Lue keskustelun säännöt.
Joulu YKSIN. Mitä voisin tehdä?
18.12.2006 |
Tiedossa on yksinäinen joulu enkä kenenkään kaverin luo halua itseäni tunkea pyhiksi... Mitä oikein voisin tehdä?
Kommentit (22)
joiden luona voisit vaikka piipahtaa aattona tai joulupäivänä ? Lepää, katso leffoja, laita hyvää rupkaa ja juomaa, ulkoile.. ja voit toki siivotakin tai tehdä jotain muuta rästihommaa halutessasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
silloinhan on kirkoissa ihan hirveän paljon tilaisuuksia. Voit myös soittaa seurakuntaan ja kysyä tarvitsisivatko he apua joissain järjestelyissä - esim. usein tekevät käyntejä vanhainkoteihin, sinne voi mennä mukaan laulattamaan tms.