XL-kondomit
Pyytäisin kommentteja sekä miehiltä että naisilta asiaa koskien.
Itse en ole pitänyt itseäni koskaan isomunaisena kaverina varsinkaan pituuden puolesta. Parikymmentä vuotta olen käyttänyt normaalikokoisia kondomeja ja aina se tuppaa olemaan sitä tuhertamista päällelaiton kanssa. Terskan yli menee ok, mutta sen jälkeen saa venyttää ja taikuroida varren loppuun saakka, eikä ole mikään muutaman sekunnin juttu. No, pienessä päässäni hoksasin ostaa näitä XL-kokoisia kondomeja, toki tietysti mielessäni myllersi että kuinkahan se meikäläisen katkarapu kokee olevansa jätesäkissä. Kas kummaa, eihän ne mitään valtavia kortonkeja ollutkaan, vaan ympärysmitaltaan oikeinkin mallikkaita oman vehkeeni päälle ja pysyy ajossa päällä oikein mukavasti. Pituuttahan noilla kumeilla on liikaa itselleni, mutta kuka käskee rullailla kokonaan auki.
Elämä helpottui tuon asian suhteen ja kumi on kullin päällä alta aikayksikön.
Onko palstalaisilla kokemuksia?
Kommentit (18)
Minusta Sultan XL on ihan sopivan kokoinen 20/15cm kalulle. Tarpeeksi pitkä eikä purista liikaa.
Katellut paikallisessa Prismassa, että kysyntä näyttää olevan pientä, kun eivät yhtään vähene
Pituuttahan noissa riittää, mutta ovat ympärysmitaltaan liian tiukkoja. Nettikaupoista löytyy isoja kondomeja.
Sultanit on kalliita, kondomiverkkokaupasta saa ison läjän vastaavia parilla kympillä. Kannattaa testata eri merkkejä, on niissä eroja. Sultan XL hyvän kokonen itselle, leveys sopii ja pituus on semmonen ihan ok, puoleen varteen. Isopiakin on (mysize tms) mutta 64 on jo vähän liian iso. Sultan XL taitaa olla 60, se on oikea itselle.
Normikortsuja käytin vuosikausia, aina tuskailin että on kireä, mutta jotenkin sitä ei tajunnut että "on iso" vaikka näin toki oli kerrottu. Ajattelin että ovat kohteliaita... mutta totuus että normikortsuja käyttää suurin osa miehistä eli aika pientä vehjettä on valtaosalla. Ihan eri fiilis vetää sopivalla.
Ai puolisääreen? Sultan tai nykyisin Tunto XL riittää 20cm kalulle kun rullaa kokonaan auki ja pysyykin paikallaan ilman henkseleitä.
Ihan liian pieni tuo Sultan XL.
Itse tilaan kondomiverkkokaupasta EXS Jumbo (Extra Large) kumeja. 69mm on just sopiva eikä kiristä liikaa.
Ite käytän jätesäkkiä ja maalarinteippiä.
Itselle tuo XL kumi on juuri sopiva. Saa rullattua ilman, että kulli sekä mies hiessä. Aikaisemmin kammoksuin kumin käyttöä juurikin siitä syystä, että se ei meinannut mennä edes terskan yli millään. Sit jos taisteltua terskan yli, rullaus varteen oli mahdotonta. Monta panoa menikin niin, että kumi peitti pelkän teron (joo, ei kovin hyvä suojaus tautien varalta).
Nykyään onneksi suhteessa ja kumit jäänyt pois, mutta sinkkuaikojen pelastus oli sultan xl
Komppaan edellistä, samojen asioiden kanssa taistellut. Ehkä tuo oma leka ei niin pieni olekaan mitä joskus ajatellut kun noi tavalliset kumit ei tahdo sopia päälle...
En ihmettele kun miehet valittaa kondomin käytössä kun kioskeissa suurinpiirtein on Sultania tarjolla. Se kyllä pahimmassa tapauksessa puristaa erektionkin pois.
Sultan XL on omituisen mallinen, kärjestään kapeneva. Pasante King Size oli hyvä, mutta Tokmanni lopetti sen myynnin, enkä tiedä mistä saisi. Nyt käytän Lidlin Mondos Classic kumia, joka on helppo venyttää päälle. Vähän ryhditön kumi, joka menettää joustoaan pitkissä panoissa, mutta on todella halpa.
Pikkupippelimiehetkö täällä alapeukuttaa vai heitä sympatisoivat naiset?
Itselle parhaaksi olen kokenut MySizen 64mm version.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sultan XL on ihan sopivan kokoinen 20/15cm kalulle. Tarpeeksi pitkä eikä purista liikaa.
Katellut paikallisessa Prismassa, että kysyntä näyttää olevan pientä, kun eivät yhtään vähene
Itselläsikin taitaa olla jäänyt katselun asteelle. Mutta pääasia, että jotakin käytät. T: Kemppariosaston täti
Aiemmin mulle kävi hyvin kaikki normikumit. Vanhemmiten, parhaan terän vähän pehmettyä, parhaaksi on osoittautunut Durexin Pleasure Me (56 mmx190).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katellut paikallisessa Prismassa, että kysyntä näyttää olevan pientä, kun eivät yhtään väheneItselläsikin taitaa olla jäänyt katselun asteelle. Mutta pääasia, että jotakin käytät. T: Kemppariosaston täti
Paitsi, että itse ostin ja kokeilin, kun en ole koskaan ennen löytänyt sopivaa. En niitä nyt tarvitse, mutta jos tulee tarve niin tiedän mitä ostan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katellut paikallisessa Prismassa, että kysyntä näyttää olevan pientä, kun eivät yhtään väheneItselläsikin taitaa olla jäänyt katselun asteelle. Mutta pääasia, että jotakin käytät. T: Kemppariosaston täti
Paitsi, että itse ostin ja kokeilin, kun en ole koskaan ennen löytänyt sopivaa. En niitä nyt tarvitse, mutta jos tulee tarve niin tiedän mitä ostan lisää.
Eiköhän luonto huolehdi siitä, että nekin työttömyyskorvaukset ja eläkeroposet säästyy.
Pienet muovipussit auttavat, jos ei löydy tarpeeksi isoa cortsua.
On kokemusta. Kerran ostin, mutta ovat liian pieniä. Lahjoitin kaverille.
XXL-kondomitkin voi olla liian ahtaita. Kannattaa katsoa mikä ympärysmitta on ja ostaa sen mukaan.