Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko helliä ja huomaavaisia miehiä?

Vierailija
17.08.2023 |

Tuntuu että kaikki, joita itse olen tapaillut tai seurustellut, paljastuvat jollaintapaa kylmiksi, keskustelulyvyttömiksi ja vähintään seksissä niillä on mielessä vaan naisen alistaminen. Missä on sellaiset miehet, jotka tahtoo naiselleen parasta sekä pitää huolen että tällä on kaikki hyvin, ei halua satuttaa edes riidellessä jne?

Alkaa tuntua että minut on rikottu tässä vuosien mittaan. Herkkyyteni, keskustelukyky, seksuaalisuus, tuntuu että kohta kaikki on mennyt ja olen pelkkä tyhjä kuori kohta. Olen ollut lempeä, uskollinen sekä halunnut toiselle hyvää, tuntuu että itse en saa koskaan mitään takaisin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä helliä miehiä on mutta naiset haluaa aina niitä pahis jännä miehiä miehii jotka alistaa naisia ja kohtelee huonosti.

Vierailija
42/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaisilla on kilttimiehiä. Jännänaisilla on alistajamiehiä. Kylläpäs sitten onkin jännanaisilla tosi jännää, jee!

Vierailija
44/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekti kuin omasta elmämästäni.

Minulla on ollut 3 merkittävää miessuhdetta elämässäni (pitkiä) ja toki usrita muita, mittarissa jo 52v.

Pääsääntöisrsti kaikki ovat olleet juuri kuvauksrsi mukaisia, en voi sanoa että olisivat olleet kylmiä mutta jotenkin kuitenkin emotionaalisesti rajoittuneita, välinpitämättömiä, ei tietty aina mutta valtaosaltaan hyvin itsekeskeisiä ja jotenkin kyvytyömiä asettumaan toisen asemaan tai ottamaan huomioon toisen tunteita ja arvostamaan toisen mielipiteitä.

Vaikka olen ollut umpirakastunut ja suhde on voinut olla minulle kaikki kaikessa mutta siitä huolimatta olen ollut enemmän tai vähemmän siinä toiseksi tai kolmannelsi jääjän roolissa, millon millekin asialle tai tilanteelle.

Minkin olen aina haaveillut että voi kumpa löytyisi jostain sellainen mies joka sanoisi ääneen ja toteuttaisi sen että oman kullan hyvinvointi on hänelle tärkein asia. Se ei tarkoita mitään ihmeellistä, sitäpaitsi sehän vaan tuottaa sitä että minäkin pitäisin häntä aina etusijalla. Olisi ihana olla jollekin edes joskus se maailman tärkein asia.

Mitään muuta en enää vaadi......

Vierailija
45/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko itseäsi etsinnässä. Anna lepoaikaa itsellesi ja ota selvää mitä rakkaus todella merkitsee.

Vierailija
46/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla miehen hakupaikkojen ja kriteerien suhteen olla jotakin perusteellisesti pielessä.

Vierailija
47/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellät ja huomaavaiset miehet löytyvät kaverivyöhykkeeltä.

He ovat niitä joille sanotaan että vaikutat mukavalta mutta..

Vierailija
48/49 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos näin on ap. Kohdallesi on sattunut liian monta välinpitämätöntä tyyppiä. Meitä kilttejä ja kunnollisiakin on, mutta usein ollaan ujoja eikä uskalleta ottaa kontaktia naisiin. Rohkeammat voi kiinnostaa, mutta niissä myös törppöjä.

No sittenhän tämä on mahdoton yhtälö, koska olen itsekin ujo. Ja sitten taas tulkitsen miehen ujouden siihen ettei sitä ainakaan kiinnosta kun mitään merkkejä ei näytä eli en uskalla itsekään yrittää. Ap

Naiselle helpompi olla rohkea. Naiset ei joudu torjutuksi yhtä helposti kuin miehet, näin luulen.

Testosteroni lisää rohkeutta, joten kyllä se miesten kuuluisi olla keskimäärin rohkeampia :D

Vierailija
49/49 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muttei naisille kelpaa . Kun pitäs olla normaali penis ja erektiokin pitäis toimia . Mahdottomia vaaditaan . Sitten 20 vuoden selibaatin jälkeen odotetaan että osaa vielä sängyssä jotain . Eihän siinä tilanteessa tiedä koko asiasta mitään .