Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset, jotka flirttailee ilman aikomusta erota

Vierailija
13.08.2023 |

Mikä teitä vaivaa? Esimerkiksi (näitä olisi muitakin) eräs perheellinen mies, jolla on molemmissa someissaan kuva (toisessa lapsensa äidin kanssa ja toisessa mies ja lapsi) flirttailee minulle ja muillekin naisille. Kuitenkin selvästikään ei ole aikomuksia erota, välillä hehkuttaa perhe-elämää. Väsyttävää olla joidenkin perheellisten viihdyke ja ikään kuin "leikkikalu", josta saavat kiksejä. 😅 Ja tosiaan, en haluaisikaan että eroaisivat vaan lopettaisivat tuon käytöksen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailulla saattaa loukata omaa puolisoa, jos hänellä on erilainen ajatusmaailma. Flirttiin sisältyy aina itsekkyyttä, mutta eipä se mitään haittaa, jos molemmat sitä tekevät ja sen hyväksyvät. Eri asia ovat he, jotka alkavat vainota ja mustamaalata, ellei kohde halua mennä pidemmälle, tai pyytää lopettamaan.

No eiköhän se flirttailija tunne puolisonsa ajatusmaailman paremmin kuin ap, sinä tai minä. Turha meidän on täällä murehtia sitä, pahoittaako joku flirttailija puolisonsa mielen.

Omasta puolestani tiedän, että minun puolisoni ei ainakaan pahoita ja flirttailee itsekin.

Vierailija
22/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa se ei ainakaan ole puolison seurassa ollessa.

Miksei jos se ei tarkoita mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa, että joku tuntee itsensä kiinnostavaksi. Enkä mä voi sille mitään, jos mun tyyli on flirtailevan ystävällinen.

Vierailija
24/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit mennä muualle, jos väsyttää. Tai lakata ottamasta kaikkea niin vakavasti.

Vierailija
25/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaileva on nolo, kuvittelee olevansa kiinnostava, hauska, sexy tjn. Yleensä jotenkin tyhmä, hakee huomiota epätoivoisesti.

Vierailija
26/32 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileva on nolo, kuvittelee olevansa kiinnostava, hauska, sexy tjn. Yleensä jotenkin tyhmä, hakee huomiota epätoivoisesti.

Sä vaikutat aika tosikolta. Tuskinpa sun tarvitsee flirttailusta murehtia..

Vierailija
27/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulle flirttailevat naiset ole. Ehkä sinun seuraan vain hakeutuu tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
28/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa se ei ainakaan ole puolison seurassa ollessa.

Voi sitä vähän flirttailla puolison seurassakin, mutta epäkohteliasta siitä tulee, jos antaa jollekin toiselle enemmän huomiota kuin puolisolleen.

Jos käytöksellään osoittaa kaikille, että oma puoliso on ykkönen, niin voi vähän muillekin jakaa huomiota.

Vierailija
29/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsellinen pitää olla, että ottaa perheellisen miehen ystävällisyyden liian tosissaan?

Vierailija
30/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsellinen pitää olla, että ottaa perheellisen miehen ystävällisyyden liian tosissaan?

Oma kokemukseni on, että nuoret naiset tulkitsevat lähes jokaisen kontaktin iskuyritykseksi. Mitä vanhempi nainen on, sitä harvemmin se tulkitaan mielenkiinnon ilmaisuksi.

Jos esimerkiksi junassa alan rupattelemaan 25-vuotiaalle naiselle, tämä tulkitsee sen niin että olen kiinnostunut.

Noin 40-vuotias harvemmin tulkitsee sen kiinnostukseksi.

Yli 60-vuotiaat tulkitsevat aina oikein, että rupattelen vain lämpimikseni.

Olen luonteeltani sellainen, että juttelen ihmisille niitä näitä, jos tulee tylsää. Enää en viitsi nuorille naisille jutella, kun he tulkitsevat sen yleensä väärin.

Vierailija
31/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun miesvihaajan kieroutunutta maailmankatsomusta?

Vierailija
32/32 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme