Nyt niitä terveysasemia sitten aletaan karsimaan.
Pirkanmaalla terveysasemien määrä tulee puolittumaan tänään uutisoitiin. Aika rajusti karsitaan.
Muut hyvinvointialueet seuraavat varmaan perässä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
Opro the Destroyer
Tästä voisi melkein teetättää t-paidan
Sote-alueiden piti parantaa palvelua ja tuoda säästöjä, näin se meille myytiin. Ihmettelin jo silloin miten se on mahdollista. No palvelut eivät ainakaan parane.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yksityiselle.
Millä rahalla. Luuletko ettei ihmiset monis jos olis rahaa. Et tässä maailmassa ole enää mitään kuin rikkaille. Siinä on kiva pommi odottamassa kun ihmiset ei hoida enää terveyttä ollenkaan
Mistä se 1,5 miljardin säästö Soteen tulee, jos ei karsimisesta, eli palveluiden alasajosta?
Voin alkaa toimimaan kotikutoisena lääkärinä. Senkin vapauttavat lääkkeenmääräämisoikeudet. Varmasti en olisi sen huonompi kuin perus terkkalääkäri.
Mikkelissä paskannetaan jo lasten ruoka-annoksiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cf86d30-756d-454d-8801-d9dad488c57b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän te äänestitte.
En minä, enkä 80% Suomalaisista äänestänyt.
jos 80% äänesti jotain muuta, sitten on vaalien tuloslaskennassa tapahtunut virhe.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä paskannetaan jo lasten ruoka-annoksiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cf86d30-756d-454d-8801-d9dad488c57b
onko siellä itäemigrantit keittäjän hommissa?
Tätä te kokoomuslaiset, persut, rkp ja kristilliset hyväntekijät halusivat. Nauttikaamme siis sadosta.
Vierailija kirjoitti:
Orpon unelma: Tapetaan köyhät, työttömät ja eläkeläiset, karsimalla kaikki etuudet ja terveyspalvelut niin minimiin, että köyhimmät kuolevat pois rasittamasta yhteiskuntaa. Säästetään miljardeja.
Persutko täällä yrittää kaataa kaikkea Orpon niskaan? Muut hallituspuolueet ovat tasan yhtä paljon vastuussa, etenkin persut toisena suurena puolueena.
Sannan hallituksen päätös,tässä seuraus.Kepu sai himmelinsä.
Mikäs siinä jos siihen on vaan varaa.