Mielessä pyörii yks tyyppi jatkuvasti vaikka
ollaan nähny viimeksi kuukausia sitten.
Ihastuimme toisiimme aikoinaan. Alkuun tapailimme paljon ja usein. Emme koskaan edenneet suutelua pidemmälle, mutta hänessä oli sitä jotain. Molemmat kertoivat kuinka ei vuosikausiin ole tuntunut samalta. Juttu kuitenkin kaatui monesta syystä ja suhde alusta asti oli kielletty, vaarallinen ja mystinen.
Kuinka päästä eteenpäin? Olen huomannut, että etsin häntä jatkuvasti kaikkialta. Vertaan jokaista tapaamaani uutta ihmisistä häneen.
Kommentit (42)
Mä tapasin vuosia sitten täydellisen naisen. Tehtiin kaikkea ja hän tuli raskaaksikin monta kertaa (,mutta meni alkuvaiheessa jo kesken.) Olin silloin sekaisin vaikean pitkän suhteen päättämisestä ja kaikkia muitakin vaikeuksia oli. Kuitenkin tämän naisen kohdalla tiesin, että hän olisi mun elämäni nainen.
Emme ole vuoteen olleet yhteyksissä, mutta ei ole mennyt päivääkään, etten häntä ajattele. Aina kun näen korpin lentävän, mielessäni ei ole muuta kuin hän.
Sama tilanne myös itsellä. Usein hän palaa mieleen juuri silloin kun luulen päässeeni jo yli. Silloin mietin josko hänkin ajattelisi minua.
Olette jääneet kesken. Tai ehkä hän oli sinun kaksoisliekki.
Miksi kielletty? Toinen vai molemmat varattuja?
Aika ehkä auttaa. Kuinka kauan tästä on?
Oletko tunteellinen ihminen muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Olette jääneet kesken. Tai ehkä hän oli sinun kaksoisliekki.
Uskotko todella kaksoisliekkiin?
Kertokaahan mikä tuo kaksoisliekki on?
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan mikä tuo kaksoisliekki on?
-sivusta-
Kaksoisliekki on käsite, joka liittyy hengellisyyteen ja henkiseen kasvuun. Se viittaa ajatukseen sielunsisaruksesta tai henkisestä kumppanista, jonka kanssa yksilöllä on syvä ja ainutlaatuinen yhteys. Tätä yhteyttä kuvataan usein erittäin voimakkaaksi ja syväksi tunnekokemukseksi. Tässä muutamia keskeisiä piirteitä kaksoisliekin käsitteestä:
1. **Sielullinen yhteys:** Kaksoisliekiksi kutsutaan sielua, joka on eräänlainen toisen sielun peilikuva tai täydennys. Yhdessä olemisen tarkoitus voi olla hengellinen kasvu ja opetus.
2. **Syvä yhteys:** Kaksoisliekit kokevat usein syvää henkistä yhteyttä, joka menee pintaa syvemmälle. Tämä voi ilmetä kykynä lukea toisen ajatuksia, tunteita ja tarpeita.
3. **Henkinen kasvu:** Kaksoisliekin kohtaaminen voi käynnistää intensiivisen henkisen kasvuprosessin. Tämä voi sisältää omien heikkouksien ja vahvuuksien tunnistamista ja kehittämistä.
4. **Peilikuva:** Kaksoisliekki voi toimia peilinä, joka heijastaa takaisin omia piirteitä, joita yksilö ei ehkä ole vielä tunnistanut itsessään. Tämä voi auttaa itsetuntemuksessa ja kasvussa.
5. **Vaikea yhteys:** Vaikka yhteys voi olla syvä ja voimakas, se ei välttämättä tarkoita ongelmattomuutta. Kaksoisliekkisuhde voi olla haastava ja konflikteja voi esiintyä, mutta ne voivat myös tarjota mahdollisuuden oppia ja kasvaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Onko ap nainen?
Varmasti.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tavanneet kaksoisliekkinne? Mä olen ja se oli tunteellinen sekä yllättävä ajanjakso elämässä.
Kerro enemmän tästä.
T: 10
Kaksoisliekki on trauma bond. Sielunkumppani on se, mitä pitäisi haluta. Mulla on sielunkumppani enkä kuuna päivänä edes haluaisi kaksoisliekkiä, koska ei kiinnosta pätkääkään mitkään vaikeudet.
Sielunkumppanuus perustuu ymmärrykseen, kunnioitukseen ja tukeen. Se voi auttaa henkisessä kasvussa, mutta ei välttämättä ole yhtä voimakas kuin kaksoisliekkisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne myös itsellä. Usein hän palaa mieleen juuri silloin kun luulen päässeeni jo yli. Silloin mietin josko hänkin ajattelisi minua.
Eikö sitä sanota, että jos yks'kaks toinen tulee mieleen ilman suurempaa syytä, niin hän ajattelee sinua.
Kaksoisliekkisuhde on kaunis nimitys sairaalle parisuhteelle, joka on narsistin ja uhrin suhde.
Se, miten kaksoisliekkisuhdetta kuvaillaan sopii aivan yksi yhteen siihen, miten narsistinen parisuhde etenee.
Sielunkumppanisuhde on sitten eri asia. Sielunkumppanin kanssa on sellaista seesteistä ja rauhallista, eikä ees tapella.
Kaksoisliekkisuhde on kaikkea muuta kuin sielunrauhaa.
ChatGPT:
Kaksoisliekki ja sielunkumppani ovat molemmat käsitteitä, jotka liittyvät hengelliseen yhteyteen ja ihmissuhteisiin, mutta niillä on erilaisia merkityksiä ja piirteitä. Tässä on niiden pääpiirteet ja eroavaisuudet:
Kaksoisliekki:
Kaksoisliekki viittaa syvään hengelliseen yhteyteen, joka on kahden ihmisen välillä, joiden sielut ovat peräisin samasta alkulähteestä.
Uskotaan, että kaksoisliekit ovat ikään kuin yksi sielu jakautuneena kahteen kehoon. Ne heijastavat toisiaan ja auttavat toisiaan kasvamaan henkisesti.
Kaksoisliekkisuhteet voivat olla hyvin intensiivisiä ja haastavia. Ne voivat nostaa esiin syvällisiä tunteita, pelkoja ja epätäydellisyyksiä.
Kaksoisliekkisuhteissa voi olla voimakas vetovoima ja kotona olo -tunne toisen ihmisen läheisyydessä.
Kaksoisliekit voivat tulla elämään yhdessä tai erota ja palata toistensa elämään useita kertoja, tavoitteenaan oppia ja kasvaa.
Sielunkumppani:
Sielunkumppani on laajempi käsite, joka viittaa ihmiseen, jonka kanssa on syvä henkinen yhteys ja tunneperäinen harmonia.
Sielunkumppaneita voi olla useita elämän aikana, ja ne voivat olla ystäviä, perheenjäseniä tai romanttisia kumppaneita.
Sielunkumppanuus perustuu ymmärrykseen, kunnioitukseen ja tukeen. Se voi auttaa henkisessä kasvussa, mutta ei välttämättä ole yhtä voimakas kuin kaksoisliekkisuhde.
Sielunkumppanit voivat tulla elämään erilaisiin aikoihin ja erilaisiin elämänvaiheisiin.
Pääasiallinen ero näiden käsitteiden välillä on siinä, että kaksoisliekki viittaa erittäin syvään ja intensiiviseen hengelliseen yhteyteen, kun taas sielunkumppani viittaa laajempaan käsitteeseen, joka kattaa erilaisia henkisiä yhteyksiä ja suhteita. On tärkeää huomata, että molemmat käsitteet perustuvat enemmän henkilökohtaisiin uskomuksiin ja hengellisiin näkemyksiin kuin tieteellisesti todistettuihin faktoihin.
Kaksoisliekin taustalla on monituhatvuotinen ajatus, että yksi sielu on jakautunut kahtia.
Ja reinkarnoituessaan ihmiskehoon, tuo yksi sielu on siis mennyt kahteen eri kehoon.
Ja jos ja kun he tapaavat maan päällä, se on suorastaan helvetillinen parisuhde se.
Kaksoisliekkejä voi kullakin ihmisella olla siis vain se yksi.
Sielunkumppaneita voi olla useampi ja heidän kanssa on seesteiset suhteet.
Tutustu uusiin ihmisiin ja harrastuksiin. Tämä auttaa laajentamaan elämääsi ja näkemään, että on muitakin mielenkiintoisia ihmisiä ja mahdollisuuksia.
Muista, että ajan myötä tunteet voivat heiketä ja antaa tilaa uusille mahdollisuuksille ja kokemuksille.