Ajattelin erota ammattiliitosta
Aloitin uudessa työssä ja kyselin kuka on luottamumiehemme. Ihmiset eivät tienneet. Alkoi ärsyttää se että luottamusmiehen pitäisi mielestäni kyllä tiedottaa liiton edustajana kaikille uusille työntekijöille olemassaolostaan jne. Jos ei heitä kiinnosta uudet liiton jäsenet työpaikalla niin antaa sitten olla.
Kommentit (22)
Ainakin isommilla työpaikoilla tällaiset asiat ovat ilmoitustaululla esimerkiksi kahvihuoneessa nähtävillä.
Jos tiedottaminen ei toimi, ota yhteys ammattiosastoon tai liittoon. Ulkopuolelta on vaikeaa vaikuttaa, mutta sinä jäsenenä voit.
Se onko luottamusmiehen tiedot nähtävillä riippuu ihan siitä luottamusmiehestä. Luottamusmiehet itse pääsevät katsomaan jäsenten työpaikatiedot ja voivat viedä sinne ammattiosaston yhteystiedot.
Kannattaa erota. Ei kannata rahoittaa terrorismia ja laiskottelua. Yleensä ay-aktiivit on laiskoja ja sillä peittelevät laiskuuttaan. Muut hoitaa niiden työt ja kaikki saa saman palkan. Oikeinko?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa erota. Ei kannata rahoittaa terrorismia ja laiskottelua. Yleensä ay-aktiivit on laiskoja ja sillä peittelevät laiskuuttaan. Muut hoitaa niiden työt ja kaikki saa saman palkan. Oikeinko?
Siinä persu hallituksen, eli EK:n asialla.
Maksakaa vaan työttömyyskassaraha.Säästätte ison summan.Ei se liitto teidän puolella ole jos apua tarvit .Kyllä ne työnantajan puoleen ovat! Jonkinlaista teatteria koko paska.
Periaatteessa voisivat lopettaa nuo vasemmistoliitot kokonaan . Iso säästö valtiolle ja työntekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä persu hallituksen, eli EK:n asialla.
Oletko kännissä ja huomenna saikulla?
Joskus on kysytty mutta kommunistiksi en ryhdy enkä punikkien vaalikassoja rahoita.
Joo se on kyllä härskiä että niitä maksuja käytettään paljon sdp:n vaalityöhön.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun luottamusmies ole välttämättä sama kuin työkavereilla. Liittoon ja mihin ammattiosastoon kuuluu on yksityisasia eivätkä kaikki halua kertoa. Kai itse tiedät oman ammattiosastosi luottamusmiehen?
En tiedä. Kysyin kollegalta joka tekee samaa työtä. Ei tiennyt. Otin yhteyttä liittoon asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt heräs mode ja otti pois minun toteaman ; mopokuskit jota ilman pa. pe re i ta tällä pakoitettiin liittoon Ruotsissa. Mistä on kysymys.
Puhuttaessamme sananvapaudesta.
Samaa epädemokraattista mafiaa kaikkialla
Hyvä idea! Liity YTK:hon, se kannattaa. Turhaan rahoitat noita ay-liikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Liity YTK:hon, se kannattaa. Turhaan rahoitat noita ay-liikkeitä.
Jättäydyn varmaan vain tuon liiton työttömyyskassaan. Aina firmoissa on ollut ipmoitustaululla luottamusmiehen tiedot tms. Täällä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
YTK:n kautta ei tulisi painostusta liittyä itse liittoon.
Ei mua haittaa painostus. Olen ollut liiton jäsen viimeiset 30v ja ymmärrän hyvin sen merkityksen. Nyt vain jotenkin alkoi veetuttaa.
Ei sinun luottamusmies ole välttämättä sama kuin työkavereilla. Liittoon ja mihin ammattiosastoon kuuluu on yksityisasia eivätkä kaikki halua kertoa. Kai itse tiedät oman ammattiosastosi luottamusmiehen?