Kelpaisinko, vaikka rakastajattareksi?
Ikä n. 50 v, eronnut. Lapset aikuisia ja exällä oma elämä, ei häiritse.
Työelämässä, hoidan asiani. Myös raha-. Oma auto ja asunto.
En käytä juurikaan alkoholia mutta toisten kohtalainen käyttö ei häiritse. En tupakoi.
Osaan leipoa ja laittaa ruokaa, hoitaa kotia ja ihmissuhdetta.
Ostan mielelläni lahjoja ja pidän huolta. Vaadin suhteessa toiselta vain fiksua käytöstä ja huomioon ottamista. Oman elämän kohtuullista hallintaa myös.
Harrastan satunnaista liikuntaa, käyn mielelläni tapahtumissa ja risteilyllä. Pidän rock/metalli/folk -tyyppisestä musiikista.
Sillointällöin vaihdevuodet vaivaavat, mutta melko lievästi.
Miehen kanssa tahtoisin harrastaa lämmintä ja huumorintajuista seksiä, mökkeilyä, keikoilla käymistä, köllöttelyä ja ulkoilua. Asun saaristoluonnon helmassa.
Kommentit (36)
Kuulostat ihanalta, valitettavasti olen varattu.
t. m-54
Vaikea sanoa sopisitko minulle, koska se kiinnostus syntyy luonteesta, huumorintajusta, älykkyydestä ja ulkonäöstä, eikä ulkoisista asioista. Mutta varmasti kelpaat lukuisille miehille, älä missään tapauksessa vähättele itseäsi.
Onnea matkaan!
m54
Kuulostaa ihan parisuhteelta.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa sopisitko minulle, koska se kiinnostus syntyy luonteesta, huumorintajusta, älykkyydestä ja ulkonäöstä, eikä ulkoisista asioista. Mutta varmasti kelpaat lukuisille miehille, älä missään tapauksessa vähättele itseäsi.
Onnea matkaan!
m54
Ulkonäkö tavallinen, luonne hyvä muttei lammasmainen.
Huumorintajua on, ronskiakin. En pidä itseäni tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan parisuhteelta.
Ei jatkoon.
Eri asunnot ja oma elämä.
Ap
Ei kelpaa,keikoilla käynti on liikaa.Vasemmistolaisiin saattaa törmätä
Mies ei saa olla ies. En kestä roikkuvaa kitisijää, laiskuria , mustasukkaisuutta, jankuttamista, kiusaamista, ilkeyttä. Pitää olla aikuinen ja suhteellisuudentajuinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ne yhteystiedot?
Ei liian nopeasti!!
Vierailija kirjoitti:
Mites noi, eh, ulkoiset avut?
Isot on.
Normaali paino ja pituus.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa olla ies. En kestä roikkuvaa kitisijää, laiskuria , mustasukkaisuutta, jankuttamista, kiusaamista, ilkeyttä. Pitää olla aikuinen ja suhteellisuudentajuinen.
Ap
Seksissä olen sopivasti kokenut..otan, mutten niele.
Yhteystiedot? LUETUN YMMÄRTÄMINEN! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Liika innokkuus on pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sinuun yhteyden?
Keikoilla tapaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ja puh numero puuttuu
En minä sentään ole myytävänä.
Misako se siellä avautuu.