Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 viikkoa - mihin perustuu?/ toimiiko

Vierailija
16.08.2023 |

Nyt on päässyt käymään niin, että paino on noussut 6-7 kg viimeisen vuoden aikana. Painoni on pysynyt kutakuinkin samana aikuisikäni, hetkellisesti esim imetysten ja puolison kuoleman jälkeen olen laihtunut. Paino on kuitenkin palautunut n 58 kiloon. Nyt 49 vuotiaana painan enemmän kuin koskaan pl. raskaudet. En juurikaan käy vaa'alla, mutta yhtäkkiä huomasin, että housut alkoivat kannata. No, nyt täytyy yrittää laittaa stoppi ja heivata nuo ylimääräiset pois.

Tunteeko joku tuota 8 viikon ohjelmaa? On siis vhh, mutta onko sellainen totaaliketo, jossa pyritään ketoosiin? Vai vähän kevyempi versio?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kevyempi versio ja mulla toimi hienosti, laihduin normaalipainoon nelisen vuotta sitten ja kilot ei ole palanneet kun olen jatkanut samalla linjalla.

Vierailija
2/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä jätetään hiilarit suureksi osaksi kaappeihin, eli kai sen vois mieltää vaikka vhh:ksi.

Marjoja ja kasviksia syödään päivittäin, paitsi jos liikkuu niin sallitaan riisi, peruna ym. perusmätöt. Kahdeksan viikon jälkeen aletaan ruokavalioon lisätä esim. hedelmiä pikkuhiljaa

Mutta toimi, oli ylipainoa aloittaessa n. 30 kg ja puolet lähti ton parin kuukauden aikana. En kyllä juonut pisaaraakaan alkoa tai syönyt karkkia tai muutakaan makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kevyempi versio ja mulla toimi hienosti, laihduin normaalipainoon nelisen vuotta sitten ja kilot ei ole palanneet kun olen jatkanut samalla linjalla.

Ok. Kiitos vastauksesta. En halua ketoosidiettiä, mutta kevyempi vhh olisi ok

Vierailija
4/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aloittti 8 viikkoa kuurin noin vuosi sitten ja on pudottanut 23 kiloa ollen nyt ihannepainossaan. En osaa juuri muuta kertoa kuin että ohjeet eivät maksaneet meille mitään koska ne pystyi maksamaan työnantajan tarjoamilla liikunta/kulttuuriseteleillä ja puoliso kokkaili 8+ viikkoa tunnollisesti itselleen ateriat ohjeiden mukaan. Ruokalasku oli vihannespainotteisena varmasti normaalia korkeampi, mutta olihan se sen arvoista.

Vierailija
5/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totrutin itse 8-viikkoa -kuurin hiilarien kanssa. Ohjeissa neuvotaan korvaamaan raskaan liikunnan jälkeen osa ruoka-annoksen rasvasta hiilihydraatilla. Siihen on siis ihan gramman tarkat ohjeet. Tein tämän jokaisella aterialla. Pudotin painoa normaalipainon sisällä 5 kiloa ja paino tippui 1,5 kilon viikkotahtia ja on nyt vuoden päivät pysynyt poissa.

Vierailija
6/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo aloittti 8 viikkoa kuurin noin vuosi sitten ja on pudottanut 23 kiloa ollen nyt ihannepainossaan. En osaa juuri muuta kertoa kuin että ohjeet eivät maksaneet meille mitään koska ne pystyi maksamaan työnantajan tarjoamilla liikunta/kulttuuriseteleillä ja puoliso kokkaili 8+ viikkoa tunnollisesti itselleen ateriat ohjeiden mukaan. Ruokalasku oli vihannespainotteisena varmasti normaalia korkeampi, mutta olihan se sen arvoista.

Eli vaimosi on ollut 8 viikon dieetillä yli vuoden? Se on vähän niin kuin Venäjä, joka on käynyt 3 päivän pika sotaansa kohta kaksi vuotta.