Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaan maksulliset

Vierailija
15.08.2023 |

Onko kukaan käynyt? Millaisia kokemuksia? Ihan kaverin puolesta kyselen...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi nuoleminen on ihanaa, ainakin siitä kirjoittaminen.

Vierailija
22/43 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kävi niin ... 

Vahingossa 😁

Uskottavuudeltaan about sama, jos kertoisi, että "Hississä mun vyö tarttu johonkin, ja aukesi. Sen takia housuni putosivat nilkkoihin, ja edessä oleva naisen hame tarttui mun paidan nappeihin kun yritin kurotella housujani. Noustessani ylös, kaluni sujahti vahingossa tuon naisen hameen alta ja pikkareiden välistä hänen sisäänsä. Pelästyin tilannetta niin paljon, että laukesin saman tein. Nyt ollaan sitten makseltu elatusmaksuja"

Tämän kirjoittaja ei varmaan ole koskaan ollut Thaimaassa hieronnassa. Siellä lähtökohta on, että kaikkien miesten sladdia imutellaan automaattisesti. Noviisi  joka on aidosti menossa vain hierontaan, taatusti yllättyy tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka 5 sukupuoli tauti on Thaimaasta. Tuotu. Mut Venäjältä. Itä Saksasta. Sitten latinot. Kannattaa ostaa kondomeja ja laatikollinen antibiootteja. 

Vierailija
24/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sielläkin tullut pantua, mutta ei ne baaritytöt ole olleet thaimaalaisia. Mukaan matkaan sieltä on lähtenyt nainen Laosista, Kiinasta, Eswatinistä ja Moldovasta. 

Vierailija
25/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka 5 sukupuoli tauti on Thaimaasta. Tuotu. Mut Venäjältä. Itä Saksasta. Sitten latinot. Kannattaa ostaa kondomeja ja laatikollinen antibiootteja. 

Yhtään ei siis ole tullut Afrikasta tai Lähi-idästä? Ai niin, sehän ei olisi poliittisesti korrektia sanoa ääneen.

Vierailija
26/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on sielläkin tullut pantua, mutta ei ne baaritytöt ole olleet thaimaalaisia. Mukaan matkaan sieltä on lähtenyt nainen Laosista, Kiinasta, Eswatinistä ja Moldovasta. 

Tinderi yms toimii siellä aika hyvin myös, jos ei halua maksaa käteisellä palveluista. Tosin ulkonäöllisesti parhaat ovat sitten ladyboyta, et kannattaa kysyä. Itse kävi parempi flaksi myös vaaleaihoisten suhteen siellä, kuin Euroopassa. Tarkoitan että paremman näköisiä naisia mätsäsi siellä kuin mitä täältä tulee.

Vierailija
27/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ei siis ole tullut Afrikasta tai Lähi-idästä? Ai niin, sehän ei olisi poliittisesti korrektia sanoa ääneen.

Pattayalla ja Bangkokissa on nykyään myös paljon afrikkalaisia ilotyttöjä tarjolla. On niitä vaihteen vuoksi tullut kokeiltua ehkä tusinan kertaa, on ollut enimmäkseen Kenialaisia ja Nigerialaisia, mutta myös joku Ugandalainen ja Madagaskarilta. Käytännössä kaikki tummaihoiset tytöt mitä Thaimaassa näet ovat siellä alan töissä, yksikään tuskin on tavalliseksi turistiksi tullut.

Vierailija
28/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalla kannataa mennä No Hands baariin tai sotten katsomaan pingis showta.

Pingis show on kyllä vastenmielistä katsottavaa, ei siis pätkääkään kiihottavaa, vaan pikemminkin makaaberia ja inhottavaa. Joskus Patpongilla kävin katsomassa, mutta ei ole kiinnostanut toista kertaa käydä. Onhan se toki yksi niitä Thaimaan kokemuksia mikä pitää kerran käydä katsomassa.

Vierailija
29/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhistä maaseutukylistä seksiorjiksi tuotuja tyttöjä ! 

Vierailija
30/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhistä maaseutukylistä seksiorjiksi tuotuja tyttöjä ! 

Harvemmin ne kenenkään orjia ovat, ovat vaan tulleet "tienaamaan". Menevät ja tulevat miten haluavat ja lähtevät asiakkaan kanssa vaikka sinne maaseutukylään esittelemään asiakkaan poikaystävänään vanhemmilleen.

Vierailija
31/43 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Thaimaassa lähes 30 kertaa yli 20 vuoden aikana ja yli 200 tyttöä lempinyt.

Kokemuksia on sekä hyviä että huonoja. Huonoja tyttöjä en ole tavannut toista kertaa, hyvien kanssa olen viettänyt aikaa useammallakin reissulla.

Tyttöjä löytyy monentyyppistä, freelancereita kadulta halvalla, gogo tyttöjä gogo baarista sikahinnalla, tavallisista kaljabaareista siltä väliltä. Tytöt on tietenkin aina yksilöllisiä, niin ei tiedä mitä saa kun mukaansa ensimmäisen kerran ottaa.

Ainahan siellä kuitenkin on hauskaa, ja siksi sinne tekee mieli lähteä aina uudestaan.

Vierailija
32/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kävi niin ... 

Vahingossa 😁

Uskottavuudeltaan about sama, jos kertoisi, että "Hississä mun vyö tarttu johonkin, ja aukesi. Sen takia housuni putosivat nilkkoihin, ja edessä oleva naisen hame tarttui mun paidan nappeihin kun yritin kurotella housujani. Noustessani ylös, kaluni sujahti vahingossa tuon naisen hameen alta ja pikkareiden välistä hänen sisäänsä. Pelästyin tilannetta niin paljon, että laukesin saman tein. Nyt ollaan sitten makseltu elatusmaksuja"

Toi on hyvä. Kerronkin sen lastenvalvojalle.

Vierailija
33/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisnainen ei sytytä minua eroottisesti. (Eikä niin afrikkalaismuijakaan). Helppo tietty sanoa näin.

Vierailija
34/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kävi niin ... 

Vahingossa 😁

Tämän kirjoittaja ei varmaan ole koskaan ollut Thaimaassa hieronnassa. Siellä lähtökohta on, että kaikkien miesten sladdia imutellaan automaattisesti. Noviisi  joka on aidosti menossa vain hierontaan, taatusti yllättyy tästä.

Eikä tuossa kannata olla niin tarkka onko se imuttelija oikeasti nainen vai mies, samapa tuo kuka ne mällit saa laukeamaan.

Vierailija
35/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kävi niin ... 

Vahingossa 😁

No ei todellakaan ole, monet kerrat käynyt siellä normaalihieronnassa, jossa ei ole edes ehdoteltu moista.

Vierailija
36/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa tietenkin kullakin mutta minusta thai-naiset keskimäärin ovat epämiellyttävän näköisiä: kroppa kuin teinipojalla (ei lantiota), lyhyet jalat muutenkin vinkuvat ärsyttävästi. Kannattaa harkita mieluimmin matkaa Latinalaiseen Amerikkaan.

Vierailija
37/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa tietenkin kullakin mutta minusta thai-naiset keskimäärin ovat epämiellyttävän näköisiä: kroppa kuin teinipojalla (ei lantiota), lyhyet jalat muutenkin vinkuvat ärsyttävästi. Kannattaa harkita mieluimmin matkaa Latinalaiseen Amerikkaan.

Kaveri kävi Braziliassa ja oli pettynyt sikäläisten naisten ulkonäköön, kuulemma useimmat siellä olivat lyhtyjalkaisia ja isoperseisiä. Hänellä oli ollut kuvitelma että siellä pitkiä kurvikkaita kaunottaria, niitä ei kuulemma ollut näkynyt muutama harva.

Vierailija
38/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut Thaimaassa venäläisiä maksullisia. Niitähän siellä(kin) riittää. 

Vierailija
39/43 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pattayalla ja Bangkokissa on nykyään myös paljon afrikkalaisia ilotyttöjä tarjolla. On niitä vaihteen vuoksi tullut kokeiltua ehkä tusinan kertaa, on ollut enimmäkseen Kenialaisia ja Nigerialaisia, mutta myös joku Ugandalainen ja Madagaskarilta. Käytännössä kaikki tummaihoiset tytöt mitä Thaimaassa näet ovat siellä alan töissä, yksikään tuskin on tavalliseksi turistiksi tullut.

Eli vaikka tauti olisi tullut Afrikkalaiselta, niin se on silti tullut Thaimaan reissulta? Eli palataan kysymykseen johon sinä vastasit: Yhtään ei siis ole tullut Afrikasta tai Lähi-idästä?

Vierailija
40/43 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaikka tauti olisi tullut Afrikkalaiselta, niin se on silti tullut Thaimaan rei

Gambiasta sain herpeksen vaikka käytin aina kondomia, Senegalilaisia naisia siellä harrastin. Epäilen että se tuli yhdeltä naiselta, jolta valui valtavasti mehuja kullin juureen kun se ratsasti, koska todella kivuliaat rakkulat nousivat joskus viikon päästä juuri kullin juureen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi