Joulu yksin
Mitä tekisit jouluna, jos sinulla ei olisi ketään kenen kanssa viettää sitä?
Kommentit (16)
Katselisin elokuvia kotonani tai hotellissa. Söisin hyvin ja kävelisin hautausmaalla katsomassa kynttilämerta. Olisin vain.
Lähtisin matkoille. Silleen saisi ajan kulumaan mukavasti. Lähden varmaan joka tapauksessa jonnekin lämpimään vuodenvaihteessa, kun en kestä pimeyttä. Joulun olen läheisten kanssa ja sitten matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän maan kalenteri sulla on?
No aloin hyvissä ajoin miettimään. Vaikka eihän tässä enää varmaan mee kuvaaja 2 kk kun joulua puskee kauppoihin
Onhan niitä matkapaketteja, jossa pääsee viettämään esim. joulua Alppi-hotelliin Sveitsiin. Siellä on joulupöytä ja -juhla.
Vierailija kirjoitti:
miksi mietit nyt jo joulua?!
Onhan se ajankohtaista. Jos ei ole ketään nyt, niin laiha mahdollisuus, että ehtii tavata enää ketään ennen joulua. Pitää valmistautua.
Ei minulla ole ollut ketään kenen kanssa viettää joulua 20 vuoteen. Ei minulla ole vanhempia edes uskokaa pois. Vietän siis joulun aina yksin.
Kiltti mies kirjoitti:
Ei minulla ole ollut ketään kenen kanssa viettää joulua 20 vuoteen. Ei minulla ole vanhempia edes uskokaa pois. Vietän siis joulun aina yksin.
No Kiltti mies, miten olet joulusi viettänyt?
Ajattelin juhannuksena lähteä vaeltamaan pohjoiseen yksin. Vappua en ole vielä suunnitellut tarkemmin.
Olen viettänyt usean joulun peräkkäin yksin. Se on vain tavallinen päivä muiden joukossa. Ex-puolisollani on paljon sukulaisia ja lapset menevät heidän kanssa viettämään joulut.
Hyvä televisiosarja, hyviä kirjoja, palapeli, hyvän ruuan laitto ja syöminen, päiväunet herkkukahvit ja iltakirkko. Aika kätevästi menee jouluaatto.
Ihan rehellisesti, ainoa joulu jonka tähän asti vietin yksin niin matkasin Kölniin ja kävin bordellissa siellä (laillisia Saksassa). Tavallaan en siis ollut yksin, nuori espanjalaisnainen seurana kuitenkin vaikka maksoi.
M35
Eikös tää palsta oo auki jouluaattona?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
No Kiltti mies, miten olet joulusi viettänyt?
Kotona yksin. En juuri tee mitään jouluna, käyn varmaan salilla ja siinä se.
Minkähän maan kalenteri sulla on?