Miksi miehet ei ota vastuuta?
Olen sinkkuäiti, rnkä löydä kumppania. Miehet ei halua ottaa vastuuta. Kertokaa, onko ulkomaalaiset miehet parempia ottamaan vastuuta? Monella naisella tuntuu tällä palstalla olevan ulkomaalainen mies.
Kommentit (16)
Minkälaisia miehiä valikoit? Kenties tässä on muuttamista.
Ottamaan vastuuta mistä? Tarkenna, ole hyvä.
Naiset ovat pahempia ja lisäksi vaativia. Makaatte ja levitätte pers ettänne. Hyi.
En nyt ymmärrä että miksi jonkun miehen pitäisi ottaa sinut vastuulleen? Olet ihan itse vastuussa itsestäsi. Ottaisitko sinä jonkun miehen ja hänen lapsensa vastuullesi?
Ei ne ulkomaalaiset ota vastuuta sen enempää kuin suomalaiset. Itsellä eräs kokemus yhdestä.ulkomaalausesta ja hyvinkoulutetusta miehestä..välitti vain itsestä.ja omista tarpeistaan. Aikuinen mies ottaa vastuuta. Epäkypsä mies ei.
Siksi, kun nainen mahdollistaa sen tekemällä ensin. Älä tee. Odota, että mies tekee tai alkaa ehdottaa työnjakoa. Ei ne muuten tajua.
Joo, kannattaa ottaa ulkomaalainen mies. Ne haluaa painaa pitkää päivää duunissa jotta voisi elättää sinut ja jonkun toisen miehen lapsen ja kantaa teistä vastuun. Etenkin arabit ja somalialaiset miehet on niitä kaikkein vastuullisimpia.
Suomiakkojen taso on taas tullut esille. :D
Miehen pitäisi ottaa vastuu toisen miehen lapsesta! :D :D xD
Miksi suomiakat ei itse ota vastuuta ehkäisystä, niin ei tulisi niitä mukuloita afrikkalaisten kanssa? M28
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ulkomaalaiset ota vastuuta sen enempää kuin suomalaiset. Itsellä eräs kokemus yhdestä.ulkomaalausesta ja hyvinkoulutetusta miehestä..välitti vain itsestä.ja omista tarpeistaan. Aikuinen mies ottaa vastuuta. Epäkypsä mies ei.
Yksi kokemus yhdestä miehestä, aika pieni otanta yleistämiseen :)
Huisii :D kirjoitti:
Siksi, kun nainen mahdollistaa sen tekemällä ensin. Älä tee. Odota, että mies tekee tai alkaa ehdottaa työnjakoa. Ei ne muuten tajua.
Et sitten lukenut tekstistä muutakuin otsikon.
Parasta mitä nainen voi saada, on suomalainen mies.
Ja suomalaiset miehet tietävät arvonsa. Siksi AP on saanut vain alapeukkuja. Yksikään suomalainen mies ei ole niin simp, että tyytyisi "sinkkuäitiin" eli yksinhuoltajaan.
Ulkomaalaiset miehet eivät ole parempia. Miehiä hekin ovat.
Mitä on tarjolla vastuun lisäksi?