Kumman valitset että olisit rikas vai että saisit kenet tahansa rakastumaan itseesi
Et kuitenkaan saisi valitsemasi henkilön rahoja.
Itse valitsisin rakkauden.
Kommentit (64)
Ottaisin rahat, niistä on paljon enemmän iloa. Älyttömän tyhmä kysymys.
Rikas tottakai
Olisin mielummin rikas. Rakkaudesta ei ole kuin harmia.
Rikas. Ihan tarpeeksi monta miestä on elämässäni tunnustanut rakkauttaan, mutta rahaa ei ole kertynyt lähenkään riittävästi.
Mitä teen sillä että kuka tahansa rakastuu itseeni. Yksi ihminen riittää. Eli valitsen rikas.
Mies vastaa:
Totta kai, rakastuminen. Se on mukavaa. Mutta en käyttäisi tätä supertaitoa koskaan.
Minun tyyppinen nainen on se joka tykkää minusta jo valmiiksi ja on vapaa valitsemaan minut.
Haluan rikastua omin neuvoin, koska silloin minun olisi ratkaistava rikastumisen mysteeri.
"Jos saat sata miljoonaa, parempi että sinusta tulee miljonääri, muuten menetät rahat."
En halua skipata mitään prosessia. Elämä on kaiken hankittavan taidon arvoista.
Miten kuolettavan tylsää elämä olisi jos saisi kenet tahansa rakastumaan...olo olisi kuin rikkaalla karkkikaupassa ja sitten vain yököttäisi.
No rikas tietenkin - hyvänen aika 😃 Ei kahta sanaa tähän!
Rakkaus tottakai. En ole rikas mutta kohtalaiset tulot ja eihän tämä anna sitä iloa niin paljoa elämään.
Rikas. Tuntuisi huijaukselta "taikoa" esim. vanha ihastukseni rakastumaan minuun, ja miettisin loppuelämäni että olisiko se siinä jos en olisi "pakottanut" sitä rakastumaan itseeni.
Eikö nää oo vähän niin kun sama asia.
Rikas, koska rahalla saa ne naisetkin sitten.
Rakkaus ehdottomasti tärkeämpää.
Ei tämä elämä ole mitään yksin ilman rakkautta. Minulla on vain rahaa.
Yksinäinen mies.
Rikkaus mieluummin. Ylilaudan va**aisten ei tarvi rakastua mammoihin.