Puoliso suuttuu jos en anna seksiä
Mieheni haluaisi seksiä huomattavasti useammin kuin minä, mutta minua kiinnostaa tosi harvoin, kun endometrioosi aiheuttaa kipua jne. Mies tulee vihaiseksi ja kääntää kyljen kun en anna. Mitä voi tehdä
Kommentit (26)
Tämä on kaksoisstandardi ja naiset eivät ikinä löydä mitään vikaa itsestään, vaan miessiasta! Olisipa edes yksi rohkea nainen, joka uskaltaisi myöntää kohtevansa kumppaniaan väärin seksin suhteen täysin itseään ajatellen. Eli pihtaamista. Eikä halua tuottaa toiselle nautintoa, koska itse ei tarvitse mitään. Koska silloinhan on normaalia, että mieskin kärsii, koska haluaa. Tämä nainen ei silti kerro miehelle, että laitetaanko poikki, koska muutenhan on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi siis tehdä? Erota. Ei tuollainen seks*iin pakottaminen ole hyvä asia. Pitäisi kumppanin ymmärtää sinua. Jos ei ymmärrä, suhde on kyseenalainen. Kai hän voi itsekin tehdä, ei aina tarvitse toista. Onko se vallan väline? Pariterapeutti, ero, olet päättäväinen? Älä suostu.
Ei tollainen asennekaan paljoa auta. Kumppania on pakko ymmärtää, oli seksitön kausi miten pitkä hyvänsä. Jos minulla ei ole nälkä niin ei se voi olla sinullakaan asenne. Ja mieluummin tulen tänne valittamaan kun teen asian eteen jotain.
Miehesi ( ap:n ) on ollut pitkään ilman seksiä. Saisit häneltä tulemaan 5 - max 15min kädellä tai suulla, mutta ei, ei hitossa käytät pidemmän ajan mielellään täällä. Miestä kun on niin vaikea muutenkin miellyttää. Saat hänet tulemaan pari kolme kertaa viikossa ja mies on ikionnellinen. Tähän toimitukseen sinulla menee 30mi viikossa. Sinulla on siis seksivapaata 147h 30min viikossa. Siinä se epäsuhta vasta on.
Ylipäätään parisuhde jossa ei tehdä myönnytyksiä toisen haluille. Miksi menit parisuhteeseen alunperinkään. Olisi ollut reilua kertoa siitä jo ennakkoon ja mies olisi voinut valita jonkun toisen. Tai jos endyt alkaneet parisuhteen aikana, niin mitään niiden eteen ei voi tehdä ? Todellinen tekosyy haluttomuudelle.
Taidat muutenkin olla aseksuaali tai mitä lie. Tuolla tuomitset miehesi takulla onnettomaan parisuhteeseen. Seuraavan itkupotkupostauksesi saamme lukea siitä, miten sait miehesi kiinni pettämisestä. Sillä sen tulet edestäsi löytämään, etkä saa siihen yhtään säälipisteitä tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi siis tehdä? Erota. Ei tuollainen seks*iin pakottaminen ole hyvä asia. Pitäisi kumppanin ymmärtää sinua. Jos ei ymmärrä, suhde on kyseenalainen. Kai hän voi itsekin tehdä, ei aina tarvitse toista. Onko se vallan väline? Pariterapeutti, ero, olet päättäväinen? Älä suostu.
Ei tollainen asennekaan paljoa auta. Kumppania on pakko ymmärtää, oli seksitön kausi miten pitkä hyvänsä. Jos minulla ei ole nälkä niin ei se voi olla sinullakaan asenne. Ja mieluummin tulen tänne valittamaan kun teen asian eteen jotain.
Miehesi ( ap:n ) on ollut pitkään ilman seksiä. Saisit häneltä tulemaan 5 - max 15min kädellä tai suulla, mutta ei, ei hitossa käytät pidemmän ajan mielellään täällä. Miestä kun on niin vaikea muutenkin miellyttää. Saat hänet tulemaan pari kolme kertaa viikossa ja mies on ikionnellinen. Tähän toimitukseen sinulla menee 30mi viikossa. Sinulla on siis seksivapaata 147h 30min viikossa. Siinä se epäsuhta vasta on.
Ylipäätään parisuhde jossa ei tehdä myönnytyksiä toisen haluille. Miksi menit parisuhteeseen alunperinkään. Olisi ollut reilua kertoa siitä jo ennakkoon ja mies olisi voinut valita jonkun toisen. Tai jos endyt alkaneet parisuhteen aikana, niin mitään niiden eteen ei voi tehdä ? Todellinen tekosyy haluttomuudelle.
Taidat muutenkin olla aseksuaali tai mitä lie. Tuolla tuomitset miehesi takulla onnettomaan parisuhteeseen. Seuraavan itkupotkupostauksesi saamme lukea siitä, miten sait miehesi kiinni pettämisestä. Sillä sen tulet edestäsi löytämään, etkä saa siihen yhtään säälipisteitä tuolla asenteella.
Komppaan tätä ja muita. Jos parisuhteessa ei ole minkäänlaisia omia haluja tyydyttää toisen haluja tai tarpeita ollenkaan niin miksi mieskään vaivautuisi. Toivottavasti ukkosi tajuaa lähteä ennen kuin menee pahemmaksi.
Seksiin tai seksittömyyteen pakottaminen on vallan väärinkäyttöä. Oli sen päätösvallan käyttäjä mies tai nainen.
Sairaus voi estää miehellä seisokin, naisella koostumuksen tai mitä vaan, muttei se anna "vapaudut vankilasta" seksikorttia kummallekaan.
Molemmat voi auttaa toista suulla tai käsin. Tästä lähes täydellisestä kieltäytymisestä tuskin oli puhe avioituessa tai muuten pariutuessa. Ehkä näiden, ei seksiä minulle etkä tarvitse sinäkään, ihmisille voisi olla ihan omat deittipalvelut ja paikat. Ei tulisi normaaleille ihmisille niin paljon pettymyksiä.
Tuomitkaa miksi haluatte, mutta mihin mies edes tarvitsee naista tai nainen miestä, ellei ollenkaan seksiä ? Kavereiden ja ystävien kanssa ei ainakaan olisi tällaista draamaa ja pettymyksiä. Kavereiltasi et sentään odotakaan saavasi seksiä. Vaimolta tai mieheltä taas normaalit odottaa.
mutta minua kiinnostaa tosi harvoin
Tuo sorahtaa korvaan ja pahasti. Sairaudelleen ei kukaan mitään voi, mutta jos seksi jo lähtökohdiltaan on vaikeaa niin sille ei ymmärrystä piisaa.
Olisit saanut paljon asiallisempia vastauksia kirjoittamalla
Haluan seksiä kovasti, mutta en endyjen takia aina pysty
Menisi akka vaihtoon tai lähtisin itse mäelle jos asenne on tuota luokkaa. Halut ne on miehelläsikin, kukas ne täyttää ? Sinun halut ovat jo tulleet tyydytetyksi.
Aamen!
Asiaa ei voisi paljoa paremmin enää ilmaista.