Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko helliä ja huomaavaisia miehiä?

Vierailija
17.08.2023 |

Tuntuu että kaikki, joita itse olen tapaillut tai seurustellut, paljastuvat jollaintapaa kylmiksi, keskustelulyvyttömiksi ja vähintään seksissä niillä on mielessä vaan naisen alistaminen. Missä on sellaiset miehet, jotka tahtoo naiselleen parasta sekä pitää huolen että tällä on kaikki hyvin, ei halua satuttaa edes riidellessä jne?

Alkaa tuntua että minut on rikottu tässä vuosien mittaan. Herkkyyteni, keskustelukyky, seksuaalisuus, tuntuu että kohta kaikki on mennyt ja olen pelkkä tyhjä kuori kohta. Olen ollut lempeä, uskollinen sekä halunnut toiselle hyvää, tuntuu että itse en saa koskaan mitään takaisin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta.

Vierailija
2/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lopulta mutta kyllä se mullakin otti 10 vuotta ja useita vääriä ihmisiä. Ja tämänkin suhteen alussa meinasin pilata koko homman ajattelemalla että liian hyvää ollakseen totta. Joskus se on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse en saa koskaan mitään takaisin"

Tämä paljasti.

0/5

Vierailija
4/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on moneen junaan ja osa ei pääse edes asemalle saakka. Sukupuolesta riippumatta ihmisiä on monenlaisia. 

Monenkohan miehen kanssa ap seurustellut, jos tekee kaikkia Suomen tai maailman miehiä koskevaa yleistystä?

Vierailija
5/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"itse en saa koskaan mitään takaisin"

Tämä paljasti.

0/5

Minkä paljasti? Siltä minusta on tuntunut, olen hyvä toiselle mutta sitä toista ei kiinnosta miltä minusta tuntuu. Ap

Vierailija
6/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on moneen junaan ja osa ei pääse edes asemalle saakka. Sukupuolesta riippumatta ihmisiä on monenlaisia. 

Monenkohan miehen kanssa ap seurustellut, jos tekee kaikkia Suomen tai maailman miehiä koskevaa yleistystä?

Neljän kanssa seurustellut ja varmaan toiset neljä siihen päälle, joita olen tapaillut. Enkä yleistänyt kun kysyin että onko niitä ollenkaan kun en itse ole tavannut. Ap

Vierailija
7/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos näin on ap. Kohdallesi on sattunut liian monta välinpitämätöntä tyyppiä. Meitä kilttejä ja kunnollisiakin on, mutta usein ollaan ujoja eikä uskalleta ottaa kontaktia naisiin. Rohkeammat voi kiinnostaa, mutta niissä myös törppöjä.

Vierailija
8/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos näin on ap. Kohdallesi on sattunut liian monta välinpitämätöntä tyyppiä. Meitä kilttejä ja kunnollisiakin on, mutta usein ollaan ujoja eikä uskalleta ottaa kontaktia naisiin. Rohkeammat voi kiinnostaa, mutta niissä myös törppöjä.

No sittenhän tämä on mahdoton yhtälö, koska olen itsekin ujo. Ja sitten taas tulkitsen miehen ujouden siihen ettei sitä ainakaan kiinnosta kun mitään merkkejä ei näytä eli en uskalla itsekään yrittää. Ap

Vierailija
9/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän tämä on mahdoton yhtälö, koska olen itsekin ujo. Ja sitten taas tulkitsen miehen ujouden siihen ettei sitä ainakaan kiinnosta kun mitään merkkejä ei näytä eli en uskalla itsekään yrittää. Ap

Naiselle helpompi olla rohkea. Naiset ei joudu torjutuksi yhtä helposti kuin miehet, näin luulen.

Vierailija
10/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Ne ei vaan viihdy kaltaisesi miesvihaajan kanssa joka tekee palstalle aloituksia jossa ihmettelee miesten vikoja.

Lopeta se muiden haukkuminen ja katso peiliin. Sieltä löytyy syy siihen miksi ne miehet on muiden naisten kanssa.

Vierailija
11/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, minäkin jo onnistuin löytämään yhden. Olen tosin jo keski-ikäinen.

Vierailija
12/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ihminen tule meidän elämään sattumalta. Vedetään puoleemme ihmisiä ketkä vastaa meidän omaa energiaa. Arvostatko ja rakastatko itse itseäsi? Oletko itsellesi hellä, anteeksiantavainen ja huomaavainen? Annat omat virheet ja epätäydellisyydet anteeksi, ja hellit sitä armolla? Alitajuisesti tiedät jo tapaamisen hetkellä sen toisesta, mikä sitten suhteen edetessä tulee tietoiseen mieleenkin. Eli se miten arvostat itseäsi, vedät puoleesi ja hyväksyt sellaisia ihmisiä ketkä vastaa sitä. Sinällään ei ole huono että tapaat näitä kylmiä ihmisiä, vaan ne on juurikin sinulle tullut opettamaan sinun arvoa. Jos et sitä vielä ole oppinut, niin jonku toistomäärän jälkeen sen opit. Käytännössä se ilmenee juurikin sellaisena että tunnistat ihmisen joka ei sinua arvosta aidosti, ja koska arvostat itse itseäsi sen verran ettet halua viettää aikaasi ihmisten kans ketkä ei arvosta sinua, niin et päästä sellaisia ihmisiä elämääsi. Se tulee ihan luonnostaan, sen mukaan kuinka paljon arvostaa itseään. Sinähän olet äärimmäisen arvokas ja mahtava ihminen, mutta sinun pitää vaan se itse ensin oivaltaa, että voit sen viestin lähettää ympäristöön ja vetää ne ihmiset puoleesi, ketkä tajuaa sinun ainutlaatuisen ihanuuden myös.

Vierailija
13/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paljoa ole, koska suurin osa miehistä ei kaipaa hellyyttä. Jotkut jaksavat esittää jonkin aikaa seksin takia.

Vierailija
14/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Haluat itsellesi hyväsydämisen miehen? Eli Raamatusta tutun Laupiaan Samarialaisen, joka kohtelee kaikkia hyvin ihan riippumatta siitä keitä ne muut ihmiset ovat, pyytämättä ikinä mitään itselleen.

2. Mutta haluat itsellesi miehen joka ajattelee että "sinä olet MINUN naiseni". Ja siksi koska sinä kuulut hänelle niin hän mukamas kohtelisi sinua hyvin.

Eli haluat kahta täysin päinvastaista asiaa! Eli olet idioootti!

Yksikään hyvä ihminen, hyväsydäminen ihminen, laupias samarialainen, ei ikinä ajattelisi toisesta ihmisestä että joku on "hänen nainen", "hänen mies", "hänen ihminen", "hänen omaisuuttaan", "hänen..."

Sinä haluat että mies ajattelisi että sinä olet "hänen", "kuulut hänelle". Eli sinä ihan itse yrität tehdä itsestäsi omaisuutta, pelkän esineen. Kai sinä tiedät miten esineitä kohdellaan? Jos esineistä ei tykätä, jos niitä ei tarvita, niin ne voi heittää roskikseen! Sinä siis haluat, että kun sinua ei enää kaivata, niin sinut heitetään roskikseen. Omaa omaisuutta saa kukin ihminen kohdella ihan miten vain haluaa, omalle omaisuudelle saa kukin tehdä mitä vain lystää, omaa omaisuutta saa kukin halutessaan kohdella kuin kakkaa. Sinä haluat että mies ajattelee että sinä olet "hänen naisensa", eli sinä haluat olla miehen omaisuutta. Eli sinä haluat että mies ajattelee että sinä "kuulut hänelle", olet "hänen omaisuuttaan", eli sinä haluat että mies kohtelee sinua kuin kakkaa jos sille päälle sattuu tulemaan.

Onneksi olkoon: saat mitä haluat. Haluat miehiä jotka kohtelevat sinua kuin kakkaa - ja sitä kakkakohteluahan sinä olet osaksesi saanut. Hyvä sinä, hyvin tehty. Olet saanut mitä olet halunnut - ole siis onnellinen!

Sanot että kaiken kokemasi pahan kohtelun jälkeen sinusta tuntuu siltä että olet enää "pelkkä tyhjä kuori". Mutta ei, vaan tosiasiassa se on päinvastoin: sinä alunperinkin olit pelkkä tyhjä kuori, olet ollut tyhjä kuori varmaan jo päiväkoti-iästä asti. Koska ainoastaan tyhjä kuori esineellistäisi itsensä, toivoisi että joku muu ihminen ajattelisi hänestä että "sinä olet hänen". Ainoastaan tyhjä kuori, sisältä tyhjä kuollut ontto ihminen, tietentahtoen hakisi itselleen sellaista kakkakohtelua kuin mitä sinä olet osaksesi saanut.

Ja ei: sinä et ole ollut lempeä, uskollinen sekä halunnut toiselle hyvää. Koska ainutkaan lempeä, uskollinen, toiselle hyvää haluava ihminen, ei ikinä tahtoisi saada itselleen yhtään mitään takaisin! Vai mitä laupias samarialainen mukamas itselleen takaisin halusi? Häh?

Tahdot olla "jonkun miehen nainen". Eli tahdot olla pelkkä huo ra, omaisuutta, esine, kakkaa. Ja siten sinua sitten myös kohdellaan! Olet saanut mitä olet tilannut, mitä olet halunnut - onneksi olkoon! Ole onnellinen!

Vierailija
15/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa.

Mitä tulee itse kysymykseen. On niitä ihania rakastaviakin miehiä edelleen, mutta luonnollisesti molemmilla sukupuolilla on tässä ajassa paljon ongelmia arvostaa itseään. Kaikki paha nähdään vaan itsensä ulkopuolella, ja hyvä materiana ja pintana. Henkinen yhteys itseensä ja juuriinsa on kadonnut. Montaa mieltä voi olla, mutta itse näkisin tämän rappiokulttuurin, enkä tarkoita että 50-luvulla oli paremmin. Ei mikään missä ihmisille syötetään valtion toimesta mitä sen kuuluu olla ja miltä sen kuuluu näyttää ja tehdä, edistä sitä aitoa yhteyttä omaan tarkoitukseensa tässä elämässä. Kaikki kulissi, sekin jota me ei vielä edes itse tunnisteta, estää yhteyden itseensä ja siten tietenkin kaikkiin muihin. Mitä pinnallisempi suhde meillä on itseemme, sitä pinnallisempia meidän ihmissuhteet on. Et voi kohdata toista ihmistä syvemmällä tasolla, millä pystyt kohdata itsesi.

Vierailija
16/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija nro 15 voisi hoidattaa päänsä kuntoon.

Ja ap, on niitä ihania miehiäkin. Omani olen löytänyt jo 25 vuotta sitten ja nyt näyttää siltä, että tyttärelläni on käynyt yhtä hyvä tuuri. Mutta harvinaisiahan nämä helmet tuntuvat toki olevan.

Vierailija
17/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hellä ja huomaavainen mies ainakin minulla.

Joka hääpäivä ostaa ruusukimpun.

Auttaa kotitöissä ja lasten hoidossa.

Ja ehtii silti harrastaakin.

Vierailija
18/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan rakastan kuten Vesku Loiri sanoi ja annan kaikille jotka pyytää.

Vierailija
19/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä oma kokemukseni on sellainen, ettei naiset ihmeemmin hellistä ja huomaavaisista miehistä piittaa ja että sekusaalisesti mieheltä nimenomaan edellytetään kovuutta ja alistamista. Itse miehenä olen alkanut tuntea häpeää siitä ettei itsestäni ole sellaiseen kovuuteen enkä saa seksuaalista tyydytystä naisten alistamisesta. Ei oikein uskalla enää avata itseään, kun ei kestä enää tunnetta siitä, ettei näiden asioiden takia miehenä kelpaa. Noh näillä mennään.

Vierailija
20/49 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ja se kaikista tärkein on keskustelukyky. Kun se on kunnossa ja vuorovaikutus toimii, nuo muut asiat tulevat kylkiäisinä. Oman miesystäväni kanssa kaikki alkoi siitä, kun aloimme kaveripohjalla soittelemaan toisillemme ja puhelut venyivät aina tuntien mittaisiksi.

Edelleen uppoamme pitkiin mielenkiintoisiin keskusteluihin aina kun on tilaisuus. Kun toinen pysyy aidosti mielenkiintoisena, eikä muutu itsestäänselvyydeksi huomioiminen, rakkaudenosoitukset ja hellyys tulevat automaattisesti.