Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut muumipiparitalorojektin käynnissä ollessa?

Vierailija
18.12.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllähän se parisuhde varmaan kovilla on sen takia... molemmilla hermot kiristyy äärimmilleen.

=DD

Vierailija
2/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kiroilen, poltan sormeni jne.

Vierailija
4/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä mielessä kävi kun sitä poltettua sokeria oli jokapaikka täynnä, ei munatahnalla meidän muumitalo koossa pysynyt!

Vierailija
5/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kolmeen kertaa lisää osia, kun rontti koira pääsi pariin otteeseen varastamaan osia, kun ne oli koristeltuina kuivumassa. Lopulta kun saatiin talo koottua. Se oli päivän lasten huoneessa ja lopulta taas joku unohti hetkeksi oven auki ja koira hajotti meidän suurella vaivalla tekemällä muumi piparitalon. Ei varmasti tehdä uutta.

Meidän koira sekoaa piparin hajusta, se ei tiedä mitään parempaa kuin piparit.

No anteeksi on jo annettu.

Vierailija
6/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voida edes rakentaa kun olen allerginen niille rakennusaineille, nyyh, nyt varmaan mies jättää ja ottaa vaimon joka kestää piparitalossa ilman oireita

Vierailija
7/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tänä jouluna tule minkäänlaista piparitaloa : D

Vierailija
8/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutamana vuotena jo aikaisemmin Muumitalon, mutta silloin on pitänyt tehdä kaavat itse. Nyt oli ihanaa ostaa valmiit, joten oli todella helppoa.

Miten ihmeessä joku voi polttaa sormet piparitaloa tehdessä? Eikai kukaan enää käytä sokeria liimana?

Vierailija
9/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kaikki hyvät vinkit, huomenna pitäisi muumitalo väsätä (joka on elämäni ensimmäinen piparkakkutalo)

Vierailija
10/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli sitä mieltä, että haluaisi itse tehdä piirustukset, mutta minä epäilen, että se saattaisi rasittaa liiaksi suhdettamme ja olisi parempi ostaa valmiit kaavat. Mitä sanotte?

Vierailija
11/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan aika paljon riippuu hinnasta ja perheenne taloudellisesta tilanteesta...

Vierailija
12/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näyttää menevän vinksalleen, niin kannattaa jättää seinä- tai kattopaloja käyttämättä ja sovitella siten. Näyttää aidolta..

Vierailija
13/18 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo miestä, joten ihan yksin jouduin rakennuspuuhiin...kyllä siinä hermot oli vähän kireellä. ensi vuonna ostan ehkä valmiin tai ainakin pyydän jonkun hyvännäköisen rakennusmiehen työmaalle hommiin... =)

Vierailija
14/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan rakensimme pitkästä tavarasta. Seinät saimmekin hienosti pystyyn, mutta kattoa laitettaessa koko talo romahti. Siis voi v...u sentään, sinne meni parisuhde ja sinne meni rahat :(

Vierailija
15/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan rakensimme pitkästä tavarasta. Seinät saimmekin hienosti pystyyn, mutta kattoa laitettaessa koko talo romahti. Siis voi v...u sentään, sinne meni parisuhde ja sinne meni rahat :(

Köyhä ja kylmä joulu tiedossa....

Vierailija
16/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin ihan yksin koko projektista. Ihan hieno siitä tuli, kun tilkitsin seinien raot ranskalaisilla pastilleilla =)

Ensi vuonna sitten muista, että piparitaloa tehtäessä se taikina kaulitaan suoraan leivinpaperin päälle, eikä pöydälle kuten tänä vuonna. Onko ihme, että palat venyivät eri kokoisiksi, kun ne ensin irrotti pöydästä...

Muuten olin kyllä yllättynyt, miten helposti se talo pysyi kasassa. Kastoin sokeriin ainostaan yläkulmat ja seinien " pohjat" . No, sivuseiniä ei olisi edes voinut liimata yhteen, kun ne oli niin kiemurat...

Ihan oli hauska projekti, kyllä ens vuonna taas sen teen...

Vierailija
17/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kovaa :) Munatahnaa siis :)

Vierailija
18/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaakohan ne vuodessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi