Voiko olla juntimpaa ruokaa kuin kanansiivet kastikkeella joita syödään paljain käsin?
Eihän monissa ravintoloissa pääse edes käsiä pesemään ennen ruokailua ja sitten monet ihmiset syö niitä kastikkeessa uitettuja kanansiipiä paljain käsin. Ensin kosket likaiseen ovenkahvaan ja maksulaitteen nappeihin ja sitten kanansiipiin. Naama ja sormet aivan kastikkeessa kun sitä sotkua syö. Onko tuo nuorten aikuisten ruoka sillä en ole koskaan nähnyt että vanhempi ihminen niitä söisi?
Kommentit (96)
Mä oon käynyt mun isän kanssa syömässä siipiä monesti. Isä on nyt 67v, tohtori. Kädet tietenkin pestään ennen kuin aletaan syödä, sitä varten ravintoloissa on vessat, tai ihan vähintään käytetään käsidesiä.
No mietippä sitä.
- juntti eevertti-
Jokaisessa ravintolassa täytyy olla vessa, jossa pestä kädet.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt mun isän kanssa syömässä siipiä monesti. Isä on nyt 67v, tohtori. Kädet tietenkin pestään ennen kuin aletaan syödä, sitä varten ravintoloissa on vessat, tai ihan vähintään käytetään käsidesiä.
Joutuuhan siinä vessasta poistuessa koskemaan ovenkahvaan puhtailla käsillä ja taas on kädet likaiset ellet sitten avaa ovenkahvaa paperinpalasella.
Kalakukko on vielä juntimpaa. Kokkelipiimää kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla kaikissa.
Missä maassa asut?
Nolointa on vegaanit jotka syövät lihan näköisiä lisäainepötköjä...
Kastiketta on hankala syödä kyllä sormin
Lätkäjunttien lempiruoka. Jota syödään lippis päässä. Ja lipassa tarra😆🤣
Vi äter nog kräftor med händer också!
Kyllä nuo siipipaikat ovat ihan täynnä keski-ikäistä ja vanhempaakin porukkaa, ei ole mitenkään vain nuorten aikuisten juttu.
Normaalisti inhoan tällaista juntittelua, mutta näiden siipien kohdalla allekirjoitan näkemyksen. Kyllä se tuntuu olevan lippis-kansaa nuo paikat pullollaan kollege-asuissaan noita naama oranssina vetämässä. Meidä Prismassa on tuollainen siipipaikka ja aina ammuttuna juurikin tietynlaista porukkaa.
En ymmärrä kuinka joku voi pitää noita rasvassa uitettuja siipiä hyvinä. Se haju yksistäänkin on ihan järkyttävä.
Onko rapujen syöminen käsin vähemmän junttia?
Minusta junttia on se, että ei osata kielioppisääntöjä. Relatiivilause viittaa lähimpään substantiiviin! Kehottaisin myös opettelemaan pilkkusäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä naama ja sormet oranssinvärisessä kastikkeessa niin kuin siipiä syödessä? Mitä yhteistä on siipien syöjillä ja pikkulapsilla ruokailun jälkeen? Vastaus: molemmilla on naama sotkuinen.
Pitääkin mennä KFC:iin, en ole vieläkään käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä naama ja sormet oranssinvärisessä kastikkeessa niin kuin siipiä syödessä? Mitä yhteistä on siipien syöjillä ja pikkulapsilla ruokailun jälkeen? Vastaus: molemmilla on naama sotkuinen.
Naama on oranssi solariumin ja rusketusvoiteiden takia!
Aika vaikeaa se on aterimilla.