Nyt niitä terveysasemia sitten aletaan karsimaan.
Pirkanmaalla terveysasemien määrä tulee puolittumaan tänään uutisoitiin. Aika rajusti karsitaan.
Muut hyvinvointialueet seuraavat varmaan perässä.
Kommentit (32)
Vasta kun vuodenvaihteessa päästin sanomasta että ei karsista. Hah! Koittaa ankeat ajat.
Lääkärin vastaanotolle joutuu odottamaan varmaan puol vuotta.
Sehän se idea oli. Säästöt. Ihmisille tulee pitkät matkat.
Kurjinta on, että nyt voi joutua kauaskin vuodeosastolle. Sinne, missä on tilaa, vaikka olisi Salossa, kunhan on var han alueella.
Todella kurjaa asiakkaille. Kurjuus vaan pahenee.
Keskusta halus, jotta sai syrjäseuduille pysyvät palvelut, kun suurista kaupungeista sinne hajautetaan potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Amerikan malli tulossa.
Mitä tarkoitat?
Niitähän on jo karsittu reippaalla kädellä.
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
Opro the Destroyer
Orpon unelma: Tapetaan köyhät, työttömät ja eläkeläiset, karsimalla kaikki etuudet ja terveyspalvelut niin minimiin, että köyhimmät kuolevat pois rasittamasta yhteiskuntaa. Säästetään miljardeja.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän te äänestitte.
En minä, enkä 80% Suomalaisista äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikan malli tulossa.
Mitä tarkoitat?
Sitä että jos haluat selvittää oletko terve ja hoidattaa sairauksia tms. niin maksat niistä tulevaisuudessa suuria summia. Etkä edes saa palvelua jollet ota kallista vakuutusta sitä ennen. ;)
Jo nyt terveyskeskukseen matkaa 48km.
Toivottavasti matka ei enää pitene.
"Hyvinvointi"alue. Ihanaa uuskieltä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yksityiselle.
Ei mennä vaan marssitaan kohta eduskuntatalon ovista sisään jos tämä hulluus ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
Opro the Destroyer
Niinhän se Orpo luulee :D
Voi luoja!