalle, kun eivät saa olla rauhassa häirinnältä.
Täsmennyksenä toki ainoat häiriköijät ovat miehiä.
Meillä on erilainen saunomiskulttuuri.
Meillä tarvitaan oma sauna naisille ja miehille vain siksi, että saunojia on niin paljon. Muuten pitäisi olla tuplamäärä yhteissaunoja ja suomalaisten likaisen mielen tuntien niihin eivät kaikkia haluaisikaan.
Helppoahan tuo naisille olisi kun kehosta ei näe kiihottumista.
Miehille mahdoton paikka tuollainen nakuilu ja seisomaan todellakin alkaisi aika herkästi, vaikkei edes miettisi mitään seksuaalista.
Olen käynyt useamman kerran enkä tykkää. En halua toisten sukuelimiä näköpiiriini ja varsinkin nuorempana oli inhottavaa kun ukot tuijottivat. Suomalainen tapa, jossa alasti saunotaan itse valittujen perheenjäsenten tai ystävien kesken, sopii minulle paremmin kuin tämä saksalainen kaikkien kanssa sekasaunominen. Ihan tuntemattomien kanssa se jotenkuten vielä menettelee, mutta todella kiusallista on, jos nakusaunassa tulee vastaan joku random työkaveri, pomo tai vaikka oma opettaja.
Kyllä minä ainekin muistan vatkaneeni exän munia Edenin höyrysaunassa niin että illallinen myöhästyi.
1) Suomesa on kesämökkejä lähes jokaisella.
2) Nakurantoja on mutta niillä on kyseenalainen maine, joko homojen leikkipaikkana tai sitten säännöt ovat niin tiukat että miehet eivät pääse niihin ilman naisseuralaista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole perustanut sellaista. Suomessa alastomuus saunassa on normi muutenkin.
Oman puolison/perheen/samaa sukupuolta olevien ystävien kanssa. Ei muuten.
Jos olisi, en menisi. Perheen kesken voin saunoa alasti, muuten en miehiä halua samaan tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina kotisaunassa alasti.
Ei todellakaan kiinnosta muiden kylpemisten seuraaminen missään asussa.
Mene johonkin muuhun ketjuun laukomaan typeriä kommenttejasi.
Todellakin olisin valmis maksamaan ja kävisin jos tällaisia olisi Suomessa.
Uimahallissa näen ihan riittävästi. Ei ne asiakkaat näytä siltä kuin promokuvissa. Jotain ylipainoisia keski-ikäisiä ukkoja olis varmaan suurinosa. En todellakaan halua sellaisten kanssa samaan saunaan. Musta on erittäin hyvä, että voin naisena saunoa naisten saunassa. Olen kokenut elämäni aikana ihan riittävästi häirintää miesten osalta jo ihan vaatteet päälläkin.
Mietipä miksi ei ole. Ei olisi asiakkaita. Se on se syy aina näissä. 50 vuotiaille on disco, joka loppuu alkuillasta
Maksavista asiakkaista on pulaa
Voihan sitä matkustaa Saksaan lomailemaan. Alastomien beibejen kanssa vesileikkejä uima-altaalla 😅
M36
Koska täällä ei osata käyttäytyä asiallisesti varsinkin, jos alkoholia on mukana. Eikö meillä ollut esim se toimari laivalla, joka kusi kiukaalle?
Vapauttakaa erektiot kirjoitti:
Entä jos saa erektion nakukylpylässä?
Karate iskuja sisäreiteen kuin turhapuro konsanaan, jo talttuu !
Suomalaiset saunovat omissa saunoissaan. Jos kaipaat ko. toimintaa, on sinulla vapaus perustaa sellainen.
Meiltä puuttuu sellainen kulttuuri, ei sellaista voi vaan yhtäkkiä polkaista. Ei suomalainen saunakulttuurikaan toimisi jossain toisessa maassa että toisilleen vieraat tai edes perheenjäsenet istuvat alasti lauteilla saunan hämärässä !
Allas seapool voisi sallia nakuilun.