Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imetyspisteet

18.12.2006 |

kauhistelin noita painonvartijoiden pisteilyä, kun täysimetyksellä niin pisteitä tulee päivänajaksi 10 lisää, joten nälkää ei todellakaan tarvi nähdä. mulla olisi pudotettavaa n. 7kg ja ajattelin alkaa pisteileen ja sain pistemääräksi 31pojoo...täysimetän siis.

onko muilla täysimettäjillä lähtenyt paino laskuun ja millä vauhdilla.

Mulle pv pisteet on tuonut tulosta -10kg. n.3 vuotta sitten, mutta raskaudenjälkeen taas olisi pudotettavaa. nythän pisteilyt on muuttunut sitten 3 vuoden. minua epäilyttää tuo hurja pisteiden määrä.

olisi huisin hauskaa kuulla muiden onnistumisia!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä oon nyt syksyn ajan laihduttanut painonvartijoissa ja samalla imettänyt poikaa, joka tosin saa jo kiinteää ruokaa, kun ikää on 11kk. Eli lisäsin normaaliin pistemäärään 5 lisäpistettä (osittaisimetys) ja mulle pisteitä kertyi näin 26 pistettä. Painoa on tippunut 7,4 kg ja enemmänkin olisi varmasti lähtenyt, jos olisin jaksanut kunnolla laskea pisteet koko ajan. Eli kyllä se paino tippuu, vaikka syökin enemmän, koska kyllähän sitä on maidon tuotantoa varten vähän reilummin syötäväkin!

Vierailija
2/2 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kellään taulukkoa, miten pisteet menee. Itse olen 170 cm pitkä, tällä hetkellä painoa n. 80 kg, täysimetyksellä vielä. Tavoitteena ehkä 64 kg. Noin neljä vuotta sitten laihdutin painonvartijoissa, mutta nyt raskauden jäljiltä olisi pudotettavaa. Systeemi ilmeisesti uusiutunut tuon jälkeen, enkä tiedä miten imetys pisteisiin vaikuttaa. Siispä olisin kiitollinen, jos taulukko löytyisi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla