Itsekehu itseäsi täällä!
Itsekehun itseäni siitä, että 33-vuotiaana olen vielä rypytön :)
Kommentit (32)
Minulla on helppoa elämässä koska en tee elämästä liian vaikeaa itse.
Täysin aidosti ja täydestä sydämestä:
Olen maailman paras minä.
Olen täydellinen minä, kukaan ei minuutta paremmin suorita.
Mutta vakavasti sanottuna totta tuo on, ja pidän itsestäni tosi paljon. Mikä ei merkitse sitä etteikö minussa olisi parantamisen varaa siinä ja tässä, ja ettenkö tekisi virheitä. Kyllä on ja kyllä teen, mutta minulla on kanttia myöntää se ja yrittää korjata virheitäni sekä pyytää anteeksi jos jotakuta loukkaan.
Täydellistä minusta ei saa, ja sitä paitsi ei voi olla täydellinen jos ei ole myös epätäydellinen. Ilman sitä täydellisyyttä ei saavuta.
Olen juuri sopivasti lihava ikäisekseni, normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla.
Vaatimattomuuteni estää minua kehumasta itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomuuteni estää minua kehumasta itseäni.
Minua se ei ole estänyt ja olen silti hyvin vaatimaton ihminen. Kannan vastuuni ja olen itse vastuussa onnellisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Te vertailette itseänne toisiin ja teette itseistänne parempia. Vetäsen maton ja sanon että olen kaikksta paras ja haistakaa paska!
En usko että olet.
Voitin shakkipelin 97 prosentin siirtotarkkuudella (Stockfish) vaikka olen vasta aloittelija.
Te vertailette itseänne toisiin ja teette itseistänne parempia. Vetäsen maton ja sanon että olen kaikksta paras ja haistakaa paska!