Taas kerran: kokemuksia ja kommentteja siivouspalveluista!
Mitä suosittelisitte, mitä ette suosittelisi missään nimessä?
Meillä käy siivooja, tai oikestaan kaksi, jotka käyttävät aikaa yhteensä 3h, pienestä yrityksestä ja jotka varsin satunnaisesti noudattavat laadittua siivousohjelmaa. Puolisen vuotta olen odotellut, että ajan myötä, kun paikat tulevat tutuiksi, siivouksen laatu paranee, mutta ilmeisesti siis ei.
Mielessä on käynyt seuraavia vaihtoehtoja:
- Lindan kotipalvelu
- Pieni Taivas
- Viihtyisä Koti
- Sivina/Lekator/Kodinavux (näistä tosin olen lukenut niin paljon negatiivisia kokemuksia, että nämä olen jättämässä harkinnasta pois)
Olisiko tuntemusta em. mainituista, etenkin kolmesta ensimmäisestä?
Kommentit (11)
Vierailija:
Pientä taivasta on kehuttu.
Vierailija:
Vierailija:
mutta ap taisi kysellä pääkaupunkiseutua?
mitä sisältyy tuohon 3 tunnin siivoukseen? Minkä kokoinen asunto teillä on?
aisesti; aika ykistyiskohtainen lista on laadittu (esim. mitä keittiön siivous sisältää).
jotta siivoiksen taso pysyy korkealla. Mulla oli entinen ihan turhan pitkään. Ensin olin tyytyväinen, mutta sitten siivous tehtiin ihan pikasiivouksena, jonka itsekin olisin voinut tunnissa tehdä. Eivät tietenkään veloittaneetkaan kuin tekemänsä ajan, mutta olisin halunnut heidän tekevän vähän kauemmin ja huolellisemmin. Mutta kun tyyli ei muuttunut, vaihdoin firmaa.
Nyt olen ollut suht tyytyväinen, alkuhankaluuksien jälkeen osa, henkilökunnasta lähti ja perusti oman firman ja veivät melkein kaikki työntekijät mennessään. Kuitenkin annnoin tälle firmalle muutaman mahdollisuuden ja olemme nyt saaneet virolaiset siivoojat, jotka tekevät kyllä oikein hyvää työtä. Parhaat siivoojat, jotka minulla ovat olleet. Koti oikein tuoksuu puhtaalle kun tulee kotiin.
jotta siivoiksen taso pysyy korkealla. Mulla oli entinen ihan turhan pitkään. Ensin olin tyytyväinen, mutta sitten siivous tehtiin ihan pikasiivouksena, jonka itsekin olisin voinut tunnissa tehdä. Eivät tietenkään veloittaneetkaan kuin tekemänsä ajan, mutta olisin halunnut heidän tekevän vähän kauemmin ja huolellisemmin. Mutta kun tyyli ei muuttunut, vaihdoin firmaa.
Nyt olen ollut suht tyytyväinen, alkuhankaluuksien jälkeen osa, henkilökunnasta lähti ja perusti oman firman ja veivät melkein kaikki työntekijät mennessään. Kuitenkin annnoin tälle firmalle muutaman mahdollisuuden ja olemme nyt saaneet virolaiset siivoojat, jotka tekevät kyllä oikein hyvää työtä. Parhaat siivoojat, jotka minulla ovat olleet. Koti oikein tuoksuu puhtaalle kun tulee kotiin.
Lopussa suoritus oli todella ala-arvoinen. Itse teen samanlaisen hutasun puolessa tunnissa (esim. kengät järjestelemättä, keittiötasot pyyhkimättä jne.) ja siitä tuli 3 tunnin lasku perään.
Kyseessä Tampereen Sivina. Työkaverilla oli myös huonoa kokemusta.