Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
herpesläisiä?
18.12.2006 |
Elikkä minulla on herpes tuolla alapäässä ja olenkin pohtinut onko sektio aina pakollinen? Näin muistaisin jostain lukeneeni...
Herpekseni ei ole kovinkaan aktiivinen, mutta kun iskee (n.4xvuosi) on aika kipeä...
Tietäiskös joku? Tai kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä se herpes muuten voi vauvalle tehdä?