Suolainen piirakka pitäis tänään ehtiä tekemään, ennenkuin vieraat saapuu mökille kello kahdeksan. Meillä on kaikilla kesäloma.
Tarjolla piirakan kanssa viiniä ja olutta. Tarkoitus vielä grillata myöhemmin, jos jäävät yöksi. Neuvoja kaipaan piirakan suhteen eli teenkö fetapiirakan vai kinkkupiirakan? Ruoka-allergioita ei ole.
Kommentit (26)
Fetapiirakka, jossa myös kinkkua ja oliiveja. Hyvä tomaattikastike pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Fetapiirakka, jossa myös kinkkua ja oliiveja. Hyvä tomaattikastike pohjalle.
Lisäkkeeksi salaatti.
No jos kello kahdeksan ja kaikilla kesäloma, riippuu siitä onko siniset aivot vai laihaa vettä.
Yhdestä piirakasta ei ole monelle kovin pitkäksi aikaa.
Toivottavasti grillaat paljon.
Teet sen, kummasta sinä ja vieraasi pitävät enemmän. Toki 2 piirakan pyöräyttäminenkään ei ole aikaavievää.
Tee se Sanna Marinin fetapiirakka. On hyvää! Olen tehnyt varmaan jo 5 kertaa.
Men ostaan valmiina Lidlistä ja nauti vapaudesta,
Ota lasi viiniä ja tee salaatti ostopiirakalle, ,,,
Kai teitä on yhteensä max 5? Yksi piirakka ei enemmälle väelle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään aina, että jos ostan piirakan, sen reseptiä kysytään :D
Feta-pekonipiiras on suosikkini. Joskus heitän mukaan myös parsakaalia ja se sopii siihen oikeasti todella hyvin.
Mitä salakieltä tää keskustelu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää siinä on? Senhän voi ihan reilusti kertoa, että osti valmiina. Ei itsetekeminen ole mikään arvoelementti, joka on pakko aina olla.
Tekisin kaksi erilaista,
Sienipiirakka on taivaallista, sipulipiirakka myös, ja kinkkupiirakka toimii aina.
Jos ei oo tulossa vegejä, niin kinkku on varmempi. Monet nirsoilee eri juustojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää siinä on? Senhän voi ihan reilusti kertoa, että osti valmiina. Ei itsetekeminen ole mikään arvoelementti, joka on pakko aina olla.
Niinpä. Mä sanoisin, että pitääpä kysyä meidän kokilta, ootas... (huutelet: "Liiteli!! No, mihin se nyt meni?"
Vierailija kirjoitti:
Tee se Sanna Marinin fetapiirakka. On hyvää! Olen tehnyt varmaan jo 5 kertaa.
Pitää kokeilla. Vaikuttaa hyvältä. Paljon kasviksia eikä ole perinteinen raskaan ja rasvaisen oloinen piirakka.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vasta Lidlin kreikkalaistyylisiä piirakoita. Toinen oli jauheliha ja toinen feta täytteellä. Kyllä sitä söi mutta ei ollut kovin maukasta. Taikina kuivaa ja rapisevaa ja täytekään ei kovin maistuva.
Aika teollisen oloinen.
Tee pizzaa.