Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän ei ilmeisesti tarvitse mopata?

Vierailija
15.08.2023 |

Kymppi moppisetistä. Köyhälle tulee halvemmaksi ostaa tiskiainetta ja iso sieni. Köyhä myöskin rikkoo itsensä tällä tavoin nopeammin, mutta sehän tässä on vissiin ideana.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitäisi ilmaiseksi saada

Mene keskelle pihaa kädet ojossa, sieltä se taivaasta tipahtaa.

Vierailija
22/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan moppaisi, kun on olemassa paljon helpompia ja parempia siivoustapoja? Sen verran olen moppia käyttänyt, että ei tule olemaan minun huushollissani koskaan. Voi tosin ollaan kalliimpi se malli jota käytän, eli leveä lasta ja siihen varsi, mutta luutuksi käy melkein mikä tahansa, vaikka vanha pyyhe.

Mikä on helpompi ja parempi tapa kuin moppi? Lasta ja luuttuhan on käytännössä sama asia kuin moppi. 

Luuttu on soitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä moppisettiä tarvitse kovin useinkaan ostaa, joten taitaa olla joku muu ongelma kyseessä kuin köyhyys.

Sen sijaan että hakisi apua ongelmiinsa niin on ilmeisesti kivampi keksiä kaikenlaisia tekosyitä?

KÖyhä myös konmarittaa eli moppisettiä käytetään kerran, sitten todetaan, että tavaraa on liikaa ja moppisetti joutaa roskiin.

Vierailija
24/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta paras ja ikuinen ratkaisu on teräväkuivain ja vanhat käsipyyhkeet. Ompelin itse aikoja sitten käsipyyhkeitä vohvelikankaasta ja niitä olen käyttänyt nykyään lattialiinoina. Teräväkuivain on joskus 90-luvulla ostettu.

Mulla samat välineet käytössä. En ole edes ajatellut ostaa moppia.

Vierailija
25/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä opiskelijana kiedoin ratin lattiaharjan ympäri ja vetelin sillä. Asiansa ajoi.

Vierailija
26/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että niitä pitää ostaa uusi setti joka kerta vai miten 10€ on muka liikaa? Sen saa helposti alle viikossa keräämällä tölkkejä.

Vuan kun ne tölökitkin maksoo. Ja kessi kasvoo kun niitä tyhjentellöö. Ja männöö massu ruikulille ja tuas tulloo lissee mopattavvoo eli lastoittavvoo eekä vieljkää oel sitä moppija eli lastoo.

Vierailija
27/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen köyhä moppaaja. Ammatinvalintakysymys?

Vierailija
28/28 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä moppisettiä tarvitse kovin useinkaan ostaa, joten taitaa olla joku muu ongelma kyseessä kuin köyhyys.

Sen sijaan että hakisi apua ongelmiinsa niin on ilmeisesti kivampi keksiä kaikenlaisia tekosyitä?

KÖyhä myös konmarittaa eli moppisettiä käytetään kerran, sitten todetaan, että tavaraa on liikaa ja moppisetti joutaa roskiin.

Niin. Eihän ne siivousvälineet tuota iloa, ne vain muistuttaa, että joskus pitää taas siivota, joten ne joutaa konmarittaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi