Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu lähestyy...

18.12.2006 |

kukahan meillä tekee jouluhommelit, siivoaa, leipoo ja tekee ruoat? No, onneksi kaupasta saa kaikenlaista valmiina, jopa gluteenittomia. Mä edelleen lepäilen tai ainakin yritän. Viikolopun jäljiltä tuntuu vatsa taas kipeämmältä. Tais tulla viikonloppuna rehkittyä muiden mukana, vaikka perjantai-iltana lapset ilmoittivatkin siivoavansa lauantaina iskän kanssa ja mun ei tarvitsisi ollenkaan siivota. Enhän mä kuitenkaan malttanut koko ajan paikallani pysyä, vaan tepsuttelin siinä mukana tavaroita paikalleen ja jakelin muksuille ohjeita. Yritin mieheni kanssa käydä myös jouluostoksilla edes yhdessä marketissa, kun yhdeltä kummilapselta puuttui vielä joululahja ja omillekin vielä piti jotakin hankkia. Kyllä oli tuskainen reissu, istuskelin kaupassa välillä ja aikas nopeasti tulimme sieltä takaisin kotiin.

Nyt tulee taas lepäiltyä kun muita ei ole kotosalla. Isäntä alkuviikon työreissussa ja lapset päivisin koulussa. Taitaa tulla kuitenkin kalliiksi viikkorahojen suhteen, meillä kun maksetaan tehtyjen kotihommien mukaan. Nyt muksut saa (lue joutuu) imuroida koirien karvoja ja hoitaa ainakin päivisin koirien ulkoiluttamisen. Meillä alkaa lapset pikkuhiljaa kyllästyä äidin lepäilyyn, sitä kun on jatkunut jo neljä viikkoa, eikä loppu ole vieläkään tiedossa.

Tuhruttelua ei nyt enää ole ollut, joten hiukan paremmalla mielellä odotan keskiviikon lääkärissä käyntiä.

Tulipas taa vuodatettua omia juttuja, mutta kyllä se aina helpottaa kun saa edes hiukan purkaa tuntojaan, vaikka sitten ventovieraille näin palstan välityksellä.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mä kämmäsin tän näppiksen kanssa. Tuonne heinäkuisten puolellehan tän viestin piti mennä. Laitan siis sinne uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla