Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit sosialisoi kaiken

Vierailija
15.08.2023 |

Samaistutteko teinien vanhemmat tähän. Ostin 5 purkkia dödöä, teini käyttää samaa kuin minä, ei tietenkään yhteistä. Kun hän on ottanut viimeisen purkin, ei tietenkään osata sanoa, että otin viimeisen, voitko ostaa lisää. Sitten tarvitset itse ja yhtään ei ole jäljellä. Tai kun tarvitset vanupuikkoja, kaapissa onkin vain tyhjä laatikko. Tai ihmettelet että miksi tää mun kallis kasvorasva hupenee näin nopeasti ja selviää että teinitkin vetelee samaa rasvaa naamaansa vaikka niillä on omatkin. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. Omat alakoululaiset sitävastoin harrastaa sellaista, että kun ottavat jotain syötävää/ juotavaa, eivät heitä tyhjää purkkia pois, vaan jättävät näennäisesti jotain, vaikka yhden leikkele siivun, pienen lirun maitoa, yhden keksin jne. Ihan selkeästi tarkoituksella, ettei tarvitse laittaa purkkia roskiin. Tästä on väännetty. En voi käsittää miksi on niin vaikeaa laittaa tyhjät pakkaukset pois. Sitten käy jatkuvasti niin, että luulen että meillä on jotain tiettyä juttua kaapissa, mutta todellisuudessa onkin just joku pikku murunen. Jopa limuista jättävät juomatta muutaman sentin pullon pohjalle.

Vierailija
2/3 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ruuan kanssa selviää niin, että vaikka viikon ajan ei osta kaupasta uutta, ennen kuin rasiat ja purkit on tyhjennetty ja laitettu asiallisesti roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten upeat rinnat. Olen ihan sanaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä