Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mä luulin vuosia että mulle sopii blondit hiukset

Vierailija
13.08.2023 |

Ei vitti kun tajusin vasta vähän aikaa sitten että mun ihon ja silmien sävyyn sopii paljon paremmin tummemmat hiukset. Mulla on siis kasvojen iho punertavan sävyinen ja silmät vihertävät. Silmien vihreys korostuu ja ihon sävy ei näytä "porsaalta" tummempien hiusten kanssa.

Jotenkin sitä vaan tajuaa usein asiat vasta "liian myöhään" 😀

Onko teillä ollut vastaavia herätyksiä että olette tajunneet vasta myöhemmin, että esim. jokin meikkaustyyli tai väri ei ole sopinut teille mutta olette silti sitä suosineet ja tajunneet vasta myöhemmin, että ei helv, eihän se sopinutkaan?

Kuulisin mielelläni tarinoita aiheesta 😊

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että mä siis blondasin hiuksia useita vuosia. Oikea värini on tummanvaalea, ainakin mitä n. 10cm tyvikasvusta olen nähnyt. Se ja vähän tummempi sävy näyttää paljon paremmalta mulle kuin vaalennettu. En mä vaan käsitä miksen tajunnut jo kauan sitten siirtyä tummempaan ja lopettaa se typerä vaalentaminen, jolla sain kaiken lisäksi vielä erään kerran hiukseni kärähtämään niin, että sellaisia lyhyitä tupsuja oli siellä täällä päätäni...😑 ap

Vierailija
2/10 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuljin pitkään blondien kanssa kunnes tajusin että tulen brunettien kanssa paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On..

Yritin pariinkin otteeseen blondia, ja ihan kampaajalla vaalentamalla, ja aina kaduin syvästi jälkeenpäin, kun se ei vaan sovi, ei mitenkään.

Mulla kun ei edes vaalene nätisti, vaan jää aina keltaiseksi.

Vierailija
5/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ihan suorastaan puistattaa katsella vanhoja kuvia ja ihmetyttää kuinka "väärin" sitä itsensä silloin näki.

Toki tyyli oli muutenkin pahasti hakusessa, mutta tuota hiusten blondaamista ihmettelen eniten.

Lisäksi on aika vahva aavistus siitä, että omalla hiustenvärillä en olisi niinkään houkuttanut noita itselleni täydellisen vääränlaisia miehiä eli siinäkin mielessä tuo blondaaminen oli harvinaisen typerä idea. En oikeasti edes tiedä mistä se tuli vai tuliko vaan kokeiltua, koska oli jokin ihmeellinen "pakko" että hiuksissa ei voi olla oma väri ja kun kerran värjää niin samantien sitten kunnolla.. 

Vierailija
6/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin vasta nelikymppisenä tutustuttuani ns. värianalyysin vuodenaikoihin, että keväänä mulle sopii lämpimät värit ja metalleista kulta paremmin kuin hopea. Siihen asti olin käyttänyt paljon itselleni sopimattomia sävyjä meikeissä ja vaatteissa, ja hiuksiani värjäsin välillä tuhkaisilla sävyillä vaikka oma väri on selvästi lämpimän kultainen. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan tietenkin.

Vierailija
7/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että mä siis blondasin hiuksia useita vuosia. Oikea värini on tummanvaalea, ainakin mitä n. 10cm tyvikasvusta olen nähnyt. Se ja vähän tummempi sävy näyttää paljon paremmalta mulle kuin vaalennettu. En mä vaan käsitä miksen tajunnut jo kauan sitten siirtyä tummempaan ja lopettaa se typerä vaalentaminen, jolla sain kaiken lisäksi vielä erään kerran hiukseni kärähtämään niin, että sellaisia lyhyitä tupsuja oli siellä täällä päätäni...😑 ap

Niin tuttua. Tuo moneen kertaan blondattu hius oli ihan kuin jotain levää tai purkkaa joka vaan hapertui pois.

Silti ei sen vertaa säteillyt että olisi lopettanut vaikka hiukset oli maksimissaan just olkapäille ja sekin ihan huonoa vaikka aina haaveili pitkistä hiuksista.

Vierailija
8/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerrotte kokemuksianne😊 Lukisin mielelläni lisää!

ap

Vierailija
9/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko sun omat hiukset vaaleat vai tummat brunetit? Kun olen luullut että oman väriset hiukset on parhaat. Itellä siniset silmät. Oma väri on vaalea punertava. Käy kyllä ihan vaaleatkin hiukset. Oon monesti pitänyt mutta vie hiukset niin huonoon kuntoon ja tulee kalliiksi. Niin nyt kasvattanut omaa hiusväriä. Tää on tumma kulta. Sen väriset mitä muistin että nuorena oli. Oon miettinyt värianalyysiä ja luulen olevani kirkas kevät. Esim meikkivoide pitää olla kellertävä että sopii. Vaaleat blondatut hiukset pitää olla itellä enempi lämpöisen väriset kuin tuhkaiset. Väärä sävy blondissa voi tehdä huonon lookin.

Vierailija
10/10 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaan myös, eikä ne mitenkään erityisesti sovi, mutta huomasin että blondina todellakin on hauskempaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi