Perheelliset, jotka flirttailee ilman aikomusta erota
Mikä teitä vaivaa? Esimerkiksi (näitä olisi muitakin) eräs perheellinen mies, jolla on molemmissa someissaan kuva (toisessa lapsensa äidin kanssa ja toisessa mies ja lapsi) flirttailee minulle ja muillekin naisille. Kuitenkin selvästikään ei ole aikomuksia erota, välillä hehkuttaa perhe-elämää. Väsyttävää olla joidenkin perheellisten viihdyke ja ikään kuin "leikkikalu", josta saavat kiksejä. 😅 Ja tosiaan, en haluaisikaan että eroaisivat vaan lopettaisivat tuon käytöksen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa se ei ainakaan ole puolison seurassa ollessa.
Miksei jos se ei tarkoita mitään?
Onhan se mukavaa, että joku tuntee itsensä kiinnostavaksi. Enkä mä voi sille mitään, jos mun tyyli on flirtailevan ystävällinen.
Sä voit mennä muualle, jos väsyttää. Tai lakata ottamasta kaikkea niin vakavasti.
Flirttaileva on nolo, kuvittelee olevansa kiinnostava, hauska, sexy tjn. Yleensä jotenkin tyhmä, hakee huomiota epätoivoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Flirttaileva on nolo, kuvittelee olevansa kiinnostava, hauska, sexy tjn. Yleensä jotenkin tyhmä, hakee huomiota epätoivoisesti.
Sä vaikutat aika tosikolta. Tuskinpa sun tarvitsee flirttailusta murehtia..
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulle flirttailevat naiset ole. Ehkä sinun seuraan vain hakeutuu tuollaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa se ei ainakaan ole puolison seurassa ollessa.
Voi sitä vähän flirttailla puolison seurassakin, mutta epäkohteliasta siitä tulee, jos antaa jollekin toiselle enemmän huomiota kuin puolisolleen.
Jos käytöksellään osoittaa kaikille, että oma puoliso on ykkönen, niin voi vähän muillekin jakaa huomiota.
Miten lapsellinen pitää olla, että ottaa perheellisen miehen ystävällisyyden liian tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsellinen pitää olla, että ottaa perheellisen miehen ystävällisyyden liian tosissaan?
Oma kokemukseni on, että nuoret naiset tulkitsevat lähes jokaisen kontaktin iskuyritykseksi. Mitä vanhempi nainen on, sitä harvemmin se tulkitaan mielenkiinnon ilmaisuksi.
Jos esimerkiksi junassa alan rupattelemaan 25-vuotiaalle naiselle, tämä tulkitsee sen niin että olen kiinnostunut.
Noin 40-vuotias harvemmin tulkitsee sen kiinnostukseksi.
Yli 60-vuotiaat tulkitsevat aina oikein, että rupattelen vain lämpimikseni.
Olen luonteeltani sellainen, että juttelen ihmisille niitä näitä, jos tulee tylsää. Enää en viitsi nuorille naisille jutella, kun he tulkitsevat sen yleensä väärin.
Taas jonkun miesvihaajan kieroutunutta maailmankatsomusta?
No eiköhän se flirttailija tunne puolisonsa ajatusmaailman paremmin kuin ap, sinä tai minä. Turha meidän on täällä murehtia sitä, pahoittaako joku flirttailija puolisonsa mielen.
Omasta puolestani tiedän, että minun puolisoni ei ainakaan pahoita ja flirttailee itsekin.