Onko helliä ja huomaavaisia miehiä?
Tuntuu että kaikki, joita itse olen tapaillut tai seurustellut, paljastuvat jollaintapaa kylmiksi, keskustelulyvyttömiksi ja vähintään seksissä niillä on mielessä vaan naisen alistaminen. Missä on sellaiset miehet, jotka tahtoo naiselleen parasta sekä pitää huolen että tällä on kaikki hyvin, ei halua satuttaa edes riidellessä jne?
Alkaa tuntua että minut on rikottu tässä vuosien mittaan. Herkkyyteni, keskustelukyky, seksuaalisuus, tuntuu että kohta kaikki on mennyt ja olen pelkkä tyhjä kuori kohta. Olen ollut lempeä, uskollinen sekä halunnut toiselle hyvää, tuntuu että itse en saa koskaan mitään takaisin.
Kommentit (49)
Selailu onnistuu ilman rekisteröitymistä.
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=a9848f3bc162dd4ca983a80…
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija nro 15 voisi hoidattaa päänsä kuntoon.
Ja ap, on niitä ihania miehiäkin. Omani olen löytänyt jo 25 vuotta sitten ja nyt näyttää siltä, että tyttärelläni on käynyt yhtä hyvä tuuri. Mutta harvinaisiahan nämä helmet tuntuvat toki olevan.
Kommentoija 15 tässä hei. Sinulle tiedoksi: yksikään hyvä ihminen ei kohtele hyvin jotain tiettyä valittua ihmistä. Jokainen hyvä ihminen kohtelee hyvin kaikkia muita ihmisiä. Yksikään hyvä ihminen ei kohtele ketään huonosti.
Ainoastaan paha ihminen valitsee ketä kohtelee hyvin ja ketä kohtelee huonosti. Ainoastaan paha ihminen kohtelee ketään huonosti.
Jos sinä tahdot tulla jonkun valitsemaksi jotta se valintansa tehnyt ihminen kohtelisi sinua hyvin, kohtelisi sinua paremmin kuin muita, niin sinä tahdot tulla pahan ihmisen valitsemaksi. Jos tahdot tulla pahan ihmisen valitsemaksi... niin on aika isot mahikset että joudut sitten myös pahoin kohdelluksi. Omapa on valintasi, syytä itteäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap, on niitä ihania miehiäkin. Omani olen löytänyt jo 25 vuotta sitten ja nyt näyttää siltä, että tyttärelläni on käynyt yhtä hyvä tuuri. Mutta harvinaisiahan nämä helmet tuntuvat toki olevan.
Kommentoija 15 tässä hei. Sinulle tiedoksi: yksikään hyvä ihminen ei kohtele hyvin jotain tiettyä valittua ihmistä. Jokainen hyvä ihminen kohtelee hyvin kaikkia muita ihmisiä. Yksikään hyvä ihminen ei kohtele ketään huonosti.
Ainoastaan paha ihminen valitsee ketä kohtelee hyvin ja ketä kohtelee huonosti. Ainoastaan paha ihminen kohtelee ketään huonosti.
Jos sinä tahdot tulla jonkun valitsemaksi jotta se valintansa tehnyt ihminen kohtelisi sinua hyvin, kohtelisi sinua paremmin kuin muita, niin sinä tahdot tulla pahan ihmisen valitsemaksi. Jos tahdot tulla pahan ihmisen valitsemaksi... niin on aika isot mahikset että joudut sitten myös pahoin kohdelluksi. Omapa on valintasi, syytä itteäsi.
Tämä ei ollut 15 tekstiä, ilmeisesti joku haluaa tehdä pilkkaa. Voit kertoa ajatuksiasi aiheeseen ihan omana itsenäsikin.
Onhan niitä.
On vain niin, että kukaan ei ole täydellinen ja kaikissa on jotain vikaa. Hyvä ja hellä saattaa olla laiska, Hyvä, hellä ja ahkera saattaa olla pahasti päihdekoukussa jne.
Täydellistä ihmistä (miestä, naista, muuta) ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, mene hoidattamaan pääsi kuntoon. Tuosta hölynpölystä ei saa mitään selvää. Eikä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut 15 tekstiä, ilmeisesti joku haluaa tehdä pilkkaa. Voit kertoa ajatuksiasi aiheeseen ihan omana itsenäsikin.
Kommentteja poistuu, joten nuo nuomerot on yhtä tyhjän kanssa. Kommentti sinällään on erinomainen.
Hyvä ihminen on kaikille hyvä, ei pelkästään teeskentele hyvää manipulointitarkoituksessa kuten nämä palstalla "kiltiksi" identifioituvat naistenvihaajat. Tää on mun tulkinta kommentista
Entä jos on huomaavainen mies jollakin, mutta sähläävä, esimerkiksi voi huitoa kyynärpäällä epähuomiossa naisen suuntaan. Eihän sekään kiva olisi.
Aloitus kertoo lähinnä siitä millä perusteella Ap valikoi mieskanditaattinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos näin on ap. Kohdallesi on sattunut liian monta välinpitämätöntä tyyppiä. Meitä kilttejä ja kunnollisiakin on, mutta usein ollaan ujoja eikä uskalleta ottaa kontaktia naisiin. Rohkeammat voi kiinnostaa, mutta niissä myös törppöjä.
Väität itseäsi kiltiksi, mutta samalla tölvit naisia, että ne kiinnostuvat vain rohkeammista.
Kuules: voi kiinnostua vain sellaisesta, jonka kohtaa naamatusten. MIten sinua voisi kohdata, kun piileskelet jossain?
Nainen on ihminen. Ei hän sinua syö. On ujoja naisia, jotka ovat vain ottaneet itseään niskasta ja lähteneet tapaamaan ihmisiä. Tee sinä sama. Ujous ei ole vika eikä puute, se on peräti ihanaa kun ujo ihminen voittaa itsensä ja tulee tutustumaan. Olen ujo itsekin, mutta opetellut iän myötä käytöstapoja, joista on apua uusiin ihmisiin tutustumisessa. Jännitys poistuu kun kääntää huomion omista fiiliksistään siihen toiseen ihmiseen.
Voi, on niitä miehiä paljonkin, tässäkin yksi
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on huomaavainen mies jollakin, mutta sähläävä, esimerkiksi voi huitoa kyynärpäällä epähuomiossa naisen suuntaan. Eihän sekään kiva olisi.
Huitoja pyytää silloin anteeksi. Mitä sitten? Onnistuitko tyrmäämään jonkun
Vierailija kirjoitti:
"itse en saa koskaan mitään takaisin"
Tämä paljasti.
0/5
Niinpä paljasti, ettei ap ole läheisriippuvainen marttyyri ja että tajuaa kahden aikuisen suhteen olevan jatkuvaa vaihtokauppaa eikä niin että toinen vain antaa ja toinen ottaa. Ainoastaan omaa lastaan tarvitsee rakastaa pyytettömästi ja sillekin on rajansa, kaikki muut saa tehdä töitä sen eteen että on rakastettu.
Minun rakkaani on hellä ja huomaavainen suurimman osan ajasta, mutta välillä hän sulkeutuu varmaan työstressin tms. takia ja käy kärttyisäksi ja painelee pois luotani. Minulla on hirveän ikävä häntä, mutta en usko jaksavani tuota tuuliviiriä enää. En edes hyvän ja riittävän seksin takia, en edes siksi, että hän on huiman älykäs ja lämmin. Käy liikaa voimille ja mielenterveydelle ihmetellä, mikä nyt taas sai räjähtämään ja näenkö häntä koskaan enää.
Minä oon hellä ja huomaavainen. Autan kärpäsetkin aina ulos asunnosta, ehjänä. Olen huomaavainen, huomioon ottava, sivistynyt, tosin työtön, että ilmeisesti johonkin tää useasti karahtaa. Voisko joku nainen kiinnostua myös työttömästä miehestä? Ei se niin kauheeta oo vaikkei rahaa paljon oliskaan. Onko tämä hellyys kuitenkin tärkeämpää kuin raha?
Vierailija kirjoitti:
Tämä paljasti.
0/5
Niin, "tee toiselle, kuin haluaisit itsellesi tehtävän", ja se koskee kumpaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä paljasti.
0/5
Niin, "tee toiselle, kuin haluaisit itsellesi tehtävän", ja se koskee kumpaakin
Ei tuo sinun mainitsemasi ole se todellinen niinsanottu "kultainen sääntö".
Todellinen "kultainen sääntö": se jolla on kulta - hän laatii säännöt. "He who has the gold makes the rules". Elikkäs täällä Suomessa yleisemmin ilmaistuna: "sen lauluja laulat jonka leipää syöt".
olet sairas.