Mikä on naiselle vaikeinta deittailussa?
Siis sen lisäks että on vaikee löytää kiinnostava mies ja kemiaa.
Mut jos löytyyki kiinnostava mies ni eihän se aina johda unelmasuhteeseen. Ni mikä on deittailussa/tapailuvaiheessa hankalaa tai ärsyttävää sinkkunaiselle? Mun puolesta saa ainaki sanoa ihan suoraan
Kommentit (57)
Jos ihastuu itse, ni sit tuntuu et on vaikee saada oikeeta läheisyyttä ja suhdetta mieheen. Tunneyhteys hyvän miehen kanssa on vaikee löytää. Siihen jos sais jotain apua ni ois hyvä
Ollaanko me kaikki deittailtu samaa miestä, vai onko miehet noin yhdestä muotista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun pitää ryhtyä kaiken maailman varotoimiin, että ei lähde henki.
Suomeesa tapahtuu noin 100 surmaa vuodessa. Siinä luvussa on myös naisten tekemät, koska myös naisetkin tuppaavat tappamaan, mutta matikan takia käytämme lukua 100 ja oletamme, että kaikki on miehiä ja naiset kohteita. Myös 30% henkirikoksista motiivina on ryyppyriita ja 70% henkirikoksista tehdää alkoholin vaikutuksen alaisena. Suomen väkiluku on about 5570000 ja karkeesti siitä miehiä on puolet 2785000. Matikalla pääsemme siihen, että saamme tulokseksi 0,0036% mahdollisuuden, että joudut henkirikoksen uhriksi Suomessa. Tästä kun poistamme kuningas alkoholin, lisäämme tilastoihin naiset sekä miesuhrit, niin voimme lisätä pari nollaa lisää pilkun perään.
Siksi sanoinkin että se on rasittavaa, kun pitää ryhtyä varotoimiin. Todennäköisyys on pieni että joku yrittää vahingoittaa. Mutta jos yrittää, se joku on mies. Naisia saalistavat miehet myös viihtyvät deittisovelluksissa ja baareissa, eli ympäristö on vaarallisempi.
Mä olen ollut Tinderissä 2 vuotta ja käynyt ensitreffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kenties harkinnut tavata muitakin kuin entisiä ja nykyisiä väkivaltarikollisia? Esim. joku perus insinööri tai vaikkapa taksikuski?
Luitko siitä taksikuskista joka k.uristi naisen Tampereella jokunen vuosi sitten? Ihan kantasuomalainen. Eikä insinöörin paperit myöskään tee miehestä vaaratonta. Lähtökohtaisesti jokainen mies on naiselle vaaraksi.
Luitko siitä myrkyttäjä sairaanhoitajasta? Luitko että Maria Mandel pisti 500.000 ihmistä kylmäksi? Millä todennäköisyydellä taksikuski pistää sut kylmäksi, jos hyppäät taksiin juuri nyt? Todennäköisesti yli 100% varmuudella, kun joku kerta joku kuski näin teki.
Ensitreffit kehotetaan sopimaan aina julkiselle paikalle. Se johtuu miehistä.
Mulla se on joka kerta riisuutuminen uuden miehen edessä. Olen aina ihan paniikissa että pitääkö sheivata kokonaan, jättää vähän kiitorataa vai mitä. Ongelma on varmaan vaan mun päässä, mutta todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kenties harkinnut tavata muitakin kuin entisiä ja nykyisiä väkivaltarikollisia? Esim. joku perus insinööri tai vaikkapa taksikuski?
Eli ei sitten saakaan sanoa suoraan?
Runsaudenpula kun vaikea valita kymmenistä ehdokkaista.
Oon ujo ja muhun on vaikea tutustua. Vaikka oisinkin kiinnostunut, musta saattaa saada toisen kuvan. Oon tavannut ihan kivoja miehiä mutta vika on enemmänkin mussa. En myöskään uskalla ihastua kunnolla.
Mikä on naiselle ...
"No ku miehet sitä ja miehet tätä" t: katkera palstamamma -hiiri ::(((
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainaki se et jos mä kiinnostun miehestä ni sit usein se ei kiinnostu musta
Jep. Miestä ei kiinnosta, mutta silti se tahtoisi päästä mahd.pian eli heti panemaan sen kerran..
Ei kiitos.
No ihan se treffeille pääsy tuntuu olevan omalla kohdallani mahdotonta. En ole siis ikinä ollut joten paha sanoa mikä siinä siinä sitten olisi helppoa tai vaikeinta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko siitä taksikuskista joka k.uristi naisen Tampereella jokunen vuosi sitten? Ihan kantasuomalainen. Eikä insinöörin paperit myöskään tee miehestä vaaratonta. Lähtökohtaisesti jokainen mies on naiselle vaaraksi.
Miehet tekevät 90% urotöistä ja vaarallisista töistä. Onko lapsia palavassa talossa? Mies pelastaa tai sitten ei kukaan. Onko lemmikki juoksemassa auton alle? Mies pelastaa.
Feministit syyttävät miehiä siitä pahasta, mitä vähemmistö miehistä tekee...mutta eivät syytä naisia siitä, että naispuolisia sankareita on niin vähän.
Palomiehet syrjivät ja ahdistelevat naiskollegoita niin että moni nainen joutuu lähtemään alalta. Seksuaalinen ahdistelu on valtava ongelma. Haluaisin miehet kokonaan pois pelastusalalta. Ne miehet nimittäin vihaavat naisia.
No kuule minä en. Jukulsuta kun jäisi pelastustyöt naisten kontolle - sitä kiljumista. Ei kestä kun tulee verta, ei jaksa raahata letkua, on niin sottastakin, miehet tulkaa apuun!
Just, ja sairaaloissa ei ole naisia töissä? Ensiavussa, kätilöinä?
Miehistä on tullut mulqquja kautta linjan.
11kk tinderissä. Treffit 38 miehen kanssa, näistä n. 20 ei tarvinnut nähdä kuin kerran, parin kanssa pidempi seksisuhde. Loput ihan kivoja, muttei natsannut puolin ja/tai toisin. Luulin jo että olen liian vanha, en vaan ihastui. 38. Mies sitten kolahti. Nyt oltu 8kk yhdessä. Jossain kohti alun epävarmuudessa mietin tapailun lopettamista mutta ajatus siitä, että pitäisi taas kollata lähes 40 miestä ennen kuin potentiaalinen mies löytyisi sai onneksi katsomaan vielä hetken aikaa.. Deittailu on kestävyyslaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä huudeilla joku inssi oli takavuosina pistänyt koko perheensä kylmäksi. Hyi!
Jos suhde etenee mistä tiedän, että mies on oikeasti hyvä, välittää ja rakastaa?
Pelottaa, että jotenkin asiat menee pieleen ja menetän hyvän miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät 90% urotöistä ja vaarallisista töistä. Onko lapsia palavassa talossa? Mies pelastaa tai sitten ei kukaan. Onko lemmikki juoksemassa auton alle? Mies pelastaa.
Feministit syyttävät miehiä siitä pahasta, mitä vähemmistö miehistä tekee...mutta eivät syytä naisia siitä, että naispuolisia sankareita on niin vähän.
Just muistin, että miehissä ärsyttää eniten niiden pohjaton typeryys, lapsellisuus ja oman navan ympärillä pyöriminen.
Luitko siitä myrkyttäjä sairaanhoitajasta? Luitko että Maria Mandel pisti 500.000 ihmistä kylmäksi? Millä todennäköisyydellä taksikuski pistää sut kylmäksi, jos hyppäät taksiin juuri nyt? Todennäköisesti yli 100% varmuudella, kun joku kerta joku kuski näin teki.