Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu YKSIN. Mitä voisin tehdä?

Vierailija
18.12.2006 |

Tiedossa on yksinäinen joulu enkä kenenkään kaverin luo halua itseäni tunkea pyhiksi... Mitä oikein voisin tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan on kirkoissa ihan hirveän paljon tilaisuuksia. Voit myös soittaa seurakuntaan ja kysyä tarvitsisivatko he apua joissain järjestelyissä - esim. usein tekevät käyntejä vanhainkoteihin, sinne voi mennä mukaan laulattamaan tms.



Vierailija
22/22 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden luona voisit vaikka piipahtaa aattona tai joulupäivänä ? Lepää, katso leffoja, laita hyvää rupkaa ja juomaa, ulkoile.. ja voit toki siivotakin tai tehdä jotain muuta rästihommaa halutessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän