Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin siivousfirma:(

Vierailija
18.12.2006 |

No kun täs on ny palstalla siivousfirmoista ollut muuten juttua, niin ajattelin minäki vähä tuulettaa täällä.



Onko vähä huonoa palvelua kun viikko sitten olen laittanut heille sähköpostiviestiä ja kysellyt tarkennuksia siivouksen kestoon ja laskutukseen liittyen. Viikko mennyt, eikä vieläkään vastausta. Vähä syvältä koko firma, ku netissä mainostavat viel oikeen yhteydenpidon tärkeyttä ja asiakaspalvelu-sähköpostiosoitetta mihin voi viestiä laittaa. Mun mielestä nykypäivänä jos nettisivut firmalla on, ja firman edustaja käydessään korosti, et laita sit sähköpostia siihen osoitteeseen jos tulee jotain kysyttävää. Just joo.....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat kyllä sinuun yhteyttä, kun et maksa laskua. Soittavat perään, mutta sekin soitto tulee laskutusosastolta :/

Vierailija
2/2 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

firma ei o ku kaks kertaa käynny tekemäs siivoukset, eli vasta alkutaipale menos, jotenka ei taida tulla sen pidempää " sopimusta" . Mä en voi sietää sitä, et yhteydenpito ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan