Suolainen piirakka pitäis tänään ehtiä tekemään, ennenkuin vieraat saapuu mökille kello kahdeksan. Meillä on kaikilla kesäloma.
Tarjolla piirakan kanssa viiniä ja olutta. Tarkoitus vielä grillata myöhemmin, jos jäävät yöksi. Neuvoja kaipaan piirakan suhteen eli teenkö fetapiirakan vai kinkkupiirakan? Ruoka-allergioita ei ole.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti notkua tällä saitilla, kun kello tikittää. Olet varmastikin sellainen ihminen, joka alkaa leipoa, kun vieraat ovat jo tulleet.
Eikai sitä kesälomalla ja mökillä tarvitse paahtaa hiki hatussa. Kyllä sen ehtii tehdä. Aika nopeita ovat valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Men ostaan valmiina Lidlistä ja nauti vapaudesta,
Ota lasi viiniä ja tee salaatti ostopiirakalle, ,,,
Kokeilin vasta Lidlin kreikkalaistyylisiä piirakoita. Toinen oli jauheliha ja toinen feta täytteellä. Kyllä sitä söi mutta ei ollut kovin maukasta. Taikina kuivaa ja rapisevaa ja täytekään ei kovin maistuva.
Aika teollisen oloinen.
Mä tuunaan aina noita valmiita piiraita. Vähän pestoa, vähän fetamuruja tai hyppysellinen juustoraastetta, ranskankermaa, yrttejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Men ostaan valmiina Lidlistä ja nauti vapaudesta,
Ota lasi viiniä ja tee salaatti ostopiirakalle, ,,,
Mä pelkään aina, että jos ostan piirakan, sen reseptiä kysytään :D
Kerrot mistä olet sen ostanut. Pääasia että maistuu.
Minä teille suolaisen piirakan näytän.
Riitta
Tee kinkkupiirakka. Itse teen usein raskaampia tai kermaisempia piirakoita mutta tätä on kehuttu usein eniten.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/64493/Kinkkupiirakka/
Kannattaa ehdottomasti notkua tällä saitilla, kun kello tikittää. Olet varmastikin sellainen ihminen, joka alkaa leipoa, kun vieraat ovat jo tulleet.