Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästämme satoja euroja kuukaudessa, kun poikaystäväni majailee luonani.

Vierailija
31.08.2008 |

Olen opiskeleva yh, ja saan täyden asumistuen. Miehen vuokrasopimus päättyi eikä hän ole löytänyt vielä uutta sopivaa asuntoa, joten hän majailee luonani, muttei ole siis kirjoilla. Käy kokopäivätöissä, joten säästöön jää muhkea summa, laskin, että jos mies asuisi asunnossani virallisesti, emme saisi yhtään asumistukea, ja päivähoitomaksuakin alkaisi tulla reilu satanen kuussa. En ole valmis muuttamaan vielä yhteen, joten emme tee tätä rahan takia, vaan siksi, että mies todella etsii sopivaa asuntoa, koska emme halua vielä muuttaa yhteen. Toisaalta, säästämme tällä tavoin sen miehen yksiön vuokran, joka tulee olemaan muutama satanen kuussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-DD Musta hauskin osa viestistäsi oli ettet ole valmis teidän yhteenmuuttoon, mutta mies kumminkin 'majailee' luonasi, mikä siinä on ero yhteen muuttoon?

Mitä olet selittänyt lapselle syyksi miehen 'majailuun' asunnossanne?

Vierailija
2/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, saan asumistukea, en -lisää, koska minulla on lapsi. Asumistukeen vaikuttavat koko ruokakunnan tulot. Tarkoitan, etten halua ottaa vielä askelta siihen, että tehdään yhteinen vuokrasopimus, mutta olen kyllä siihen valmis, että majailee luonani nyt kun etsii vuokrakämppää. Asunto kuitenkin pysyy minun nimissäni kokonaan ja jos jotain sattuisi käymään, on mies se joka lähtee, eikä tarvitse alkaa tekemään irtisanomisia, tai riitelemään sen kummemmin mistään. Kaikki täällä on tavallaan kuitenkin minun, mutta miehellä on oikeus käyttää kun majailee täällä.

Tajusimme vain, kuinka edulliseksi tässä sivussa tämä sattuu tulemaan, minä saan täydet tuet, miehen tulot eivät vaikuta mihinkään tukiini, koska emme virallisesti asu yhdessä, mutta miehellä taas on varaa avustaa minua vuokranmaksussa, ja ostaa paljon ruokaa jne meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää pois myös tupakka, alkoholi, baarit, hampurilaiset, roskaruoka, karkit, niin säästö on huomattava.

Vierailija
4/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti voisi olla ylpeämpi itsestäsi jos et huijaisi tukia? Kivan mallin annat myös lapsellesi...

Oletko ajatellut seurauksia kun narahdatte tästä loisimisesta? Kaikki aiheettomat sosiaalietuudethan peritään korkojen kera ja samalla menettää mahdollisuuden myöhemmin saada Kelalta tukia. Ja kiinnihän noista aina jää, ainakin toivottavasti.

Vierailija
5/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun keplottelette noin... mun yks hyvänpäiväntuttukin teki niin et väitti kelalle et mies joka asuu sen kaa samassa kämpässä on homo, jotta niitä ei oltais katsottu pariksi.... itse olen sen verran omatuntoinen ihminen etten kehtais... anteeks nyt vaan.. jos olis pokkaa niin varmaan tekisin kuten tekin..

Vierailija
6/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin jäänyt kiinni moisesta.

Ja kyll kait ne naapuritkin näkee kun joku lähtee joka päivä sun asunnostas töihin ja silti ovessa on vain sun nimes.

Taidat olla hiukkasen tyhmä kun kuvittelet etteivät ihmiset huomaa ja ilmoita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi